72.BÖLÜM

3.2K 133 4
                                    

Herkes toplanıp evlere dağıldığında birtek Emre kaldı. Şuan da onun da gitmesini istiyorum çünkü o vereceği ceza her ne ise korkudan öldürüyor beni. Aslında bu büyük haksızlık resmen oyun bittikten sonra da cezam devam ediyor. Kesinlikle bu ceza olayı burda biter.


- " Emre, ceza falan yok sonuçta oyun bitti."

- " Sen öyle san." dedi sırıtarak.

- " Ne demek ya? Oyun bitince her şey de bitmiş olur. Şuan da devam ettirmen çok mantıksız."

- " Biz oyunda bir anlaşma yapmıştık onlara cezanın sadece duyabilicekleri kısmını söyledim duymadıları kısım ise senin bana borcun olan kısım yani sende söz vermiş bulundun o an bunu kabul ederek. "

-" Ama bu çok saçma. "

-" Bu ayrı ayrı cezalar değil tek bir ceza sadece zamanlara ayırmış olduk"

- " Ben böyle bir şeyi istemiyorum çok saçma."

- "Ben istiyorum o yüzden olucak. Yoksa her şey daha kötü olur bunu çok iyi biliyorsun."

- " Offf Emre off. Peki söyle ne istiyorsun?" dedim ellerimi belime koyarak.

Yavaş adımlarla üzerime doğru yürüdükten sonra yüzüne yerleşen o gülüşten, kötü bir şeyler çıkacağını anladım.

-" Evde senin için aldığım bir hediye var onu denemeni istiyorum. Hep senin üzerinde görmeyi hayal ettim bu kadar zaman."

Ne yani bu kadar basit bir şey miydi. Alt tarafı bir elbise için mi bu kadar süründürdü beni inanamıyorum. İşin garip kısmı Emre den böyle basit şeyler çıkmaz. Bu işte ya başka bir şey var ya da gerçekten tuhaf olacak ama doğu söylüyor.

-" Bu mu yani?"

- " Beğenemedin mi?"

- " Yok da böyle kolay bir şey beklemezdim."

- " Öyle mi diyorsun?"

İmalı bir şekilde bakarak koltuğun üzerinde duran arabanın anahtarını alıp kapıya doğru yürüdü.

- " Araba da bekliyorum çabuk hazırlan gel. "

-" Tamam."

Hızlı bir şekilde hazırlanıp aşağı indim ve yola çıktık. Hala bir gariplik seziyorum. Eğer bana yalan söylüyorsa onu çok kötü yapıcam umarım bu ihtimali düşünüyordur.

- " Niye öyle bakıyorsun? "

-" Nasıl? "

-" Şüpheli. "

-" Bana yalan söylemiyorsun dimi?"

- " Ne gibi?"

- " Yani bana bir elbise aldın ve onu üzerimde görmek istiyorsun bu kadar mı? Yoksa amacın beni eve getirmek miydi ya da daha kötü planların mı var? "

-" Yine birsürü soruyu peş peşe sordun. Dediğim gibi Defne sana bir hediye aldım ve üzerinde görmek istiyorum sana vermeden önce. "

-" Vay canına şaşırttın beni. "

-" Sen onu giydiğin de ben de çok şaşırıcam. "

-" Neden? Şaşırılacak bir şey mi aldın ya bunun altında kesin bir şey var doğru söyle yoksa tuhaf, komik bir kostüm mü aldın hayvanlı falan? "

Biranda kahkaha atınca doğru teşhis koyduğumu düşündüm.

- " Çok komiksin. Bunlarla hiç alakası yok. Şaşırıcam çünkü onun için de çok güzel gözükeceğine eminim. "

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin