100.BÖLÜM

3.1K 105 14
                                    

Eve geldiğimiz de ben kapıdan Emre de benim odamın camından içeriye girmek için beni dışarıda bekliyordu. Hemen odama çıkıp camı açtıktan sora Emre'nin camıma tırmanışını izledim. İçeriye girdikten sonra hayret ettim.

-  " Örümcek adam gibisin. Bunun eğitimini falan mı aldın?"

-  " Seni görmek için her şeyi yapıyorum duvarlar engel olmuyor görüyorsun."

-  " Evet şanslıyım." dedim gülerek.

-  " Yalnız bu çocuğun burada kalması bir şey için iyi oldu."

-  " Ne için? "

- " Sayesinde her gün sana sarılıp uyuyabiliyorum."

- " Ama buna çok alışma derim. "

- " Sende öyle. Malum bu yakışıklı ve mükemmel bedene sarılarak uyumak kolay kolay unutulacak şey değil. " dedi göz kırparak.

İnsanların genelde bazı anlarda yaptığı mimikleri onları olduğun dan daha fazla  güzel ya da yakışıklı gösterir ya Emre de olay daha farklı. Zaten aşırı yakışıklı birde böyle şeyler yapınca daha dayanılamaz bir durum oluyor. Cidden bu tipiyle nasıl oldu da oyuncu ya da mankenliğe başvurmadı merak ediyorum.

-  " Odama kolaylıkla girebildin ama burdan sonra ki kısım çok zor hatta biraz dan bunu yaşayacağız."

-  " Hallederiz."

-  " Ben şimdi yemeğe inicem sen ne yapacaksın burada?"

-  " Seni bekleyeceğim işte."

-  " Ama sana da yemek getirmem gerekiyor ve bunu nasıl yapıcam bilmiyorum. Bir tek annem olsa yine bir yolunu bulurdum da şimdi kalabalık ev her yerde birisi var."

- " Bakarız ya sen git ye yemeğini bende herkes uyuduktan sonra yerim."

- " Tamam belki de bulurum bir yolunu. Bak şimdi ben iniyorum sakın ses falan yapma oyalan burada hemen gelirim ben. "

Odadan çıktım ve direkt yemeğe oturum. Daha ne zamana kadar sürekli böyle maceralar içinde bulunacağız merak ediyorum.

-  " Defne iyi misin kızım? "

- " İyiyim. "

- " Geldiğinden beridir telaşlı duruyorsun. "

- " Yok iyiyim. "

- " Eee okul nasıl gidiyor alıştınız mı ortama?" dedi Arzu abla başka konuya geçerek.

Bunu iyi ki yaptı yoksa annem hala verdiğim cevap dan tatmin olmayıp yüzümü incelemeye devam edecekti.

- " Dersler dışında her şey güzel." dedim gülerek.

-  " Katılıyorum. " dedi Oğuz da.

- " Eğlenceye de fazla kapılıp ilk seneden kalmayın." 

Annem yine önemli hatırlatması yapmayı atlamadı.

Arzu ablaya ev bakıp bakmadığını sormak istiyorum ama bunu sorarsam çok ayıp olacak o yüzden en iyisi annem den bilgi almak. Aynı evin içinde olmamıza rağmen uzun süredir annemle bile bire bir konuşma fırsatım olmadı. Hayatım hep bir koşturma ile geçiyor.

Yemeğimizi yedikten sonra annemler sofrayı toplarken bende onlara yardım etmeye başladım. Şuan da bir plan üretip burdan Emre ye yemek götürmem gerekiyor ama bu imkansız gibi duruyor.

-  " Kızım biz içeriye gidiyoruz sen de bize kahve yap."

-  " Tamam hemen." dedim gülerek.

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin