Reyyan odaya çıktı. Tam içeriye girdi, kapıyı kapatırken Miran arkasından girip ellerini beline sardı.
M:İyi geceler güzel karım.
Boynuna derin bir öpücük kondurdu.
M:Gel hadi güzelim.
Ellerinden tutup yatağa çekmeye çalıştı karısını.
R:Miran dur ne acelen var? Bir üstümü değiştireyim.
M:Hiç uğraşma bence. Beş dakika sonra çıkartacağım zaten.
R:Miran dedim.
M:İyi tamam. Ama çabuk ol.
R:Tamam canım, tamam aşkım, tamam bir tanem, tamam kocacığım.
M:Ahh. Hadi çabuk git gel. İki dakikan var.
R:Oldu bir de alarm kur istersen.
M:Bir buçuk dakika kaldı.
Reyyan banyoya girip üzerini çıkarmaya başladı ki, Miran kapıyı çalmaya başladı.
M:Hadi Reyyan on saat oldu. Çık artık.
R:El insaf Miran. bir dakika bile olmadı gireli. Sen geç geliyorum ben hemen.
M:Tamam hadi çabuk gel.
Miran hızla arkasını döndü. Yatağın yanına gitti. Bir sağa bir sola gitti. Tam tekrar banyonun kapısına gidiyordu ki Reyyan banyodan çıktı. Gülümseyen yüzü yavaşça soldu. Suratını astı.
M:Sen önceden gecelik falan giyerdin. Şimdi hep pijama giyiyorsun.
R:Böyle daha rahat.
M:Giymeyecek misin?
R:Yok Miran rahatım böyle.
M:İyi ama Yaren'le evlenseydim kesin her gece gecelik giyerdi.
R:Yaren mi?
M:Mesela yani.
R:Aklın kaldıysa hiç durma git Miran.
M:Aklım kalmadı ama şimdi aylar sonra baş başa kalmışız. Sen helalimsin benim. Oğlumuz doğmuş çıkart şu çiçekli böcekli şeyleri de, şöyle açık saçık, seksi şeyler giy de, gözüm gönlüm açılsın.
R:Allah Allah o zaman sende seksi şeyler giy. Benim de gözüm gönlüm açılsın.
M:Tabi hemen. Bence benim en seksi halim çıplak halim.
Sözünün bitişinin ardından üzerindekini başından çıkartıp kenara attı.
M:Nasıl, seksi mi yeterince? İstersen daha da seksi olabilirim. Bak mesela şu kaslara, kaya gibi. Hele şu kaşa göze bak. Maşallah. Bir okusana beni, nazar falan değer.
R:İyi iyi anladık. Şahanesin.
M:Sende bir içim susun, su. Hadi değiştir üzerini de gel bir an önce.
R:İyi tamam gidiyorum. Bekle biraz.
Reyyan banyoya gidince, Miran hızla doğrulup üzerindekileri çıkartmaya başladı. Çıkarttığı her kıyafeti bir kenara attı. Sadece çamaşırı kaldı. Aynanın karşısına geçti üzerine baktı, saçlarını düzeltip, parfümü üzerine boca etti.
Banyonun kapısının sesini duyunca hızla kendisini yatağa attı. Gördüğü manzarayla aldığı nefes boğazında kaldı. Hafif bir öksürükten sonra dizlerinin üzerinde doğruldu. Karısına ellerini uzattı.
M:Allah'ım ben ne sevap işledim de böyle bir eş nasip ettin bana? Sana milyonlarca kez şükürler olsun Ya Rabbim.
R:Asıl ben ne sevap işledim de senin gibi bir eşi bana nasip etti. Allah'ıma milyonlarca kez şükürler olsun.
M:Çok güzel olmuşsun. Hadi gel işimize bakalım.
R:Hiç romantik değilsin.
M:Sen gel ben sana ispat edeceğim ne kadar romantik olduğumu.
Miran sözlerinin ardından dudaklarını birleştirdi. Kollarını beline sardı. Kendisine doğru çekti. Bedenlerini tek parça haline getirdi. Dudaklarını yavaşça çenesine kaydırdı. Öpücüklerinin ardı arkası kesilmezken, elleri geceliğinin eteğine gitti. Ellerini eteğinden çekip bacaklarına yerleştirdi, okşamaya başladı. Dudakları boynuna yol alırken, elleri yavaşça yukarıya kaymaya başladı. Elleri en hassas noktaya geldiğinde derin bir nefes çekti içine. Parmaklarını hareketlendirdi. Hafif bir baskı uygulamasıyla, Reyyan'ın gözlerini kapatıp ufak bir inleme kaçırması aynı anda oldu. Gözlerini hafif araladı. Reyyan'ın buğulu gözlerinde kendi yansımasını gördü. Daha da aşka gelirken geceliğini başından çıkartıp attı bir kenara. Odanın içerisine yayılan kıyafetlere ateş eden gözleriyle baktı. Ellerini tenine sürterek yavaşça sütyen kopçasına gitti.
M:İstiyor musun beni?
R:Benim seni istemediğim tek bir anım bile yok ki.
M:İstiyorsun demek.
R:İstiyorum.
Kopçayı gözlerinin içine bakarak çözdü. Gözlerine bakarak çıkartıp, odanın bir kenarına fırlattı. Dudakları önce dudaklarına hafif bir öpücük kondurdu. Ardından gözlerini ayırmadan dudaklarını dolgunluklara kaydırdı. Elinin birisini de uzatmasıyla Reyyan'ın dudaklarından bir inleme daha koptu.
M:Ne oldu?
R:Süt doldu. Ağrıyor. Sağmam lazım.
M:Ben yardımcı olabilirim istersen.
R:Yok artık Miran. Oğlunun rızkına mı göz diktin?
M:Banane oğlumun rızkından, beni ilgilendiren o rızkın kaynağı.
R:Olmaz Miran. Günah.
M:Değil. Ben araştırdım.
R:Değilse de olmaz. Ayıp bir şey. Sen şimdi eti sütü boşver de işimize bakalım.
Reyyan kollarını kocasının boynuna doladı. Dudaklarını birleştirdi. Kendilerini kaybetmişken, elleri yavaşça Miran'ın çamaşırına gitti. Çamaşırına yerleştirdiği elleri hafifçe aşağıya doğru hareketlendi. Sonunda amacına erişip çamaşırı çıkartınca Miran'ın gözlerine bakarak, kendi geceliğinin üzerine attı.
R:Gel bakalım ne kadar özlemişsin bakalım bir.
M:Belli değil mi ne kadar özlediğim? Yanıyorum valla hasretinle.
R:Bende de var o yangından. Ne yapsak sönsek mi artık?
M:Zaman kaybetmeden. Çünkü ben çok hazırım. Bende hazırım bir an önce. Allah muhafaza şimdi yengem hayır olamaz diye dalacak içeriye.
R:Sen şimdi boşver yengemi. Ben sana unutturacağım her şeyi.
Ellerini tekrar boynuna sararken, bacaklarını da doladı beline. Bedenleri birbirine yapışırken, dudakları bir yapbozun parçası gibi tamamlandı. Bedenlerini aldıkları haz sebebiyle ateş basarken, hareketleri gittikçe sertleşiyordu ikisinin de. Kendilerini tamamen kaybetmişken, dudaklarından çıkan inlemelere engel olamıyorlardı. Nefesleri hızlanmış, kalplerinin hızı iyice artmıştı.
R:Mi-Miran sesimizi duyacaklar.
M:O iş bende sen hiç merak etme.
Miran sözünü bitirir bitirmez dudaklarını bastırdı. İçine çeke çeke öperken, elleri aşağıya doğru kaydı.
M:Reyyan b-ben..
R:Bende. Gel artık Miran. Hadi.
Miran, Reyyan'ın sözlerinden sonra ellerini başının üzerinde birleştirdi. Hazla bedenlerini birleştirdi. Aşkın dansını ederlerken, terden vücutları sırıl sıklam olmuş, terleri birbirine karışmıştı. Aradan geçen saatler saniye gibi gelirken, sona yaklaşmıştı ikisi de. Birbirlerine sarılmış halde, tükenmişliklerini yaşarken, karısının kulaklarına eğildi. Söylediği cümleyle Reyyan'ın gözlerinin şaşkınlıktan kocaman açılmasına sebep oldu.
umarım beğenirsiniz . yeni bölümde görüşmek üzere. kendinize iyi bakın. yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
FanfictionÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.