19.BÖLÜM

5.9K 183 19
                                    

Telefonuma gelen mesaj sesiyle ekranı açtım.

Gelen : Dengesiz Egoist

Aşağı in.

Bütün eşyalarımı alıp kapıya doğru yürüdüm. Ne gerek vardı şimdi böyle bir şeye zaten okulda yeterince birbirimizi görüyoruz bir okula beraber gitmediğimiz kalmıştı o da oldu. Arabanın kapısını açıp oturdum.

- " Günaydın " dedim sessizce o da her zamanki öküzlüğüyle bir şey söylemeden kafasını salladı. Bir insan nasıl bu kadar ruhsuz olur anlamıyorum.

- " Yarın işkencenin son günü. Kurtuluyorsun. "

- " Evet aynen öyle. Tam olarak kurtulmuş sayılmam ama yine de mutluyum."

- " Tam olarak da kurtulabilirsin ama kurtulmak istemiyorsun. "

İyi ki vicdan azabı çekmemek için affetmesi için yalvardım artık dilinden kurtulamam.

- " Dilinden kurtulamam artık "

- " Elime bir koz verdin bunu değerlendirmemek bana yakışmaz. "

Yol boyunca hiç konuşmadan okula gelmiştik. Arabadan iner inmez tüm okulun gözleri bizim üzerimizdeydi en çok da benim. Çünkü Emre gibi birinin yanında bulunduğum ve onunla okula geldiğim için. Bütün kızlar gözleriyle beni öldürür gibi bakıyordu.

- " Bak gördün mü benimle takılmak bir ayrıcalıktır. Tüm okul sana bakıyor. Şanslısın ben öyle her kızı arabama almam. "

- " Sağol ya valla. "

Dersin boş olduğunu öğrenmemizle tüm sınıf kendi halinde bir yerlere dağılmıştı. Bende Emre'nin yanında oturmaya mahkum olduğum için Ecrin in yanına gidemiyordum.

- " Ben burda oturunca ne oluyor sanki ne olur izin versen ölür müsün ?"

- " Bugün son günüm bırak da rahat rahat sana eziyet etmenin keyfini yaşayayım. "

- " Yaşa yaşa, umarım bir gün sende benim elime düşersin işte o zaman benden çekeceğin var. "

- " İmkansızı istiyorsun. "

- " Belli olmaz. "

- " Sen kendini kandır. "

****
Bütün gün Emre beni yanından ayırmayıp işkence ettirdiği için Ecrinle konuşamamıştım o yüzden okul çıkışı direkt bizim eve gelmiştik.

- " Defne sana bomba bir haberim var duyunca dilin tutulacak. "

- " Seninle mi ilgili ?"

- " Evet "

- " Hemen söyle çatlatma. "

- " Sıkı dur söylüyorum. "

- " Ecrin hadi çıldırtma. " diye cırladığım da gülmeye başladı. İyice merak etmeye başlamıştım çünkü her ne söyliyecekse gözleri mutluluktan parlıyordu.

- " Biz Kıvançla çıkıyoruz. "

- " Neee ? Nasıl oldu bu ne zamandan beridir çıkıyorsunuz? neden bana daha şimdi söylüyorsun ?"

- " Dur bir nefes al. Söylicektim ama Emre nin yanından ayrılamadın ki. Dün gece mesaj attı işte beni sevdiğini falan söyledi bende kabul ettim. "

- " Ay ne kadar mutlu oldum anlatamam. En azından birimizin hayatı güzel. "

- " Niye öyle dedin şimdi senin hayatın da kötü bir şey yok. "

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin