148.BÖLÜM

2K 90 8
                                    

Arabayı park ettikleri esnada bende birkaç arabanın arkasına saklandım. Cenk birden kapıyı açtı.






- " Ne yapıyorsun lan?"

- " Buradan izleyecek değilim yanına gidip konuşacağım."

- " Senden bir bok olmaz. Lan biz boşuna mı takip ettik? Şimdi den gidip evine kadar rahatsız edersen bu kızı tavlama ihtimalini imkansıza çekmiş olursun. Evini görelim diye takip ettik. Bundan sonra buradan gizlice takip et gittiği yerleri falan. Eğer bir kafeye falan gidiyorsa sende oraya git tesadüfmüş gibi ama bu dediklerimi hemen yapma biraz ağırdan al. "

- " Nasıl dayanıcam bilmiyorum."

- " Birde git eve hayal kur, aptal aptal gülümse. "

- " Ne alaka bunları yapınca aptal mı olmuş oluyorsun? "

- " Çabuk bağlanma ben sana sadece bunu söylüyorum. "

- " Defne ye uyguladığın yöntemleri benim de uygulamamı istiyorsun herhalde ama kusura bakma kardeşim ben senin kadar duygusuz olamıyorum."

- " İyi git duygulu ol yarın bir gün kızla ayrılınca da hüngür hüngür ağlarsın herhalde." dedim arabayı çalıştırarak.

- " Biraz daha bekleseydik. "

- " Eve girdiler ve bu saatten sonra da çıkacaklarını sanmıyorum. Ben buraya kadar geldim dediğim gibi gerisi sana kalmış bir şey. Bundan sonra sıkı takibe girmen lazım."

- " En büyük işim bu artık."

- " Gerçekten bu kız da ciddi misin?"

- " Evet ciddiyim diyorum ya bu bir başka. Gözleri resmen beni kendine çekiyor böyle bir şey hiç hissetmemiştim. "

- " İyi bu son olsun artık. Sakın sende evleniyorum falan diye karşıma çıkma Kıvanç'ın düğününü iki sene sonra bünyemden atarım. "

-  " Demem çünkü benden önce sen varsın. " dediğinde ters ters baktım..

- " Hiç öyle bakma olacağı bu. Sen boşuna kendine baskı yapıyorsun."











DEFNE




- " Kızım ben gidiyorum diye sakın sıkılma evde bak yanda bir komşum var onun kızına bize yollayacağım onunla takılırsın artık. "

-  " Buna gerek bile yok."

-  " Olsun sen yine de tanış buralarda da arkadaşların olsun çünkü senin bir evinde burada."

- " İyi tamam. "dedim gülümseyerek.








Annem çıktıktan yarım saat sonra kapı çaldı ve eminim bu gelen kişi bahsettiği kız. Umarım gıcık olacağım bir kız değildir. Kapıyı açtığımda güleryüzlü bir kızla karşılaştığımda şaşardım çünkü böyle bir enerji alacağımı düşünmemiştim. Sarı, uzun ve dalgalı saçları yanında ela gözleri de çok dikkat çekiyor. Gülümseyerek içeriye davet ettim ve hemen içecek ve atıştırmalık bir şeyler hazırladım.







-  " Okuduğun için annenle gelemedin dimi? Biraz anlatmıştı annemle konuşurlarken."

-  " Evet. Orada doğup büyüdüm ve bütün çevrem orada o yüzden gelmek istemedim."

-  " Bizde önceden İstanbul da yaşıyorduk iki üç sene önce buraya taşındık. İlkten hiç istememiştim hatta baya bir ağlayarak geldim diyebilirim ama sonradan alıştım."

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin