102.BÖLÜM

2.6K 100 7
                                    

Pınar gittikten sonra bende odaya geri döndüm. Emre büyük bir dikkatle kendini dosyalara incelemeye adamış bir vaziyette. Onu böyle işler yaparken görmek garip geliyor. İçinde birden fazla Emre var sanki ve her yünü beni kendine aşık ediyor. İş hayatındayken büyük bir adam gibi oluyor sanki. O serseri hali gidiyor yerine olgun bir insan geliyor. Bir kez daha her şeyinin ne kadar dengeli olduğunu farkına varmış oldum.



- " Sekreter bana bir kahve getir." dedi kafasını dosyalardan kaldırmadan.

- " Ciddi misin?"

- " Evet. Sen bugün benim sekreterimsin itiraz etmeden her şeyi yapmak zorundasın."

- " Çok acımasızsın."

- " Sağol." dedi çıkmamı işaret ederek.



Kahvesini getirip masanın üzerine koyduktan sonra koltuğa oturdum. Bir yudum alıp bana baktı.

- " Oturmanı söylediğimi hatırlamıyorum. "

- " Emre o kadar da değil. "

- " Kalk hadi şu dosyaları al bilgisayara geçir."



İki dosya... Neyse hemen bitiririm çünkü böyle işler yapmayı seviyorum aslında benim için zevkli oluyor. Dosyaları elime aldım.

- " Sadece onlar değil. " deyip 4 dosya daha verdi.

- " Şaka mı yapıyorsun Emre? "

- " Patronuna saygılı ol."

- " Bence bunun sadece bir iddiadan ibaret olduğunu unutma."

- " Benimle iddiaya girmeyeceksin yoksa zararlı çıkarsın hiç acımam."

- " Belli zaten bizzat tecrübe etmiş oldum."

- " Dur daha yeni başlıyoruz. " dedi gülerek.


Dosyaları alıp kapıya doğru ilerledim.

- " Nasıl yapacağını biliyor musun?"

- " Sen yaparken görmüştüm. "

- " 2 saatin var. "




Dosyaları alıp bilgisayarın başına oturdum. 4 dosya ve her birinde 20 sayfa var ve bunları sadece 2 saatte bitirmem gerekiyor bu ne kadar mümkün bilemiyorum. Yapamasam da sorun yok sonuçta gerçek sekreteri değilim. Ne işten kovulma gibi bir durumum var ne de işi bitirene kadar iş yerinde kalma gibi...

Önümde ki telefon çalınca açmaya çekindim. Emre'nin sekretinin telefonu olduğuna göre ondan başkası aramaz herhalde o yüzden açmayı deneyebilirim.

- " Alo?"

- " Alo değil, buyurun Emre Bey diyeceksin."

- " Peki buyurun Emre Bey ne istersiniz hemen yapayım?"

- " Sakın rahat davranıp dosyaları askıya alma çünkü onları bitirmeden seni burdan çıkarmam."

- " Yok artık daha neler sen bu işi baya ciddiye aldın. "

- " Kazanan kişi istediğini yapabilecekti bunu bilerek iddiaya girdin dimi? "

- " Ama acımasız olman gerekmiyor. "

- " Farz et ki gerçekten sekreter olarak çalışıyorsun mecbur yapacaksın gayet normal işler bunlar. "

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin