43-133

623 41 45
                                    

Miran önlüğünü takmış mutfağa girmişti karısıyla.

R:Miran, kocam şimdi sana söylediğim malzemeleri hazırla, ben Mirhan'ı uyutup geleyim.

M:Allah Allah. Dakika bir hemen kaytardık Reyyan Hanım. Sen gel malzemeleri hazırla ben oğlumu uyuturum.

R:Birincisi ben kaytarmıyorum, sana bırakacak değilim. Sana kalırsa aç kalırız. İkincisi ben Mirhan'ı emzireceğim, senin öyle bir imkânın yok. Üçüncüsü de ben senin Mirhan'ı uyutmanı biliyorum. Her seferinde sen uyuyorsun, benim oğluşum uyanık kalıyor.

M:Oğluş ne Reyyan?

R:O kadar laftan bu mu çekti dikkatini Miran?

M:Senin Mirhan'ı emzirmen dışındaki söylediğin her şey iftira olduğu için, pek dinlemedim.

R:Birde seni tınlamıyorum diyorsun yani.

M:Yok canım estağfurullah..Hadi çabuk uyut gel. Valla çok açım.

R:Çok açsan yemek hazırlayalım Miran. Geçiştirme bununla. Hazırlanması kaç saat sürer.

M:Yok yok beklerim ben.

R:Allah'ım bu nasıl bir inattır Ya Rabbim.

M:Çok söylendin yine.

Reyyan yarım saat sonra mutfağa geldiğinde Miran'ı, elinde çırpıcı, üstü başı batmış halde buldu.

R:Miran ne oldu burada? Bu ne hal?

M:Ne olmuş ki?

R:Allah'ım bir de ne olmuş diyor. Daha ne olacak? Mutfağın haline bak. Kim temizleyecek bunu?

M:Hallederiz birlikte karıcığım. Hadi sen gel, bak bakalım tadına. Aynı tarifteki gibi yaptım.

R:Öyle mi? Bakalım bakalım benim maharetli kocam neler yapmış?

Reyyan'ın parmağını ağzına götürmesiyle, kaşlarını çatması bir oldu.

R:Kocam sen buna ne koydun?

M:Niye ne oldu ki?

R:Kocam bu tuzlu olmuş.

M:Ne tuzu ya? Tatlı olması lazımdı. Yanlış mı yazdılar acaba?

R:Ha tarif yanlış yani. Sen yanlış koymadın.

M:Aşk olsun yavrum. Bir tuzla, şekeri ayırt edemez miyim ben?

R:Estağfurullah canım. Olmuştur bir yanlışlık. Şimdi malzemeleri tekrar toplayalım, baştan yapacağız.

M:Ama ben o kadar uğraştım.

R:Ellerine sağlık kocam da, ben sana kendi ellerimle yaptığım tatlıyı yedirmek istiyorum. Ondan yani.

M:Kandırma beni.

R:Neden kandırayım kocam? Hadi baştan başlıyoruz...Birlikte.

Aradan geçen bir saatten sonra üzerini süslemeye başladılar. Miran eline çikolata sosunu alıp Reyyan'a döndü.

M:Güzelim nasıl kullanacağız bunu?

R:Sıkıcaksın Miran ama çok sıkma. Bu sefer bir anda patlar. Yavaş yavaş kibar kibar sık.

M:Böyle mi?

R:Hıh sık bakalım.

M:Sıkayım bakalım.

Sözlerini bitirmesiyle, Reyyan'ın üzerinin çikolata sosu olması bir oldu. Ellerini başının iki yanına kaldırmış, gözlerini sıkıca kapatmıştı Reyyan.

R:Miran. Ne olursun şaka de?

M:Özür dilerim güzelim. Bilerek ya...yap...yapm..yapmad...

R:Tamam Miran tamam. Söyleyemiyorsun zaten yalan. Bilerek yaptığını biliyorum. Zaten kabahat bende, kulağına kar suyu kaçırırsan böyle olur.

M:Aşk olsun Reyyan. Beni çok yanlış anladın sen. Benim kötü bir amacım yoktu.

R:Ben zaten senin böyle yapacağını tahmin etmiştim, o yüzden hazırlığımı yaptım.

M:Hadi canım. Ne hazırlığı yaptın mesela?

R:Ehh yaptım işte bir şeyler. Sen şimdi benim üzerime değil de, muzun üzerine çikolata sosunu dök. Dolaba koy. Bende üzerimi temizliyeyim. Sende çikolata sosunu al gel.

M:Tamam iki dakikaya geliyorum ben. Sen hemen hazırlan...

R:Tamam canım.

M:Reyyan Mirhan nerede?

R:Uyuyor odasında. O yüzden acele etmemiz lazım. Zaman yok.

M:Tamam güzelim o iş bende. Sen hiç merak etme.

Aslan – Sultan

A:Ben sana dedim anne. O Miran onu mutlu edemeyecek dedim. Yüzünü güldüremeyecek dedim. Yok olmaz dedin. Uzak dur dedin, acı çekme dedin, görme uzaklara git dedin. Dediğin her şeyi yaptım. Uzak durdum, aşkımı içime gömdüm. Ama hiçbir şey değişmedi... Geçen günkü konuşmalarını duymadın Reyyan'ın. Şadoğlu konağında nasıl konuştu bilmiyorsun. Nasıl acı çekiyor görmüyorsun. Uzağa git gözün görmesin dedin gittim de, ne oldu he? Ne faydası oldu? Ben Reyyan için gittim. O mutlu olsun diye. Ama hiçbir şey değişmedi.

S:Oğlum onlar evli. Bugün kötü olurlar, yarın iyi. Olur evlilikte böyle şeyler. Karışma sen. Hem onlar mutlular valla bak. ben kendi gözlerimle gördüm, şahit oldum oğlum.

A:Olmaz anne. Ben Reyyan'ı böyle bırakamam. Canı acıyor görmüyor musun?

S:Oğlum onların çocukları var. Karı koca arasına girilmez. Seviyor onlar birbirlerini. Gel vazgeç oğlum. Mutsuz olacaksın. Onların başına gelmedik şey kalmadı, ayrılmadılar. Bırak mutlu olsunlar.

A:Olmaz anne. Ben kararımı verdim. Reyyan'ı kurtaracağım bu hayattan. Artık acı çekmeyecek, kendisini ağlatan insanların yüzüne gülmek zorunda kalmayacak.

S:Oğlum etme. Küçücük çocukları var. Yazık günah oğlum. Daha üç, dört aylık çocuk. Annesini babasını mı ayıracaksın?

A:Ben onu mutlu edeceğim anne. Yüzü hiç düşmeyecek. Artık hep mutlu olacak.

umarım beğenirsiniz. aslan biraz ortalığı karıştıracak sanırım. bakalım neler olacak. yeni bölümde görüşmek üzere.

hercai 43 sonrasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin