EMRE
Cenk ile bir restoran da yemek yedikten sonra Kıvanç ın da aramıza katılması iyi oldu çünkü uzun bir süredir doğru düzgün bir araya gelemiyoruz Kıvanç'ın erkenden evlenip gitmesinden dolayı. Arabayı park ettikten sonra inip bara girdik.
Emre;
- " Off be nasıl özlemişim."
Cenk ;
- " Adam uzun süredir mekanından uzak."
Kıvanç ;
- " Umarım kızları da özlememişsindir."
Emre ;
- " Evli adamın hali bir başka oluyor. Nasıl da lafı yapıştırdı direkt."
Bize ayrılan köşeye geçip oturduğumuz da hemen yiyecek içecekleri getirmeye başladılar. Önceden buraya geldiğim de ne haltlar yapıyordum ama şimdi o halimden eser kalmadı. Resmen içime ağırlık çöktü.
Kıvanç ;
- " Ecrin şuan da burada olduğumu bilse."
Emre ;
- " Korkma bilemez, söylemezsen. Hem ayrıca bir şey mi yapıyoruz."
Kıvanç ;
- " Bir şey yapmıyoruz ama evli bir adamın bara gidip takılması uygun değil. Hele ki kirli bir geçmişimiz varken, kızların bize inanması çok zor."
Cenk ;
- " Bak bu çok doğru. Bende sizden ders çıkararak özellikle Emre den... Ona göre Ahu ya geçmişimi ölçerek anlatıyorum. "
Kıvanç ;
- " Yani Emrecim, sen en fenamızsın. Bir hata yapsan evlenince Defne baya zor inanır çünkü kız sevgili olmadan önce de yediğin her halta şahit oldu."
Emre ;
- " Oğlum ne üstüme geliyorsunuz, bir şey mi yaptım şuan ? Evlenmeden önce bir geldik işte. Evlenince zaten gelmem."
Cenk ;
- " Neyse Ahu şuan da burada olduğumu biliyor içim rahat. Siz kendiniz düşünün."
Emre ;
- " Benim de şarjım bitti zaten. Olsa da Defne ye buradayım, şuradayım diye haber vermediğime göre sıkıntı yok. Kıvanç düşünsün. "
Kıvanç ;
- " Ulan Emre, sende ki şu rahatlık kimse de yok. "
Emre ;
- " Babam gibi konuştun. "
Karşıdan üç tane kızın bize doğru geldiğini görünce birbirimize bakıp güldük. Eski Emre olsa hiç geri çevirmezdi ama şuan umursamayacağım kadar boşlar benim için. Kendi halime gülüyorum cidden. Ne ara bu kadar değiştim... O kadar büyük büyük, kesin konuşurdum ki bir de şimdi ki halime bakıyorum...
- " Selam." dedi kızların üçü de aynı an da.
" Selam."
Biz de aynı anda onlara karşılık verdiğimiz de içlerinden bir tanesi gelip dibime kadar girerek oturdu ve elini döşüme koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Teen FictionDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.