Gözlerimi açmaya başladığım da bacağımın ve kolumun altında bir şey hissettim. Kendime gelmemle uyku arasında Emre ye akrep gibi sarıldığımı fark ettim. Ben böyle bir şeyi nasıl yapmış olabilirim yaa. Umarım Emre uyuyordur yoksa bu rezilliğin üstüne hayatta yüzüne bakamam. Gözlerimi yavaş yavaş yukarıya kaldırdım ve olamaz gözleri açık ve bana merakla bakıyor. Çünkü şuan ne diyeceğimi hem o hem de ben merak ediyorduk.
- " Hala da sarılıyorsun hoşuna gitti heralde bana sarılarak uyumak. "
Gerçekten çok haklı çünkü hala sarıldığımı fark ettim ve hemen ondan ayrıldım.
- " Boşuna beni sinirlendirmek için konuşma uyku halindeyken ne yaptığımı nerden bilebilirdim bir yanlışlık olmuş sarılmışım işte. "
- " İlginç, aynı zamanda uyandık dan sonra da sarılmaya devam etmen de tuhaf. "
- " O da olayın şokundan donup kaldım. "
- " Açıklamaların beni ikna edemedi. "
- " Umrumda değil. Sana bilerek, isteyerek sarılıcak kadar salak değilim. "
- " Bir gün bu söylediklerin için pişman olucaksın"
- " Nedenmiş o ? Pişman olmam için benim gözümde bir değerin olması gerekiyor. "
- " Görücez "
- " Görücez"
****
Kahvaltı ettik den sonra telefonumu alıp ormanda yürümeye başladım. Kimsenin olmadığı sessiz sakin bir yere gidip düşünmeye çok ihtiyacım vardı.EMRE
Defne yarım saattir ortalık da gözükmüyor du. Bende bulaşıcak birisini bulamadığım için iyice sıkılmaya başlamıştım. Bugün de nasıl olduysa sabah gözümü açar açmaz bana sarıldığını görmemle şaşırdım. Uyuyordu ve hiç bir şey den de haberi yoktu. Bende onu uyandırmamaya karar verdim çünkü uyanıp bu yaptığını kendisinin de görmesi gerekiyordu.
Defne gerçekten tuhaf bir kız yani bugüne kadar gördüğüm bütün kızlardan farklı. Ona sinir oluyorum ama içimde de farklı bir his var onunla uğraşmayı ve sinirlendirmeyi çok seviyorum. En iyisi nereye gittiğini bulmak yoksa sıkıntıdan birini dövücem.
10 dakikalık arama dan sonra sonunda buldum. Arkası dönüktü yanına doğru yürüdüm ve yanına oturdum. Gözleri kapalıydı. Bir şeyleri hayal eder gibi gözüküyordu. Hiç sesimi çıkaramadım beni gördüğünde ki şaşkınlığını merak ediyordum. Yüzünü incelemeye başladım. Çok sıradan bir kız dı. Ama diğer kızlara göre daha doğal bir güzelliği vardı. Yavaş yavaş gözlerini açtı.
- " Emree!"
- " Ne ?"
- " Nerden buldun beni burda da mı rahat yok ya ?"
- " Baktım sinirlendiricek birisi yok bende seni aramaya karar verdim ve şuanda da amacıma ulaşmış bulunmaktayım. "
- " Off Off bıktım senden. "
- " Emin ol bende senden. "
- " O yüzden mi sürekli dibimde bitiyorsun "
- " Ben sana meraklı olduğumdan mı süreli senin yanındayım sanıyorsun seni sinir etmeyi seviyorum o yüzden. "
- " Anlamadığım şey bir insan bir insanı sinir edince nasıl mutlu olur. Gerçekten seni anlayamıyorum yani Cenk ve Kıvanç yanında iyi duruyorlar yoksa dayanılmayacak bir insansın. "
- " Bak bu kadar zaman bunu anlamamış olman tuhaf. Ne bekliyorsun seninle çok yakın arkadaş olmamı mı herkesi sevip sürekli etrafıma gülücükler saçmamı mı bekliyorsun ? Bunu bekliyorsan bu hiç bir zaman olmayacak. Bugüne kadar kimse bana karışamadı ben ne istersem onu yaptım ve hep de böyle olmaya devam edicem. "
- " İyi aferin devam et. Ama şunu da bilmeni isterim. Birgün çok yalnız kalıcaksın çok pişman olucaksın ama iş işten geçmiş olucak çevrende ki herkes seni terk etmiş olucak. "
İşte şimdi beni çok sinirlendirmişti. Aklıma o annem olucak kadın gelmişti.
- " Defne defol git yoksa elimden kaza çıkıcak. "
Çok bağırdım için korkmuştu. Ama yine beni sinir etmek için korkmasına rağmen karşımda dikiliyordu. Çok fazla haddini aşmıştı. Demek ki artık eskisi gibi korkmuyor. Herkes Emre nin kim olduğunu öğrenecek benim karşımda kimse beni sinirlendiricek bir şey yapamaz.
- " Lan ne bakıyorsun defol diyorum canına mı susadın ?"
- " Ya sen nasıl bir dengesizsin. Ben sana ne dersem diyim hiç bir zaman anlamayacaksın. Bir daha da sakın benimle konuşma çünkü senin gibi psikopat dengesiz bir insanla konuşmak istemiyorum. "
- " Bu psikopat dengesizin bir gün elinde kalıcaksın. "
Gözleri sulanmaya başlamıştı. Bana bakıp gitti. Bunu hak etti. Herkes seni terk edicek demeseydi sabredebilirdim ama o bunu daha öncede söylemişti o yüzden sabrım kalmadı. Annem beni daha küçücük bir çocukken terk edip başka bir adamla evlenmişti. 5 yaşımdan beridir annem hiç arayıp sormadı hatta o adamdan çocukları da olmuş beni hiç bir zaman öyle sevmedi. Küçükken bunun acısını çok yaşadım. Annesizlik beni çok üzdü babam zaten para vermek dışında hiç bir şey yapmadı. Defne nin de sürekli herkes seni terk edicek çevrende kimse olmayacak gibi sözleri bana bu olayları hatırlatıyordu. Hayatım boyunca sırf bundan dolayı bütün kadınlardan nefret ettim. Hiç bir zaman sevgi denen şeye inanamadım hiç bir zaman da inanmayacağım. Çünkü her şey yalan.
****
DEFNE
1 hafta sonra
Emre tam 1 haftadır okula gelmiyordu. O günkü konuşmamız dan sonra ben eve dönmüştüm kesin o da dönmüştür. Ne hali varsa görsün. Bıktım artık onun dengesiz hallerinden. Kesinlikle psikolojisi bozuk yoksa bu davranışlarının başka bir açıklaması olamaz. Bunları yaşayacağım aklıma gelmezdi. İlk gördüğüm de çok beğenmiştim böyle bir psikopat olduğunu tahmin etmedim. Gün geçtikçe ondan daha da nefret ediyorum.
Okuldan gelir gelmez kendimi yatağa attım. Uyumaya çalışıyordum ama uyuyamıyordum. Süreli o gerizekalı yı düşünüyordum. Nasıl bu hale gelmişti her şey. Tamam zaten çok dengesiz di ama bu son yaptığı daha farklıydı. Kesin bir sorunu var ama ne ? Onu bu hale getiren şey ne ? 1 haftadır ne yapıyor acaba. Ya daha okula gelmezse. Niye merak ediyorum onu bilmiyorum içimde ona karşı büyük bir nefret var ama bir yandan da üzülüyorum. Belki de çok büyük sorunları var ve o yüzden böyle bir insan ya da ben kötü olduğunu kabullenmek istemediğim için böyle düşünüyorum. Onunla ilgili merak ettiğim o kadar çok şey var ki. Arayıp konuşmak istiyorum ama çok korkuyorum. Eğer pazartesi günü okula gelmezse arayıp bütün gururumu ayaklar altına almak pahasına da olsa konuşucam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Teen FictionDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.