94.BÖLÜM

2.9K 105 0
                                    

Medya : Cenk


Üzerimi giyindikten sonra saçımı yapıp kahvaltıya indim. Herkes de masa da beni bekliyormuş sanki benim girdiğimi görünce hareketlendiler.

-  " Günaydın." dedim hepsine sırayla bakarak.

Onlar da bana karşılık verdikten sonra masaya oturup yemeye başladım. Telefonum titreyince hemen elime alıp başka bir yere koydum. Sabaha uyandığım dan beridir Emre arayıp beni rahatsız ediyor nerdeyse ne yemek yediğimin raporunu bile isteyecek benden. O yüzden titreşime almak zorunda kaldım ama şuan da sessize almaya karar verdim çünkü o titreşim sesine bile tahammül edemiyorum artık.

-  " Emre mi?" diye sordu annem.

-  " Hmm."


Ağzımı bile açmak istemediğim için sadece bununla onayladım. Umarım konunun devamı açılmaz. Dün gündem de hep Emre vardı zaten.

-  " Yakışıklı çocukmuş." dedi Arzu abla.

-  " Öyle öyle." diyerek annem de onayını vermiş oldu.

-  " Anlaşılan dün buraya gelmiş." dedi Oğuz gülerek.


Annemlerin yanın da tam olarak konuşamamış olsa da durumumuzu anladı. Karşılıklı gözlerimizle anlaşmış olduk. Oğuz'un bu yönünü çok seviyorum. Beni çok iyi tanıyor ve nerde ne düşündüğümü benimle aynı anda düşünebiliyor.

Kahvaltımızı bitirdikten sonra hemen odama çıktım. Acilen Emre 'yi aramam lazım eğer buraya geliyorsa da hemen haberim olsa iyi olur yoksa dün ki kadar ucuz kurtaramayız bu sefer evde Oğuz da var.

-  " Geldim kapıyı aç."  dedi sert bir ses tonuyla açar açmaz.

Yine yüzüme kapattığını fark edince evdekiler kapıyı açmadan benim yetişmem gerektiği için hızla kapıya doğru koştum. Annem görse Emre'yi özlediğim için böyle can atıyorum sanır ama halbuki olaylar çok karışık . Kapıyı açtım ve Emre içeriye girmeden kapıyı kapatarak bende dışarıya çıktım.


-  " Hadi gidelim." dedim ellerimi döşüne koyarak.

Hiç bir tepki vermeden bana baktığını görünce ' ne oldu' anlamında bir işaret yaptım.

-  " Onu görücem."

-  " Mecbur göreceksin zaten o yüzden ne kadar geç o kadar iyi."

-  " Defne onu buraya getir. "

- " Emre..."

Tam o sırada kapı açıldı ve dışarıya Oğuz çıktı. Eminim bunu bilerek yaptı. Artık bu olayı sonlandırmayı düşünüyor. Oğuz dışarıya çıkınca Emre'nin bakışları yine çok sertleşti. Avlancak bir kaplan gibi Oğuz'a bakmaya başladı. Oğuz yanımıza gelip Emre ye elini uzattı.

-  " Ben Oğuz, sende Emre olmalısın."

Emre bir süre bakışlarıyla Oğuz'un üzerinde hakimiyet kurduktan sonra elini sıktı ama normal bir sıkma ile değil baya intikam alır gibi.

-  " Doğru bildin." dedi elini çekerken.

-  " Hadi Emre gidelim Oğuzla da tanışmış oldun. " dedim ortalığı sakinleştirmeye çalışarak.

-  " Gidelim... Madem aynı okuldayız sık sık görüşeceğiz seninle." dedi Emre.

Arkasını dönüp arabaya doğru ilerlemeye başladı.

-  " Oğuz kusura bakma lütfen böyle işte. "

- " Sorun yok bunun gibisini çok gördüm ben." dedi gülerek.

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin