- " Oğuz nasılsın?"
- " İyi diyelim iyi olalım sen?"
- " Yediği dayak etki bırakmış." dedi Emre gülerek sessiz bir şekilde.
Şuan da bu sessiz kalışının sebebi ; Oğuz, onun yanımda olduğunu bilmediği için benimle nasıl konuştuğunu merak etmesinden kaynaklanıyor.
- " Bende iyiyim. Aslında arama sebebimi az çok tahmin etmişsindir."
- " Ne oldu aranız düzeldi mi? Gerçi istediğini elde etti düzelmiştir."
Emre'nin kendini tutamayıp bir şey söyleyeceği sırada elimle ağzını kapatıp susturdum.
- " Bak yaptığı şeyi asla savunmayacağım ama her şey bir şekilde etken oldu sende zaten olayları başında beridir biliyorsun. "
- " Biliyorum zaten bu yaptığını yapmak için çok da bekledi... Daha erken beklerdim. Psikopat bir sevgilin var malum."
- " Yaşanılanlar için çok üzgünüm. Bende bu süreç boyunca arada kalarak bir sürü şey yaşadım ve hala da devam ediyor. "
- " Bak Defne, ben öyle ıvır zıvır konulara takılıp kalan bir adam değilim bunu çok iyi biliyorsun ve yine aynı şekilde Emre konusu da böyle oldu. Onunla hiç uğraşmadım çünkü sen benim için değerlisin. Onunla yaptığım en ufak şeyin seni etkileyeceğini bildiğim için hep sustum. Bu da bir yere kadar gitti zaten. Bu kavga olayı açıkçası iyi de oldu çünkü bende kendimi fazla tutmuştum ama bu yaşanılanlar için kendini suçlu hissetme sakın çünkü benim için hiç bir sorun yok. "
- " Ben senin ne yapmak istediğini başından beri biliyorum ve bunun için sana minnettarım zaten sadece Emre inanmak istemedi. " dedim bakışlarımı ona çevirerek.
- " Araya girmemi gerektirecek şeyler söylemeye devam et. " dedi başını sallayarak sinirle.
- " Keşke hiç bir şey böyle olmasaydı ben Emre yerine özür diliyorum. "
- " Neyse bu tatsız olayı unutalım ben öyle yapacağım çünkü, sende sakın kendini suçlu hissetme. Ben Emre'yi böyle kabul ettim. Sonuçta sen onu seviyorsun o seni seviyor ve en önemlisi de sen mutlusun... "
- " Bak görüyor musun? " dedim sessizce Emre'ye bakarak Oğuz 'un nasıl bir insan olduğunu anlaması için.
Hiç bir şeye söylemeden çatık kaşlarıyla telefonuna bakmaya devam etti. Şuan eminim bir şeyler düşünüyor ama bu düşüşü şeyler olumlu yönde...bu mimikleri iyi tanırım.
- " Çok düşüncelisin gerçekten. İyi ki varsın."
- " Sende öyle."
- " Neyse kapatmam gerekiyor annemle dışarıya çıkıcaz."
- " Tamam benden de selam söyle. Yarın geliyorsun dimi okula?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Teen FictionDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.