Emre beni bıraktıktan sonra eve girip hemen üzerimi değiştirdim ve telefonumu elime alıp Ecrin'i aradım. Kim bilir şuan ne kadar heycanlıdır.
- " Defne mesajı gördün mü ?" dedi büyük bir sevinçle.
- " Evet ve şuan da çok mutluyum. İnanamıyorum senin bir bebeğin olacak."
- " Evet bende inanamıyorum. Bu çok tuhaf bir his. Hatta şuan birden fazla duyguyu aynı anda yaşıyorum."
- " Kıvanç'a ne zaman söyleyeceksin. Ben sabırsızlanıyorum artık."
- " Bende öyle. Bir saat sonra işten geliyor. Bu akşam mutlaka söyleyeceğim ama nasıl söylesem bilemedim. "
- " O gelene kadar iyice düşün. Yüzünde ki o ifadeyi görmeyi çok isterdim."
- " Video çekeceğim zaten. "
- " Oo süper. "
- " Şimdi kapatayım ben seni yine ararım."
- " Tamam öptüm, görüşürüz."
Vay be nereden nereye. Daha dün gibi hatırlıyorum Kıvanç'ı ilk gördüğünde nasıl etkilendiğini. Şimdi ise bebekleri oluyor. Hayat gerçekten o kadar garip bir şey ki. Su gibi akıp geçiyor ama o zamanın içine o kadar çok şey sığıyor ki...
Telefonumu şarja taktıktan sonra salona inip televizyonu açtım. Yarın da holdinge gideceğim ve ne yapacağımı hiç bilmediğim ilk iş günüm... Aslında Emre sayesinde biraz tecrübe etmiştim ama onun verisi işler sırf bana işkence yapmak için bir sürü dosya doldurmaktı. Bu sefer gerçekten kendi işimi yapacağım.
EMRE
Eve girdiğimde saatin 23:30 olduğunu gördüm. Direkt odama çıkıp, üzerimi değiştirdim ve tam yatağıma uzanacağım sırada Kıvanç aradı.
- " Alo ?"
- " Emre, baba oluyorum lan !"
- " Ne ?" dedim sanki hiç bilmiyor muş gibi ama Kıvanç dan duyunca sanki ilk defa öğrenmişim gibi hissettim ve garip hisler içerisindeyim.
- " Çok tuhaf bir şey bu. Hala inanamıyorum."
- " Bende çok şaşırdım. Vay be amca oluyorum. "
- " Lan valla çok güzel bir duyguymuş. Darısı senin başına."
- " Bana daha çok var."
- " Sakın çocuk için de 10 sene beklemeyi falan düşünme."
- " Olabilir." dedim gülerek.
- " Bizim ki doğunca belki etkilenirsin. Bak bizim ki derken bile bir tuhaf hissettim. "
- " Lan birde ağla bari. Tamam güzel bir haber de daha fasulye kadar şey için böyle uçma. "
- " Şuan ne kadar his varsa içimde, hepsini alıp götürdün ruhsuz adam."
- " Mantık çerçevesinden bakacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Teen FictionDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.