91.BÖLÜM

2.9K 119 15
                                    

EMRE



Gözümü ovalayarak yataktan kalktım. Camı açtıktan sonra kafamı dışarıya çıkarıp havayı soludum. Karşı villanın önünde ki kızın beni izlediğini fark edince ona baktım. Kız ne zamandır bıkmadan benim odamı gözetliyor birde anlamadığım şey ne zaman camı açsam ya da dışarıya çıksam hep evinin önünde beni izliyor oluyor. Bazen odama çip yerleştirdiğini düşünüyorum bu yüzden. Banyoya girip duş alıp çıktıktan sonra üzerimi giyindim. Babamın evde olup olmadığını merak ettiğim için evin için de sinsice dolaşmaya başladım. Her gördüğün de beni işe gitmeye zorluyor onun yüzünden köşe kapmaca oynuyor gibi hissediyorum.



Arabaya binip Defne 'nin yolunu tuttum. Dün gece babasının söylediği şeyler aklıma geldi. Defineyi ne kadar sevdiğimi dün kanıtladığımı düşünmüştüm ama son an da yaptığı o konuşmayla ikna olmadığını dile getirmiş oldu. Birde neymiş gözü üzerimde olacak mış. Ulan onu üzmek isteyen en son kişi ben olurum asıl benim gözüm senin üzerine.




Yol boyunca konuşmaları kendime hatırlatıp sinirlendikten sonra evin önüne gelince arabayı park edip sakinleşmeyi bekledim çünkü Defne'in karşısına bu sinirli halimle çıkmak istemiyorum.




Kendime geldiğim de arabadan inip kapıya doğru yürüdüm. Tam zile basacağım sırada Defne kapıyı açtı.





- " Hiç girme direkt çıkıyoruz."

- " Nereye gidicez?"

- " Bilmiyorum ev dışında her yer olabilir."

- " Neden ev değil?"

- " Çünkü birazdan annemin şehir dışından misafiri gelecek."

- " İyi hadi bin arabaya."

Daha önce hiç gitmediğimiz bir kafeye götürdüm. İçeriye girince içeceklerimizi sipariş ettik.

- " Eee okula son 3 gün heyecan var mı?"

- " Sence bende heyecan olur mu hele ki okul konusunda. "

- " Olamaz tabi bende hata."

- " Ama ben çok heyecanlıyım en güzel yönü de lise de ki gibi hepimiz beraber olucaz."

- " Evet bu yönden iyi."

- " Lise ye nefretle gidiyordun üniversite de memnun ol bari. "

- " Başka yönleri düşünmüyorsun ama? " dedim gülerek.

- " Ne gibi? "

- " Lise de başka sınıflar dan bile kızlar yanıma geliyordu şimdi koskoca üniversite ve birde babamın üniversitesi olduğunu da göz onunda bulundurursak popülaritem çok yüksek olacak."

- " Emreee bak beni sinir etme!!"

- " Gerçekler bu."

- " Başlamadan beni okula karşı soğuttun. "

- " Soğuma, sadece sevgiline sahip çık."

- " Çıkmıyor muyum? "

- " Hayır. " dedim ciddi bir şekilde.





Biraz uğraştırsam hiç fena olmaz. Onun her haliyle enerji depolayıp kendime geliyorum sanki.





DEFNE




- " Ne demek hayır?"

- " Mesela evimin karşısın da bir kız var beni izliyor uzun bir süredir. Aslında bir kez seni yanım da görmüştü ama demek ki yeterince sevgilim olduğunu belli edemedin o yüzden kızın gözü hep benim odam da ."

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin