11.BÖLÜM

6.4K 196 8
                                    

Multimedia : Defne

Duş almak çok iyi gelmişti. Saate baktığımda da 5 buçuk olduğunu gördüm. Yarım saat sonra babam gelicek ve ben hala ne giyiceğimi bile bilmiyorum. Dolabımı açtım bütün kıyafetlerime göz gezdirdim. Nasıl bir yere gideceğimizi bilmediğim için de ne giyeceğime karar veremiyorum. En sonunda beyaz kısa kollu bir tişört altına mavi kot üstüme de siyah deri ceketimi giydim. Fazla kasmaya ne gerek var spor takılmak her zaman en iyisidir. Aşşağıya indiğimde annem televizyon izliyordu. O kadar dalgınım ki geldiğini bile duymadım.

- "Anne ne zaman geldin ?"

- " Yarım saat önce geldim. "

- " Bugün babam aradı. Beni aramasını sen mi söyledin? "

Eğer böyle bir şey olduysa anneme çok kızacaktım. Kendisi isteyerek alamadık dan sonra benim için bir anlamı olmaz ki.

- " Hayır ben söylemedim. Ama tuhaf yani daha bu sabah hakkında konuştuk. "

İkimizden de ses çıkmadı.

- " Bu arada nereye gidiyorsun ?"

- " Söylemeyi unuttum. Babam buluşmak istedi. Konuşması gereken şeyler varmış. "

Annemin şaşkınlığı yüzüne fazlasıyla yansımıştı.

- " İyi git bakalım. "

Dışarıdan korna sesini duyunca babamın geldiğini anladım. Ayakkabılarımı giyip dışarıya çıktım. Babam arabaya yaslanmış beni bekliyordu. O kadar çok heyecanlıyım ki sonuçta 2-3 aydır babamı görmüyorum sadece telefondan sesini duyuyordum. Yanına geldiğim de bana sımsıkı sarıldı. Gerçekten beni çok şaşırtıyordu.

- " Kızım çok özlemişim seni. "

- " Bende" dedim istemeyerek de olsa.

Arabaya bindiğimiz de ikimiz de konuşmuyorduk. Çünkü söyleyecek bir şey yok her şey ortada.

*****

Siparişler önümüze geldiğin de babam da konuşmaya hazırlanıyordu. Ellerini çenesinin altında birleştirdi.

- " Defne bak aslında nerden başlayacağımı bilmiyorum eminim bana söylemek istediğin birsürü şey var ve hatta bana çok kızgınsın. Bunların farkındayım"

Farkında olduğun için mi bir kızın olduğunu unuttun. Yine de hiç konuşmadım sabredebildiğim kadar sabredicem. Yoksa bu yemek böyle geçmez.

- " Bir şey söylemeyecek misin? "

- " Ne söylememi bekliyorsun baba ?"

- " Bilmiyorum yani en azından bütün düşündüklerini bana anlatabilirsin."

- " Bunu istemezsin. "

- " Ben senin babanım benim hakkımda ki düşüncelerini bilmek de benim hakkım. Aramızda ki problemleri çözmeye çalışıyorum. "

- "Çözemezsin baba. Çünkü artık her şey bitti. Hiç bir şey eskisi gibi olmayacak. En iyisi sen bana söylemen gereken şeyleri söyle söylemiyorsan da konuşmadan Yemeğimizi yiyelim. "

- " Bunu duymaya hazır değilsin. Ama bir şekilde öğreneceksin. Defne..."

Biraz duraksadı ve sonra boğazını temizleyerek konuşmaya devam etti.

- " Bir kardeşin oluyor."

- " Nee ?"

Duyduklarım karşısında donup kalmıştım. Bu kadar yaptığı yetmiyormuş gibi birde karşıma geçip kardeşin olucak diyor. Buraya sırf bunu söylemek için çağırmıştı beni yoksa özlediğinden falan değil.

- " Bak ne diyeceğimi bilmiyorum. Yani bu yaşadıkların seni çok üzüyor biliyorum. Ama kızım beni de anla. Ben karımı gerçekten çok seviyorum. Anneni de seviyordum ama hiç böyle olmamıştı. Anlaşamıyorduk. Hatta kaç kez boşanma kararı aldık. Ama sen benim kızımsın yeni bir çocuğum olucak diye seni unutacak değilim. "

- " Baba ben artık sana ne diyeceğimi bilmiyorum. Mutlu bir ailemin olduğunu düşünürken babamın aslında annemi aldattığını öğreniyorum. Sonra annem ve babam boşanıyor. Babam bir başkasıyla evleniyor ve şimdi de karşıma geçmiş bir kardeşim olucağını söylüyor. Ne dememi ne yapmamı bekliyorsun. Farkında mısın bilmiyorum ama 1 aydır beni aramıyorsun arasan da hiç hissederek beni gerçekten önemsediğin için konuşmuyorsun sanki sırf babalık sorumluluğunu yerine getirmek için konuşuyorsun. Seni hiç bir zaman affetmeyeceğim. O kadına da gerçekten helal olsun hayatımı mahvedip babamı elimden almayı başardığı için. "

Babam birden tuhaf bakmaya başladı. Sanki söylediklerimi düşünüyordu ya da etkisinden çıkamamıştı. Ama bana hak verse de bu yaptıklarını düzeltebileceği anlamına gelmez"

- " Ben çok özür dilerim kızım. Sana böyle şeyler yaşatmak istemezdim. "

- "Sen hiç birşeyin farkında değilsin baba o kadın seni çok değiştirdi. Ben seni öpüp sarıldığım da 12 yaşındaydım. Ondan sonra artık ne olduysa kendi kızından uzaklaştın. Bunu sen yaptın şuanda karşımda oturan babam değilde bir yabancı sanki. "

- " Defne bak ne düşünürsen düşün ben seni gerçekten çok seviyorum. Tamam belki sevgimi belli edemedim ama benim de kendi sorunlarım vardı. "

- " Evet. Mesela annemi aldatmak bir başka kadınla evlenip kızını unursamamak gibi. "

****

Yemek bir şekilde bitmişti. Daha doğrusu o yediğim yemek değil zehirdi. Ama gerçekten iyi oldu içimde ne var ne yoksa döktüm. Anneme bütün konuştuklarımızı anlamadım. Sadece kardeşim olucağını söyledim. Bunu bir şekilde öğrenecekti zaten. O da benim kadar üzgün dü. Üstümü değiştirip kendimi yatağa attım. Yine yorucu ve sıkıntılı bir gün geçiren Defne sonun da yatağına kavuştu. Huzur bulabildiğim tek yer yatağım  dı zaten.

TUTKULU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin