43-135

625 43 36
                                    

M:Amca valla sen bilirsin de, ben olsam şöyle iyice bir düşünürdüm. Versek mi diye?

R:Aa o neden?

Miran'ın kimseye göstermeden göz kırpmasıyla bıyık altından güldü Cihan.

C:Neden öyle dedin oğlum?

M:Baksana amca. Eli ayağı birbirine girmiş, panik sanki biraz. Hayır bir hastalansa panikte hastanenin yolunu unutur bu.

R:Miran ne diyorsun Allah aşkına? Ben burada kurdeşan döküyorum vermeyecekler diye. akıllarına sokmasana.

Miran karısına bir gülücük attı. Konuşmaya başlayan Fırat'a döndü.

F:Senin gibi mi aga?

M:Bak bak hiç laf altında da kalmıyor. Bence kesinlikle bir daha düşün amca.

C:Doğru dedin yeğenim. Benimde gözüm tutmadı.

Fırat hızla Reyyan'a yaklaştı.

F:Yenge şu kocana bir şey söyle. Neden böyle yapıyor?

R:Valla bilmiyorum. Ben konuştum onunla. Desteğim Fırat'la dedi.

F:Bana daha çok köstek gibi geldi ama.

R:Valla bilmiyorum Fırat. Dur bir hemen panik yapma.

F:Nasıl yapma ya? Girdi işte aklına. Vermeyecekler Yaren'i.

R:Bir sakin ol Fırat. Belki verirler.

Fırat kocaman açtığı gözleriyle, başını geriye doğru attı.

F:Belki mi? Allah'ım bana bir şeyler oluyor...Aga sen unutmuşsun herhalde ben hatırlatayım. Sen erkek tarafı olarak geldin buraya. Sanki kızın var da, kızını evlendiriyorsun.

Miran, Reyyan'ın kulağına eğildi.

M:Bak laf sokuyor bana.

R:Ne laf sokması Miran?

M:Kızın yok diyor. Ben ikinci çocuğu istiyorum Reyyan.

R:Miran başlama yine. Ayrıca tabi laf sokacak. Sen neden köstek oluyorsun?

M:Ne kösteği ya? Daha nasıl destek olayım ben?

R:Bu nasıl destek olmak? Ben hiçbir şey anlamadım.

M:Boşver yavrum. Sen ikinci çocuğumuza odaklan.....

Fırat'a döndü.

M:Sen dua etki benim şimdilik kızım yok. Yoksa benim kızım üzerinden şaka yaptırıyor muyum ben sana? Ben kızımı kimseye vermem sen hiç merak etme amcası. Şimdi bir susarsan, sebebi ziyaretimize gelelim.

E:Doğru. Efendim..Allah'ın emri peygamberin kavliyle kızınız Yaren'i oğlum Fırat'a istiyorum.

C:Bak isteme dediler de aklıma ne geldi abi? Miran'ın kız istemesini hatırlıyor musun?

HAN:Ay onu kim unutabilir ki?

Aklına gelenle hızla doğruldu Handan.

HAN:İyi aklıma getirdin Cihan. Bekleyin iki dakika.

Handan kalkıp kapıya doğru gidince Fırat mırıldanmaya başladı.

F:Kızı verseydiniz de, öyle anılara dalsaydınız keşke.

M:Gerçekten amca. Ne gerek var şimdi lafı dolaştırmaya? Biz kızı alalım gidelim.

C:Hayırdır Miran ağa. Sabahtan beri gülüyordun, konu sana gelince birden sıkılıverdin.

hercai 43 sonrasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin