Kahvaltı dan sonra ortalığı topladım ve Emre'nin karşısına geçtim. Bu oyunu oynamamak için hala direnmeye çalışıyor ama bu fırsatı asla kaçırmam. Benim neler çektiğimi anlaması için bu oyunu oynamamız şart.
- " Hazır mısın?"
- " Hayır."
- " Çok güzel bende hazırım. Başlıyoruz." dedim gülerek.
- " Defne, sıkıldığımda bırakırım net."
- " Sana olan kızgınlığımın gitmesini istiyorsan sonuna kadar dediğimi yapacaksın."
- " Bak yapıyoruz işte." diyerek koltuğa oturdu.
- " Şuandan itibaren sen Defne sin bende Emre. "
- " Zevkle."
- " Hadi dışarıya çıkıyoruz. " dedim gülerek.
- " Benim hemen hazırlanmam lazım ama birkaç saat sürebilir. " dedi Emre.
- " Ben öyle mi yapıyorum? " dedim gülerek.
- " Offf Emre oyunu bozma. " dediğinde yüksek sesle bir kahkaha attım.
Dışarıya çıktığımızda taksiye binmek zorunda kaldık. Emre oldum ama araba süremediğim için mecbur taksiye binmek zorunda kaldık. Bir kafeye geldiğimiz de içeriye girip en güzel köşeye geçtik. Siparişlerimiz geldikten sonra tekrar oyuna döndük. Pastam dan bir çatal aldım ve o muhteşem tadından dolayı mırıldanarak gözlerimi kapatıp yemeye başladım.
- " Ben böyle hareketler mi yapıyorum?" dediğinde hemen kendime geldim.
- " Pastanın tadından kendimi kaybettim." dedim gülerek.
- " Bende kendimi kaybedersem dönüşü olmaz o yüzden kendi kurduğun oyunu sonuna kadar oyna."
- " Ben ne dersem o."
- " Çok bencilsin. " dedi Emre benim sesimi taklit etmeye çalışarak.
Bu yaptığıyla büyük bir kahkaha attım. Oldu bitti erkeklerin, kız sesi taklidi yapmalarına hep gülmüşümdür.
- " Oyunu çok bozdun. Sana baktıkça morelim bozuluyor ben böyle sürekli gülüyor muyum? Bu yaşıma kadar koruyup getirdiğim Emre duruşunu resmen yok ettin."
- " Tamam tamam güldürme sende beni." dediğimde telefonuma mesaj geldi.
Ecrin hala gelinlik konusunda kararsız kaldığı için aklına gelen her modeli bana atıyor. Şuan da o yaşadığı heyecanı anlayabiliyorum.
- " Kim? "
- " Ecrin. Gelinlik soruyor da. "
- " Kendi giyecek sonuçta sana niye soruyor? "
- " Bunu anlaman için kız olman lazım. Gerçi bugün sayemde biraz oldun.
- " Hooop işte orada dur. Kız falan dersen bu iş başka yere gider. Biz öyle yapmıyoruz."
- " Ya ne kadar saçma şeylerle beni uğraştırıyor ya." dedim telefona bakarak.
- " Bunu Ecrin için mi söylüyorsun?" dedi şaşırarak. Çünkü en yakın arkadaşıma böyle bir şey yapmayacağımı biliyor ama bunu bilerek yaptım.
- " Emre oldum. Dünyanın en saçma olayı olan evliliğe kafayı takmışlar bu da yetmiyor gibi bana da bir şeyler sorup olaya dahil ediyorlar. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Genç KurguDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.