87.BÖLÜM

2.8K 130 2
                                    

EMRE

Babamın sesi uykumun en güzel yerin de devreye girince sinirle uyanıp kapıyı açtım.

- " Oğlum hadi kalk artık öğlen oldu hala kahvaltı etmedin."

- " Acaba şu evde birgün de kendi irademle uyanabilecek miyim merak ediyorum ." dedim üzerime tişörtümü giyerken.

- " Kocaman adam oldun hala sorumluluklarını bilmiyorsun. Ben senin yaşındayken gece gündüz işte çalışırdım birde sana bak. Baba kazansın oğlu yesin. "

- " Ben çalışmıyor muyum? "

- " Zorla o da. Kırk yılda bir geliyorsun iki toplantıya girince başlıyorsun isyana. "

- " Neyse ben böyleyim işte. "

- " Ahh Ahh ne zaman adam olacaksın da görücem. Ben işe gidiyorum Ayşe senin kahvaltını hazırladı sende yemeğini ye ve hemen yanıma gel."

- " Gelemem. İşim var bugün. "

- " Ne işin var? "

- " Var işte bir şey. "

- " İyi öyle olsun. "

Babam 'ı başım dan yolladıktan sonra kahvaltımı edip üzerimi değiştirip hemen dışarıya çıktım. Aslın da bugün hiç bir işim yok ve kafam da ne yapacağıma dair bir plan bile yok. Defne ile de konuşmadık. Onun yanına giderdim ama artık annesi de var biraz beraber de vakit geçirsinler.

Arabaya binip nereye gittiğimi bilmeden sürmeye başladım. Cebimde duran telefon beni rahatsız edince çıkartmak için elime aldım ve tam o sırada Cenk aradı.

- " Naber lan?" dedim gülerek.

- " İyidir senden?"

- " İyi napıyorsun?"

- " Buluşalım dicektim."

- " Tamam bende ne yapıcağımı düşünüyordum zaten."

- " Tamamdır o zaman Kıvanç da yolda her zaman ki kafe de buluşuruz."

Arabayı park ettikten sonra mekana girdim. Bizimkileri görünce yanlarına gittim.

Cenk ;

- " Hoşgeldin. "

Emre ;

- " Hoşbuldum. "

Cenk ;

- " Moralim bozuk. "

Kıvanç ;

- " Hayırdır? "

Cenk ;

- " Elif ' de keşke bizimle aynı okulda olsaydı. Şehir dışına gidecek olması beni geriyor. "

Emre ;

- " Yapacak bir şey yok."

Kıvanç ;

- " Haftasonları yanına gidersin artık."

Cenk ;

- " Valla geç buldum ama ikiniz den daha beter oldum." dedi gülerek.

Kıvanç ;

- " Aşk üçümüzü de çarptı. "

Cenk ;

- " Hemde çok fena. "

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin