F:Oğlum ben çok heyecanlıyım. Ya vermezlerse.
M:Ben olsam vermezdim.
R:Mirannn.
F:Yengem çok haklı. Ne demek vermezdim? Allah korusun. Ağzından yel alsın. Ben, sen yengemi gizli saklı izlerken, kız kaçırırken, gizli saklı evlenirken senin yanında olmuştum ama. Sen şimdi neden böyle yapıyorsun bana? Neden dalga geçiyorsun benimle?
M:Sende geçseydin oğlum. Bir daha nereden bulacaksın bu fırsatı....Şaka yapıyorum aga. Senin stresini almak için yapıyorum valla bak.
F:Tabi canım...Bak şuna bir. Bu çikolata nasıl?
M:Güzel aga.
R:Değil ya. O ne öyle bit kadar bir şey. Kaç kişi olacak biliyor musunuz siz? Kime yetecek o? Yenisini büyük boyunu al. Pahalısından al. Cimrilik yapma.
F:Yok canım ne cimriliği? Alırım tabi.
R:Çiçeği ne yaptın?
F:Anaa ben onu unuttum. Siz hazırlanadurun, ben çiçekçiye gidiyorum.
M:Fırla aga fırla. Sen daha istemede böyleysen, ben sonrasını düşünemiyorum valla.
Fırat koşmaya başlarken Miran'a bağırmaya başladı.
F:Dalga geçme aga dalga geçme. Ne demiş atalarımız? Keser döner sap döner gün gelir hesap döner. Bende gülerim bir gün sana.
M:Tövbe de lan. O nasıl söz? Hem ben o günlerden geçtim. Sen derdine yan.
R:Uğraşmasana Miran. Zaten heyecanlı baksana.
M:Banane canım bana mı heyecanlı?
R:Hadi biz Mirhan'ın yanına gidelim. Oğlum bizi bekliyor.
M:Gidelim bakalım. Mirhan bey ne yapıyor?
İki Saat Sonra
Miran ve Reyyan karşılarında gördükleri manzarayla ağızlarını açmıştı. Şaşkınlıkları her hallerinden belli oluyordu.
M:Aga bu ne?
F:Çiçek.
R:Fark ettik biz onu. Fark ettik etmesine de, sanki biraz şey olmuş.
M:Görmedik kız istemeye gitmiş, çiçek yerine çelenk almış gibi olmuş. Daha büyüğü yok muydu bunun?
F:Büyük mü olmuş?
R:Büyül olmuş tabi Fırat. Hayır çiçekçi de mi söylemedi sana büyük diye?
M:Neden söylesin ki? Bizim damatta sıkıntı var. Bence ben amcama söyleyeyim, buna kız falan vermesin. Bunun hiç ayarı yok, ortası yok.
R:Dinime küfreden de Müslüman olsa. Senin ortan var mı Miran?
M:Aşk olsun Reyyan. Sen neden Fırat'ı savunuyorsun? Ben senin kocanım. Senin her zaman benim yanımda olman lazım.
R:Ben kim haklıysa onun yanında olurum. Bak mesela şimdi de senin yanındayım. Fırat bu çok büyük olmuş.
F:Senin yüzünden oldu.
R:Aa ben ne yaptım be?
M:Reyyan ne yaptı be?
F:Kime yetecek o, kaç kişi olacağız biliyor musunuz dedin.
R:Allah'ım sen bana sabır ver. Yemin ederim çocuktan farkınız yok sizin. Fıratcığım ben onu söyledim de çikolata için söyledim. Çiçeği millete yetirip ne yapacaksın? Yenmeyecek içilmeyecek. Vazoda duracak.
F:Bu şimdi mi söylenir yenge? Ben adımı unutmuşum, sen burada benim akıl yürütmemi istiyorsun.
M:Yok canım onu beklemedik.
R:Mirann....Hadi gidelim o zaman. Esma hanım nerede?
F:Alacağım ben biraz sonra...Kusura bakmayın ne olur? Siz yüzlerini bile görmek istemiyorken, ben aynı ortama sokuyorum sizi.
R:Önemli değil. Bir daha karşılaşmayız nasıl olsa...Hadi çıkalım artık..Geç kalacağız. Zaten işimiz zor, dikkatleri üzerimize daha fazla çekmeyelim.
F:Yenge ben en çok sana güveniyorum valla. Bu işi yapsan yapsan sen yaparsın. Malum sana hayır diyemiyorlar.
R:Bu nasıl bir fırsatçılık yaa? Neden senin için harcayayım haklarımı. Belki ileride benim işim düşecek, bu duygu sömürülerini o zaman kullanacağım. Sen neden benim elimden alıyorsun ki?
F:Aşk olsun yenge. Yuva kuracaksın. Bunun sevabı yeter sana. Ben eminim senin eline böyle böyle daha çok ekmek çıkar. Benim şu işi hallet, valla size araba alacağım.
M:Var zaten bizim arabamız, istemez.
F:Tamam konak alırım.
M:O da var.
F:Tatile gönderirim.
M:Daha yeni geldik. Hem biz istediğimiz anda tekrar gideriz.
F:Siz bu işi halledin. İkinci çocuk benden size hediye.
R:Ne? O nasıl olacak.?
F:Şöyle yengeciğim. Bir insanı en çok ne bıktırır? Bir şeyi bin kere söylemek. Seni günde üç yüz bin defa arayıp, "ben yeğen istiyorum" diyeceğim. Sende bir müddet sonra tamam demek zorunda kalacaksın.
M:Tamam anlaştık.
Reyyan Miran'ın koluna hafifçe vurdu.
R:Hayır ya. Ne anlaşması? Anlaşmadık. Sana ne bizim ikinci çocuğumuzdan? Fırat valla telefondan engellerim seni. Zıvanadan çıkarma beni.
F:Konağa gelirim.
R:Kapıyı açmam.
F:Damdan girerim.
M:Benim sana güvenim tam kardeşim. Tamam anlaştık.
R:Tamam ya tamam. İstemez bir şey. Halledeceğim ben.
F:Aslan yengem be.
R:Ama aramak falan yok. Uyma agana sen. Valla doldururum Yaren'i. On yıl çocuk yüzü göremezsin.
Reyyan'ın söylediğiyle Fırat yüzünü asarken, Miran kahkahalarla gülmeye başladı.
F:Ha ha çok komik.
M:Komik valla. Bir an düşündüm Yaren kesin tamam der. Benim karım istediği zaman çok ikna edici oluyor valla.
F:Onu bilmeyen yok canım. Tüm Midyat biliyor.
umarım beğenirsiniz. yeni bölümde görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
FanfictionÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.