43-55

1.1K 50 35
                                    

Reyyan ellerini ovuşturarak girdi odaya. Miran uzanmış elindeki kağıtlara bakıyordu. Derin bir nefes aldı.

Reyyan İç Ses:Hadi bakalım Reyyan. Yaparsın sen. Hadi cilvene kuvvet.

Reyyan Miran'ın yanına geldi.

R:Kocacığım ne yapıyorsun?

Miran gözlerini kağıtlardan ayırmadan cevapladı karısını.

M:Otelle ilgili birkaç evrak var. Kahvaltı saatinden önce onlara bakıyorum güzelim. Sen ne yapıyorsun?

R:Hiç bende öyle sıkıldım da senin yanına geleyim dedim.

M:İyi bakalım. Gel yanıma uzan, az kaldı zaten.

Reyyan, Miran'ın yanına uzandı. Tavanı izledi birazcık. Sonra Miran'a döndü. Elinden kağıtları alıp kenara bıraktı. Miran'ın üzerine oturdu.

M:Re-Reyyan ne yapıyorsun?

Reyyan, Miran'ın üzerine eğildi. Yanaklarına öpücük kondurdu.

R:Kocacığım.

Miran gözlerini kapatmış, kendisini Reyyan'a kaptırmıştı.

M:Efendim karıcığım.

Reyyan, Miran'ın yüzünün her noktasına öpücük kondurmaya başladı.

R:Ben biraz önce mutfakta otururken fark ettim ki..

M:Hıı neyi fark ettin güzelim?

R:Ben bu ara sanki evde biraz fazla vakit geçirdim gibi. Ee otur otur insan sıkılıyor. Haksız mıyım kocacığım.

M:Çok haklısın güzelim. Ne yapsak acaba? Benim aklıma bir şeyler geliyor ama bebeğe zararı olmasın.

Reyyan hızla doğruldu.

R:Miran sen neden başka bir şey düşünmüyorsun hiç? Aklın fikrin hep orada.

M:Suçlu ben mi oldum şimdi Reyyan? Geldin kucağıma oturdun, öpüp okşuyorsun. Ne düşüneyim? Kahvaltıda ne var diye mi düşüneyim? Tabi onu düşüneceğim.7

Reyyan tekrar Miran'ın üzerine de doğru uzanıp, dudaklarına minik minik öpücükler kondurmaya başladı.

R:Yok onu düşünmede.. Ben şey diyecektim... Ama hemen hayır deme tamam mı?

M:Söyle bakalım.

R:Ben diyorum ki Mavi'yi görmeye mi gitsem acaba?

M:Git tabi güzelim. Bunun için benden izin almana gerek yok. Hatta hiçbir şey için izin almana gerek yok. Sen kendi kararlarını kendin alabilecek olgunluğa sahipsin.

R:Sağol kocaların bir tanesi. Ben bir de şey diyorum.. Hani gitmişken biraz da gezerim.

Miran kaşlarını kaldırdı.

M:Ne zaman diyeyim?

R:Neyi?

M:Hemen hayır deme dedin ya. Ne zaman diyeyim?

Reyyan hızla doğruldu üzerinde.

R:Hayır mı diyorsun yani?

M:Tabi ki de hayır diyorum Reyyan. Sen evet diyeceğimi nasıl düşündün, onu anlamadım ben? Sırf beni kandırmak için böyle yakın davrandın değil mi? Aşk olsun Reyyan. Bende ne sandım. Benim duygularımla oynadın.

Reyyan yana kaydı.

R:Ya Miran çıldırtma beni. Ne olmuş sanki biraz at bineceğim?

M:Olmaz Reyyan. At falan binemezsin. Bebeğimiz var. Ya bir şey olursa. Hayatta olmaz.

hercai 43 sonrasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin