Video : Defne ve Ecrin
Alarmı kapatıp hızlıca okul üstümü giydim. Biraz dan Ecrin buraya gelicek beraber okula gidicez. Emreyle sürekli okuldan kaçmak dan ve her dakikamı Emreyle geçirmek den en yakın arkadaşımı göremez oldum.
Dün Emre nin ' Sence ben aşık olur muyum? ' demesi o kadar çok canımı yaktı ki bu sözünün üzerine hiç bir şey söyleyemedim. Tek isteğim eve gelip hüngür hüngür ağlamaktı. O yüzden sadece biran önce eve gitmek istediğimi söyledim. Bana 'Defne' deyip susunca ne diyeceğini çok merak ettim ama yine de sormadım. Eve gelince de ağlamak dan iyice yorgun düşüp uyuyakalmışım.
Onun beni sevmeyeceğini biliyorum ama yine de aptal gibi sevmek den vazgeçemiyorum. O benim canımı yakıyor ama ben hala onu seviyorum. Birde salak gibi onu kıskandırmayı düşündüm. Artık bunu unutmam gerekiyor. Emre nin beni sevme ihtimali bile yok bunu iyice kafama kazımalıyım. Bundan sonra boş hayallere kapılıp daha fazla kendimi üzemem.
Kapı çalınca düşüncelerimden sıyrılıp çantamı alıp evden çıktım. Ecrine o kadar sıkı sarıldım ki nerdeyse kızın kemikleri kırılıcaktı. Şuan da beni birtek Ecrin anlayabilir.
****
Sınıfa girip yerimize oturduk. Erken geldiğimiz için sınıfta fazla kişi yoktu. Yol boyunca Ecrine her şeyi anlattım tabi anlatırken de gözyaşlarıma hakim olamadım. Ağlamak dan dilim damağım kurudu.- " Ecrin kantine gidelim mi ?"
Yerinden kalkınca kantine doğru ilerledik. Kantine girdiğim de masalardan birinde Tolga nın oturduğunu gördüm.Telefonuyla uğraşıyordu.
- "Off bunun burda ne işi var ?"
- " Normal de bu kadar erken gelmezdi ama. "
- " Neyse ben görmemezlik den gelip suyumu alıp çıkıcam. "
- " Benim yanına gitmem lazım görmemezlik den gelemem. "
- " Ya Ecrin ben sana Tolga'nın neler yaptığını anlatmadım mı ?"
- " Anlattın ama onun seni sevmek den başka bir suçu yok. Emreyle kavga etti ama seni sevdiği için tıpkı senin de Eceyle Emre için kavga etmen gibi."
Aslında biraz haklı olabilir. Ben Emre yi sevdiğim için olaylara hiç Tolga tarafından bakmadım. Sonuçta Tolga da beni seviyor benim Emre için hissettiklerimi o da benim için hissediyor.
- " Hadi sen al suyunu gel yanımıza" deyip Tolga'nın yanına oturdu. Tolga da onu görünce gülümsedi.
Suyumu aldıktan sonra bende onların yanına oturdum. Tolga bana boş gözlerle baktı. Yüzü çok ifadesiz gözüküyordu.
- " Nasılsın Defne ?"
- " İyiyim sen ?"
- " Olmaya çalışıyorum. "
Dudağının kenarında yara vardı. Bu da Emre'nin eseri. Sırf çocuğa gıcık olduğu için dövmüştü. Beni kıskandığı için yapmış olsa bu kadar üzülmezdim ama durduk yere bunu yaptı. O gün bende Tolga nın bana çok yaklaşması ve hatta bana karışmasından dolayı ona gıcık oldum ama sonuçta çocuk bu kadar sene hiç vazgeçmeden beni sevmiş üstelik araya mesafeler girmesine rağmen. Ben bu kadar süre hiç bunları fark edemedim. Dün Emre'nin o sözü beni kendime getirdi. Hayal dünyamdan çıkıp gerçek dünyaya geçmemi sağladı.
- " Tolga senin canın sıkkın. "Ecrin sessizliği bozmak adına bir şey söyleyince bende düşüncelerim den uzaklaştım.
- " Yok bir şey. "
- " Var. Seni çok iyi tanıyorum. "
- " Keşke beni herkes senin gibi tanıyabilse belki hiç canım yanmazdı. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Teen FictionDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.