iyi akşamlarrrrr biraz uyuyakalmış olabilirim de. bölüm o yüzden geç geldi özür dilerim.
Miran aksayan adımlarla Ahmet'in yanına geldi. Şaşkınlıktan ağzı bir karış açılmıştı. Farkında olmadan elini uzattı Ahmet'e doğru.
A:Miran sen buralarda ne arıyorsun hayırdır? Bilir miydin sen buraları?
M:Biz yemek yemeye gelmiştik.
A:Öyle mi? Fırat'la mı? Nerede ben görmedim onu? Çok özledim valla. Otursana oğlum.
Bakışlarını tekrar Reyyan'a çevirdi.
A:Sorun yok değil mi Reyyan, oturabilir miyiz?
R:Tabi tabi oturun. Miran sen gel böyle otur.
A:Ne münasebet canım? Benim yanıma oturur. Reyyan tanımadığın etmediğin adam. Adıyla seslenmek nedir? Ben seni hiç böyle bilmezdim.
R:Ahmet bak biz Miran'la aslında ev..
Miran bakışlarıyla uyardı Reyyan'ı.
M:Ahmet, Reyyan kim? Ben daha önce hiç görmedim yanında.
A:Aa ben sizi tanıştırmadım. Miran Reyyan, Reyyan Miran.
Miran elini sıkmak için Reyyan'a uzattı.
Reyyan İç Ses:Ne yapıyorsun Miran? Yine ne planlıyorsun. Şansıma tüküreyim. Arkadaş olacak bu Ahmet'i mi buldun Miran?
M:Memnun oldum Reyyan.
A:Hanım. Oğlum ne oluyor sana? Sen önceden böyle değildin, kibardın. Ne bu samimiyet?..Sen kusura bakma Reyyan.
R:Yok yok hiç önemli değil. Reyyan iyidir. Bende memnun oldum.
A:Şaşırdı tabi. Karşısında böyle bir güzellik görünce.
Miran masanın altından ellerini yumruk yaptı. Sinirleri tepesine çıkıyordu.
Miran İç Ses:Miran sakin ol. Ahmet'i tanıyorsun karın olduğunu bilmiyor sakin ol. Reyyan'a daha geçen gün söz verdin sen.
A:Miran senin Dennis vardı. Oda güzeldi. Ne oldu ona?
Reyyan duyduğu isimle gözlerini kocasına dikti.
R:Dennis mi? Yabancı mı? Kim ki?
A:Miran'ın büyük aş..
M:Eski sevgilim. Çok eski. Sevgili bile denmez. Öyle bir ara, birkaç kez görüşmüştük hepsi o. Sen beni boşver de şey soracaktım ben sana, sen nereden tanıyorsun Reyyan'ı?
A:Reyyan'la biz lisede sınıf arkadaşıydık. Hem de komşumuz olurlar. Lise bittikten sonra işte biz burayı açtık. İşlerin başına da geçince bir daha gidemedim Midyat'a. E Reyyan'ı da göremedim haliyle.
R:Ya öyle oldu. Biz kalkalım artık.
M:Nereye Reyyan hanım? Sohbet ediyoruz burada güzel güzel. Değil mi Ahmet? Oturun lütfen.
A:Bence de otur Reyyan. Acelen ne? Hem yemek siparişi gelir biraz sonra. Hepsi senin sevdiğin yemekler.
M:Reyyan hanımın sevdiği yemekleri bile bildiğine göre, aranız iyiydi Reyyan..hanımla.
R:Ne arası canım? Normal arkadaştık işte. Değil mi Ahmet?
A:Öyle normal arkadaştık. Reyyan istemedi beni.
R:Ne?
M:Hee sen istiyordun yani?
A:Evet. Ama evlenmiş.
R:Evet evlendim. Üstelikte hamileyim. Bebeğimizin cinsiyetini öğrenmekten geliyoruz.
A:Hamilesin.
M:Evet hamile. Tekrar tanışalım biz seninle Ahmet. Ben Miran Şadoğlu. Reyyan Şadoğlu'nun kocası. Oğlunun babası.
Miran oturduğu yerden hızla doğrulup yakasına yapıştı.
M:Lan sen benim karıma göz mü koydun lan? Ben ne yaparım senin haberin var mı? Arkadaş falan dinlemem. Söz konusu benim karımsa kralı gelse tanımam. Birde ne yanına oturması diyor. Adam resmen kendi karımı benden kıskanıyor.
R:Miran. Dur. Allah aşkına dur.
A:Miran ben bilmiyordum. Nereden bileyim sizin evli olduğunuzu?
Reyyan kollarını tutuyordu kocasının durdurmak için.
M:Ne demek bilmiyordum? Ben sana dedim evlendim diye, karımın adı Reyyan diye. Sen benim karıma nasıl göz koyarsın? Cevap ver bana.
R:Miran yapma dur.
A:Yav ne göz koyması? Yok öyle bir şey. Ben yıllardır görmedim bile Reyyan'ı.
M:Görsen ne olacaktı haa? Ne olacaktı? Beni katil mi edeceksin sen?
A:Miran saçmalama. Ben kimseye göz falan koymadım. Şans eseri gelmiş oturmuş. Öyle muhabbet ediyorduk.
Miran ellerini kaldırmış tam yumruk atacakken, Reyyan kollarından sarıldı hızla. Durdurdu.
Miran hızla itti Ahmet'i. Reyyan'ın elinden tuttu.
M:Hadi Reyyan gidiyoruz buradan.. Sende benim karımdan uzak duracaksın. Görmeyeceğim yakınlarında. Anladın mı?
A:Miran yapma biz arkadaşız. Olmayan bir şey için bu şekilde davranman çok yanlış.
R:Miran biraz sakin ol. Ne olur hadi? Otur bir. Su iç bir.
M:Sen benim üstüme bir bardak soğuk su mu iç diyorsun?
R:Miran o nasıl söz? Ben niye öyle bir şey diyeyim. Ben seni o gün kızdırmak için söyledim. Nereden bileyim karşılaşacağımızı, senin arkadaşın olduğunu. Hadi kocam sakinleş.
Miran elleriyle yüzünü sıvazladı.
M:Off.
R:Hadi yapma ne olur? Sakinleş. Sakin. Otur hadi.
Miran hızla karısının yanına geçti.
A:Miran yanlış anladın. Benim Reyyan'a o gözle baktığım falan yok. Çok önceden olan bir şey. Aslında ta o zamanda da bir şey yoktu. Valla bak. Yapma dostum. Biz arkadaşız. Benim ne sana, ne senin karına bir yanlışım olmaz. Tanıyorsun beni. Yapma.
M:Hadi Reyyan gidelim.
A:Miran oğlum saçmalama. Otur yemek söyledik.
M:Yok biz kalkalım. Ben kendimi zor tutuyorum. Hadi Reyyan kalk gidelim.
umarım beğenirsiniz yeni bölümde görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
Fiksi PenggemarÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.