196.BÖLÜM

2.2K 91 51
                                    

Emre sayesinde zorla eve girdim. Elimi de öyle sıkı tutuyor ki kaçmamam için.




-  " Bırak elimi, kaçmayacağım."

-  " Artık kaçman için çok geç zaten."

-  " Of Emre çok kötüsün." dediğim de hizmetçi kadın bize bakıp güldü ve benim gördüğümü görünce mutfağa girdi hemen.




Dışarıdan çok komik ve tuhaf olduğumuzu biliyorum. Kim bizim gibi sürekli çekişme yaşar ki ? Neyse yine de böyle olması bile bizi farklı yapıyor o yüzde çok güzel. Salona girdiğimizde Ahmet Bey şaşırarak ayağa kalktı.




-  " Defne, bu ne güzel bir sürpriz." dedi kollarını açarak. Bende ona sarıldım.

-  " Bize sürpriz yapmak istemiş." dedi Emre.

-  " Ne güzel çok sevindim. Ayrıca çok güzel bir güne denk geldi. Kardeşim Melda." dedi Emre'nin halasını göstererek.

-  " Merhaba Defne. Sonunda tanışabildik." dedi gülümseyerek.

-  " Merhaba." dedim bende aynı şekilde karşılık vererek.




Hepimiz yerimize oturduk. Kadın çaktırmadan beni inceliyor ama ben fark ettim tabi ki çünkü bende bir yandan ona bakıyorum. O kadar güzel ki hayran kaldım. Çok endamlı ve asil bir duruşu var ve aynı zaman da çok içten gözüküyor. Umarım o da benim için iyi şeyler düşünüyordur.




Ahmet Bey ;

-  " Melda, düğün hazırlıklarında bize yardımcı olacak Defnecim. İstediğin, aklına gelen ne varsa ona söyle biz halledelim."

Defne ;

-  " Çok teşekkür ederim."

Melda   ;

-  " Hatta yarın birlikte alışverişe çıkalım. Hem birbirimizi de tanımış oluruz. "




Umarım yarın beni sıkıştırmaz. Kadına dışardan bakıldığında iyi niyetli gözüküyor ama içinde ne var bilmiyorum. Gözlerin de de kötü bir his sezmedim ama yine de güvenemiyorum. Neyse artık mecbur kabul edicem çünkü kaçış yolum yok. Bundan sonra bu insanları hep görücem.



Defne  ;

-  " Tabi olur." dedim gülümseyerek.

Melda ;

-  " Keşke yarım saat önce gelseydin, kızımla tanışırdın o da seni çok merak ediyordu."  dediğinde Emre ile göz göze geldik.




O kızı daha görmeden gıcık oldum. Emre'nin kuzeniymiş ve ben her şeyi yanlış anlamışım ama yine de o an ki yaşadığım sinirden dolayı kızı görmeden nefret ettim. Karşılaştığımız da nasıl pozitif yaklaşıcam bilmiyorum.




Emre ;

-  " Tanışır tanışır nasıl olsa akşama kadar burada."

Defne ;

-  " Akşama kadar mı ? O kadar kalamam maalesef işim var o yüzden onunla da yarın tanışabiliriz."

Emre ;

-  " Olmaz. Kuzenimle tanışmadan asla bırakmam.




Bulduğu yine beni zorlayacak bir şey uğraşır şimdi. Neler düşündüğümü biliyor ve sırf onun yüzünden o kadar olay yaşandı ya artık bunu kullanır durur.



TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin