190.BÖLÜM

2.3K 102 78
                                    

2 HAFTA SONRA





Gelinlik provasından geldikten sonra kendimi ölü gibi koltuğun üzerine attım. Sabahtan beridir vücudumun her yeri karış karış ölçülüyor. Cidden evlenme işi çok uğraştıran bir şey mi. Daha yapacağımız o kadar çok şey var ki. Ben bile bu kadar stres yaşayıp kaçmak istiyorsam, Emre yi düşünemiyorum.







-  " Davetiye işi halloldu mu ?" diye sordu annem koltuğa uzanırken.

-  " Bilmiyorum ki. İki gün önce konuştuk Emreyle."

-  " İki gündür konuşmuyor musunuz?"

-  " Hayır. O çok yoğun çalışıyor. Zaten benim de başka telaşlarım var gördüğün gibi."

- " Bugün ara bari. "

- " Ararım birazdan." dediğimde telefonum çaldı ve Emre'nin aradığını gördüm.

- " Tesadüfe bak Emre arıyor. " dedim anneme göstererek.

-  " İyi denk geldi. "









- " Alo ? "

- " Napıyorsun? "

- " Prova dan geldik annemle. Uzanıyorum sen napıyorsun? "

- " Benim de işim bitti erkenden. Hazırlan seni almaya geliyorum."

-  " Erken çıkmana sevindim ama benim dışarıya çıkacak hiç halim yok. " dediğimde annem uzaktan kaş göz yaparak gitmem için mesaj verdi.

- "  Beni geri çeviriyorsun yani ? "

- " Hayır öyle değil. " dedim gülerek.

- " Hem iki gün görüşmemişiz hem de dışarıya çıkmaya üşeniyorum diyorsun peki öyle olsun. O zaman keşke Melda'nın teklifini kabul etseydim."

-  " Melda mı, ne Melda sı kim o, neyi teklif etmiş ? "

- " İş yerinden birisi işte. Öğle yemeğine birlikte gidelim demişti ama bende nişanlımla buluşucam dedim."

- " Hmm aferin bari bir nişanlın olduğunu söylemişsin. "

- " Neyse Defne ben yaklaşmak üzereyim çabuk hazırlan yoksa zorla götürmek zorunda kalıcam. Biliyorsun yapmadığım şey değil."

- " Bilmez miyim ? Tamam hazırlanıyorum."









Telefonu kapattıktan sonra hemen odama çıktım ve dolabımın karşısına geçip yine kara kara düşünmeye başladım. Bugün hava o kadar sıcak ki pantolon giymeyi hiç istemiyorum o yüzden en iyisi etek giymek. Üzerime beyaz sıfır kollu tişört giyindikten sonra altıma da rengarenk çiçek desenli eteğimi giydim. Saçlarımı yukarıdan bağlayıp gözüme de ince bir eyeliner çektim. Ben bunları yapana kadar çoktan Emre'nin gelmesi gerekiyordu ama nasıl olduysa hala gelemedi. En iyisi arayayım.










-  " Emre ne zaman geliyorsun?"

-  " Az kaldı."

-  " Hani yakınlaşmıştın ?"

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin