197.BÖLÜM

2K 95 16
                                    

Medya : Oğuz




10 GÜN SONRA





Uyanır uyanmaz yatağımın için de düğünü hayal etmekten artık karnıma ağrılar girdi. Şaka gibi resmen üç gün kaldı... Düşünmeyeyim diyorum ama elde değil. Hayatım değişecek, biz değişicez. Bambaşka bir hikaye başlayacak bizim için. Umarım her şey güzel olur çünkü tek korkum bir şeylerin yolunda gitmemesi.





Yatağımdan kalkıp elimi yüzümü yıkamak için banyoya girdim. Daha sonra üzerime kısa bir şort ve askılı bir tişört giyip aşağı indim. Annem yine mükemmel bir kahvaltı hazırlamış belli çünkü mutfaktan enfes kokular geliyor. Bugün tamamen evde olmayı umut ediyorum çünkü günlerdir hep dışarıdayım. Bir düğün alışverişi, bir Emre, bir babam derken evde dinlenemez oldum. Neyse ki Emre'nin halası ve kuzeni ile alışverişten sonra görüşmedik bunun için mutluyum çünkü hala alışamadığım insanlarla vakit geçirmek beni geriyor. Mutfağa girdiğimde annemin patates kızarttığını gördüm ve bir tane alıp ağzıma attım.







- " Günaydın." dedi gülerek.

- " Günaydın."

- " Hadi hemen otur sofraya. Patatesler de geliyor." dediğinde yerime geçtim.

- " Birkaç gündür hiç doğru düzgün yemek yemiyorsun, bugün iyice bir kahvaltı et."

- " Ne yapayım iştahım yok."

- " Heyecandan yiyemiyorsun."

- " Evet maalesef."

- " Emre'nin de iştahı kesiliyor mu bari ? "







EMRE


Tabağımı iyice doldurduktan sonra yemeye başladım. Şuan da kimsenin bu anı bölmesini istemiyorum. Önceden sadece babam vardı evde konuştuğum ama şimdi konuşulan kişi sayısı üç oldu. Artık daha fazla yoruluyorum.






Melda ;

- " Emre, bugün işin yoksa kuzenini bir gezdir. Bak zaten evleneceksin birbirinizi daha böyle rahat görüp, vakit geçiremezsiniz."



Emre ;

- " Defne ile buluşacaktım aslında ama neyse hallederim ben."



Sude ;

- " O zaman sen planını hiç bozma. "



Emre ;

- " Olsun sonuçta seni de kırk yılda bir kez görüyorum. Defne ile zaten hep birlikteyiz. "



Sude ;

- " O da gelsin."


Emre ;

- " Sorarım. "






DEFNE



Telefonumun sesini duyunca koşa koşa salona gittim ve Emre'nin aradığını gördüm.







- " Alo ? "

- " Biz bugün ki buluşmayı iptal etsek onun yerine Sude, sen ve ben dışarıda gezsek olur mu ? "

- " Neden ?"

- " Ya halam Sude yi biraz gezdir dedi işte."

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin