1 HAFTA SONRA
Üzerime en sevdiğim beyaz elbise mi giyip saçlarımı da dağınık topuz yaptıktan sonra kapı zilini duyunca çantamı da alıp aşağı indim. İyi ya da kötü üniversite sınavını da atlattık o yüzden yarın ki mezuniyet balosu için Ecrinle bugün alışverişe çıkıcaz.
Kapıyı açtığım da selamlaşmaları falan da yapıp taksi durağına ilerledik. Kısa bir bekleme sürecinden sonra taksi gelince bindik.
Elime telefonu alıp mesajlara girdim. Emreye rapor vermem gerekiyordu sonuçta. Bu ne zamana kadar sürecek hiç bilmiyorum. Kıskanılmak güzel bir şey ama her adımımı da ona rapor vermek berbat bir durum kendimi kötü hissetmeme neden oluyor.
Gönderilen : Dengesiz Egoist
Ecrinle alışverişe gidiyorum.
Mesajı yazdıktan sonra telefonu tekrar dan çantamın içine attım. Çünkü Emre nin cevap vermeyeceğini biliyordum. Genelde ben ona nereye gittiğimi söylerim o da sadece okur cevap vermez sadece çok önemli bir şey olursa cevap verir.
Taksi den iner inmez Ecrin'in çekiştire çekiştire gösterdiği mağazaya doğru ilerledik.
Ecrin her zaman alışveriş yapmaya bayılırdı. Üstelik bütün gününü alışverişle geçirse yine de yorulmaz ama ben hiç bir zaman alışverişe bayılan kızlardan olmadım. Tabi ki bende giyinip süslenmeyi severim ama saatlerce alışveriş yapmak hiç benim tarzım değil.
Mağazaya girince Ecrin hemen kendini elbiselere attı. Bütün beğendiği kıyafetleri koluna atıp kabine doğru ilerlerken bende yavaş adımlarla kıyafetlere göz ucuyla bakmaya başladım. Karşı da duran kırmızı bir elbise dikkatimi çekince oraya doğru ilerledim. Üzerinde duran etiketi elime alıp fiyatına bakınca içimden 'Oha' demeye başladım. Bir elbiseye bu kadar para verilir mi ya. Ecrin ne cesaretle bu mağazaya girdi anlamıyorum sanki alabilecek.
Kafamı yana çevirdiğim de Ecrini mor bir elbisenin içinde gördüm. Ağzım açık kaldı çünkü çok güzeldi. Şuan Kıvanç bu halini görse tekrar dan aşık olur.
Yanına doğru ilerledim. Ona bu mağazanın ne kadar pahalı olduğunu anlatmam lazım galiba kendisi görmedi.
- " Ecrin çok güzel olmuşsun. " dedim gülerek.
- " Sağol canım hadi sende dene birkaç bir şeyler. "
- " Ecrin kıyafetlerin fiyatına hiç bakmadın heralde."
- " Biliyorum. " dedi aldırmazca.
Bir yandan da aynanın karşısında elbiseyle poz verip kendine bakıyordu.
- " Biliyorsan neden kıyafetlere saldırdın ?"
- " Bir daha bu kıyafetleri nerde görücez nasıl olsa denemek bedava. " diyip güldükten sonra tekrardan aynaya döndü.
Ecrin kadar rahat olsam hiç bir derdim olmazdı heralde ama en iyisini yapıyor gerçekten de haklı nasıl olsa deneyince para vermek gerekmiyor kıyafetin tadını çıkarıp bakmak bedava ama ben her zaman ki gibi her şeyin olumsuz tarafından bakıyordum.
- " Çantamdan telefonu alıp beni çeker misin Kıvanç'a yolluyacağım. "
Oh valla kızdaki keyife bak hayatı yaşamayı biliyor. Ben olsam hayatta böyle bir şey yapmam zaten Emre de böyle bir şey yapmama şaşırır çünkü benden beklenilecek bir şey değil.
Çantasından telefonu çıkarıp onu çektim. Bir elbiseyle bin tane poz verdikten sonra Kıvanç'a resimleri yolladı.
Bu kadar poz nasıl aklına geliyor acaba bende hiç poz veremem sadece gülümserim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Teen FictionDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.