Multimedia : Defne'nin babası ve eşi
Kapı zilini duymamla güzel uykumu bölmek zorunda kaldım. Salona inince duvarda asılı olan saate bakınca 12:30 olduğunu görünce şaşırdım. Bu kadar uyumak genelde hiç adetim değildi. Kapı daha da sık sık çalınmaya başlayınca hızla gidip açtım. Eğer uyku haliyle yanlış görmüyorsam Ece şuanda burda.
- " Günaydın Defne. " dedi samimi bir şekilde.
Ağzım açık hayretle onu izlerken o da sanki çok iyi anlaşıyormuşuz gibi samimi bir şekilde gülümsüyordu.
- " Günaydın. " dedim zorlukla.
- " İçeriye davet etmeyecek misin?"
Galiba ben hala uyanamadım ya da bu kızın beynine bir şey düştü ve bütün yaşadıklarını unuttu.
- " Şuan benim delirdiğimi düşünüyor olabilirsin ama seninle konuşmak istiyorum kötü bir niyetim yok. "
Allahım bu Ece mi yoksa ben şizofren mi oldum. Kapının önünden çekilip içeriye girmesi için elimle içeriyi göstererek 'gel' anlamında işaret ettim. İçeriye geçip rahat hareketlerle koltuğa oturunca bende karşısına oturdum. İnsan gelmeden önce bir arar. Onun bakımlı halinin yanında ben ev kadını gibi pijamalı bir şekilde oturuyordum.
- " Benimle ne konuşmak istiyorsun ?" dedim ciddiyetimi bozmayarak.
- " Aslında özür dilemeye geldim."
Kaşlarımı havaya kaldırıp 'sen mi ?' Bakışları attım.
- " Kötü şeyler yaşadık ama ben bunların hepsini unutup seninle barışmak istiyorum Defne. Emre bundan sonra benim sadece arkadaşım. "
- " Bu bir şakaysa hiç komik değil. "
Gülmeye başladı. Bu yaptığı şey hiç ondan beklenilecek bir şey değil.
- " Şaka değil gerçekten ciddiyim. Ben artık aradan çekiliyorum. "
Şuanda aptal gibi şaşkın şaşkın baktığımın farkındayım ama bu şaşkınlığımı gizleyemeyecek kadar şaşkınım.
- " Neyse ben artık gideyim nasıl olsa görevimi yerine getirdim. Görüşürüz Emre'nin sevgilisi. "
Yerinden kalkıp evden çıktı. Son söylediği şey bana Mert'i hatırlattı. O da bana Emre nin sevgilisi demişti.
Bu Ece de kesinlikle bir gariplik var bir işler karıştıyor yoksa o eski Ece her şeyi bu kadar çabuk bırakamaz. Zaten çok yüzsüzdü. Emre onu istemediğini söyledikçe peşinden koşuyordu şimdi birden böyle geri çekilmesi çok tuhaf. Aynı zamanda benden özür dilemeyi görev olarak görmesi de garip. Bu işte bir şey var.
Odama çıkıp üzerimi değiştirdikten sonra ortalığı topladım. Mesaj sesi gelince telefonu elime aldım.
Gelen : Babam
6 da seni almaya gelicem.
Aman ne güzel yaa . Hayatım sürekli benim kontrolum dışında ilerlerken bende istemediğim şeyler yaşayıp acısını çekmekle kalıyorum.
******
Üzerime siyah ince bir tişört altıma da mavi kotumu giyip saçlarımı da yukarıdan bağlayarak at kuyruğu yaptım. Telefonumu tam çantama koyacağım sırada mesaj gelince ekran kilidini açtım.Gelen : Babam
Hazırlandıysan gel, aşağıdayım.
Malesef ki hazırım. O pis kadını görecek olmam yetmiyormuş gibi birde birazdan babamı görecek olmanın stresini yaşıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTKULU AŞK
Teen FictionDefne ve Emre başta ne kadar farklı olduklarını düşünseler de, ne kadar birbirleriyle inatlaşıp birbirlerine gıcık olsalar da aslında farkında olmadan aşık olmuşlardı. Hem de çok büyük ve tutkulu bir aşk.