22.BÖLÜM

6K 243 7
                                    

Multimedia : Tolga

Alarmın içler acısı sesini duymamla uyandım. Elimi yüzümü yıkayıp üstümü giyindim. Kahvaltı etmek için aşağı indim ama bugün hiç modumda değildim. Üşendiğim için yememeye karar verdim. Saate baktığım da daha okula gitmeme yarım saat olduğunu görünce Ecrinlere gitmeye karar verdim. Bir mesaj atıp geliceğimi haber verdim. Çantamı, telefonumu ve anahtarımı da alıp evden çıktım.

*****
Kapının önüne gelince zile basmama gerek kalmadan Ecrin kapıyı açtı.

- " Günaydın " dedi mutlu bir şekilde.

- " Günaydın"

Beraber odasına çıktık. Yüzünde sürekli bir gülümseme vardı. Mutlu olduğu o kadar çok belliydi ki. Bende kendi dertlerim yüzünden arkadaşlık vazifemi yerine getirip Kıvançla nasıl gittiğini bile sormuyordum. O benimle ilgilenirken benim onun hakkında hiç bir şey sorup konuşmamam beni üzdü. Arkadaşıma biraz daha fazla zaman ayırmam gerektiğine karar verdim.

- " Ecrin Kıvançla mutlu musunuz diye sorucam ama mutlu olduğun o kadar belli ki sormuyorum. "

- " Gerçekten o kadar belli oluyor mu ?"

- " Hemde nasıl. "

- " Defne bu aşk denen şey gerçekten çok güzel bir şey. Kıvanç dan önce çıktığım kişiye çok aşık olduğumu ve bir daha kimseyi onun gibi sevemiyeceğimi düşünüyordum biliyorsun ama öyle değilmiş. Kıvancı tanıdıktan sonra onu hiç sevmediğim anladım. "

- " Biliyorum zaten çok yakışıyorsunuz. Emin ol seni böyle mutlu görünce bende mutlu oluyorum. "

- " Ama ben biraz da mutlu değilim. "

- " Neden ?"

- " Çünkü sen mutlu değilsin. "

- " Boşver sen beni"

- " Ne demek boşver. Bak okulun kapanmasına çok az kaldı. Emre yi birdaha nerde göreceksin. Bir şeyler yap. "

- " Yine aynı yerlere geliyoruz. " dedim üfleyerek.

- " Sen beni dinlemediğin sürece ben daha çok söylicem bunları. "

Kendi aşk hayatıma gelince konuşmayı hiç istemiyordum.

- " Hadi artık gidelim." Dedim konuyu kapatmak için o da başıyla onayladı.

*****
Sınıfa girince Emre nin yanında yine Ece yi görmemle sinir bütün hücrelerime yayılmaya başladı. Yerime otururken Emreye gözümü çekmeden baktım. O da çok sinirli duruyordu normal de Ece nin yanındayken hep gülerdi. Onlara bakmayı bırakıp önüme döndüm. Ecrin de benim sinir olduğumu bildiği için bu halime gülüp dalga geçiyordu. Onların konuşmalarını dinlemek için dikkatimi oraya verdim.

- " Emre neden böyle yapıyorsun? Hadi yine eskisi gibi olalım."

Emre hiç cevap vermeden ona bakıyordu. Acaba ne olmuştu ki ? Her ne olduysa iyi olmuş .Emre uzak durduğuna göre kesin bu kızın ne kadar aptal olduğunu anladı.

- " Artık bir düş yakamdan. " deyip sınıftan çıktı. Ece de boş boş bakıyordu arkadasından. Oh çok iyi oldu. Benim bir şey yapmama gerek kalmadan onlar çoktan ayrıldılar.

Sınıfa Tolga'nın girdiğini görünce şaşırdım. Yanıma doğru geliyordu.

- " Defne bu Tolga değil mi ya ne işi var burda ?"

- " Artık bu okulda okuyor. "

- " Sen nerden biliyorsun ?"

- " Daha önceden karşılaşmıştık. "

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin