M:Reyyan ben sana yavaş derken acaba yanlışlıkla hızlı mı diyorum? Benim kulaklarıma söylediklerim yavaş olarak geliyor, ama belli ki sana hızlı diye ulaşıyor. Bu ne hız? Sen hamilesin. Üstelik ameliyatlısın. Öyle hızlı hızlı salına salına yürüyemezsin. Yeni kurallar getirdim bu kurallara harfiyen uyulacak. Haberin olsun.
R:Miran daha yataktan doğrulmaya çalışıyorum. Ne hızlı yürümesi acaba?
M:Heee..Neyse fark etmez. Ben şimdiden söyleyeyim de. Öyle çok yorulmak yok.
R:Miran doktor dedi yürü diye. Hareket et diye.
M:Doktor sana yürü dedi. Sen koşuyorsun.
R:Tövbe estağfurullah, tövbe estağfurullah.
M:Hadi hadi. Çok yoruldun sen zaten. Konuşarak daha fazla yorulma. Ultrason odası sağ taraftaymış. Tanışalım bakalım bizim iki numarayla...Reyyan ben seni kucağıma alsam ya..
R:Olmaz Miran. Doktor ne dedi. Yaram acıyabilirmiş. Yürürüm ben.
M:Olsun nereden görecek doktor? Ben senin canını yakmam ki.
R:Olmaz Miran. Canım acır.
M:Ben senin canını acıtmam ki.
R:Hadi Miran az kaldı zaten. Şu kapı ultrason odası.
M:Tamam güzelim.
R:Mirhan nerede?
M:Anneme bıraktım. Bizim iki numaralı daireyle randevumuz var dedim.
R:Ne dairesi demedi mi?
M:O anlayana kadar ben kaçtım.
R:Deli..
M:Sana deliyim ben kadın.
R:O zaman düzeltiyorum delimmmm.
M:Oy sana kurban.
R:Oyşş yerim ben seni.
M:Reyyan gaza getirme beni. Artık seninle yan yana gelmemiz hayal oldu.
R:Aa o neden be?
M:Hamilesin...
R:Ee ne olmuş? Mirhan'a da hamileydim ama sekizinci ayda İstanbul da hiç hamileliğimi görmüyordun, bilmiyordun.
M:Tövbe nasıl iftira atıyorsun? Bari ben yokken at.
R:Ne iftirası adam?
M:İnanmam..Şahit isterim.
R:Ne şahidi Miran? Sen, ben, yatak, aa bide bizim minnak Şadoğlu vardı. Onunda şahitlik yapabileceğini sanmıyorum.
M:Yani ispatlayamadın.
R:Miran sana laf yetişmez. Hadi girelim içeriye.
M:Bak lafa daldın, iki dakika da getirdim seni buraya. Yol ne kadar kısa sürdü fark ettin mi?
R:Fark ettim ben onu.
Reyyan ve Miran odaya girdiğinde doktor onları bekliyordu. Miran doktoru görünce karısının elinden tutup dışarıya çıkartmaya çalıştı.
R:Miran ne yapıyorsun?
M:Burada muayene olmayalım boşver. Benim şu anda tanışasım yok. Hem bizim kendi doktorumuz var. Onun yanına gideriz.
R:Hı doktor yüzünden yani. Hadi Miran gir içeriye. Adam duyuyor ayıp olacak.
Miran dudaklarını büzüp, omuzlarını silkti.
M:İstemiyorum.
R:Miran çocukluk ediyorsun.
M:Banane. Sevmiyorum ben o doktoru..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
FanfictionÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.