M:Yok aga bulamayacağız. Hem bulamadım, hem de kavga ettim. Reyyan canımı okuyacak valla. Ben nasıl gideceğim eve? Valla almaz beni. Ben nasıl babayım karım bir kiraz istedi, onu bile bulamadım. Valla boşayacak beni. Kıçıma tekmeyi vuracak.
F:Yavaşş. Aga saçmala kiraz bulamadı diye insan kocasını boşar mı? Bence senin kafan yandı. Git bir elini yüzünü yıka. Kendine gel. Sonra gidelim konağa. Reyyan anlayışlı kızdır. Anlar bizi bulamadık ne yapalım. Dünyanın sonu değil ya.
M:Sonu, dünyanın sonu. Sen gözlerinde ki hevesi görmedin. Kiraz deyince gözleri nasıl parladı görmedin. Bana öyle bakmadı valla.
F:Oğlum o zaman senin karında kolay bulunan bir şey aşerseymiş. Kiraz nereden gelmiş aklına.
M:Ben kaşındım. Kiraz diye böyle öve öve anlatınca canı çekti kızın tabi.
F:Aferin abicim, aferin. Başımıza iş açtın. E bulamadık. Hadi kalk gidelim bari eve. Canımızı okusun. Ha hemen ha sonra ne fark eder.
M:Doğru söze ne denir aga? Önü sonu okuyacak canıma.
Konağın kapısının önünde durup derince bir nefes aldılar. El sıkışıp tokalaştılar.
M:Hakkını helal et kardeşim.
F:Helal olsun kardeşim. Sende helal e...Gerçi ben neden korkuyorum lan. Kocası sensin, canını çektiren sensin, bulamayan sensin. Sen kendi halini düşün. Benlik bir şey yok. Allah günahlarını affetsin. Mekanın cennet olsun kardeşim. Çok eğleneceğiz, çookk.
Fırat hızla konağın kapısını çaldı. Reyyan kapı sesini duyunca hemen yerinden fırladı. Miran'a doğru koştu arkasında annesi, yengesi ve Yaren'le. Önünde durdu kocasının avcunu açtı.
R:Ver.
M:Şey oldu Reyyan, şey. Ben şeyi şeyde aradım ama şey yapamadım. Valla şey yaptım ama şey edemedim.
R:Miran ne diyorsun?
Başını önüne eğdi. Kısık sesle cevapladı.
M:Bulamadım.
Reyyan hızla elini çekti.
R:Sen neden geldin? Ben sana bulmadan gelme demiştim.
M:Reyyan valla aramadığım yer kalmadı. Ege, Akdeniz, Marmara. Her tarafa haber saldım. Kavgalar ettim ama yok bulamadım. Bütün bölgeleri aradım yok. Birkaç ay beklesek, çıkar zaten.
Z:Kavga mı? Oğlum yakışıyor mu hiç?
Y:Reyyan, adamın huyunu da değiştirmiş yenge.
Fırat, Yaren'in sözleriyle gözlerini devirdi. Miran, Yaren'in gözlerine dikti gözlerini.
M:Karım için değer. Ben karım için her şeyi yaparım. Sen hiç aklını böyle şeylerle yorma Yaren.
R:Konuyu değiştirmesene Miran. Kavga mı ettin? Kiminle kavga ettin Miran? Sen neden sürekli kavga ediyorsun?
M:Reyyan valla ben kendimi tutmaya çalıştım. Kaşındı o lavuk. Damarıma bastı. Bak Fırat'ta şahit. Değil mi aga?
Fırat başını çevirip umursamazca baktı Miran'a.
F:Hı.
M:Şahitsin değil mi aga?
F:Neye?
M:Manavla ettiğim kavgada benim haklı olduğuma. Hani her şey senin yanında oldu ya aga.
F:..
M:Söylesene.
F:...
M:Konuşsana lan. Miran haklı desene.
R:Miran niye bağırıyorsun? Hem bulamadın kirazı, hem de insanlara baskı yapma.
M:Eh Fırat ben bunun hesabını sormazsam sana.
Karısına döndü. Dudaklarını büzdü. Dudağının kenarını gösterdi.
M:Bak dudağımın burası da yara oldu. O manav yumruk attı bana. Tabi ben karşılığını hakkıyla verdim. Orası ayrı.
Reyyan ellerini dudağının kenarına koydu, hafifçe okşadı. Gözleri hemen doldu.
R:Çok acıdı mı? Ben sana diyorum ama kavga etme kimseyle diye. Nasıl kötü olmuş, şu hale baksana. Pansuman yapalım. Hadi gel.
Miran'ı mutfağın önünde ki sandalyeye oturtup kendisi üst kata pansuman malzemelerini almaya gitti. Miran hemen yerinden doğruldu. Fırat'ın çenesine, çok canını yakmadan bir yumruk attı. Zehra ve Handan hemen yerinden fırladı. Fırat neye uğradığını şaşırmış, çenesini oynatıyordu. Başını kaldırıp Miran'a baktı.
Z:Oğlum ne yapıyorsun?
M:Bırak anne hak etti o. Gevşek seni. Yakışıyor mu kardeşliğe senin bu yaptığın? Hani şahidimdin.
F:Aga ben konuyu değiştirmeye çalıştım. Reyyan kirazdan uzaklaşsın diye. Ama sen ne anlarsın iyilikten.
M:Sus. Birde üste çıkmaya çalışıyorsun.
Merdivenlerin başında Reyyan'ı görünce hızla yerine oturdu. Reyyan yanına gelmiş, pamuğa döktüğü tentürdiyotu dudaklarının kenarına, yaranın üzerine sürmeye başladı. Bir yandan da canı yanmasın diye üflüyordu. Miran karısının gözlerine bakıyordu pansuman yaparken.
M:Reyyan. Güzelim. Senin için kirazı bulmam çok önemliydi değil mi? Benden bir şey istedin ama ben onu bile bulamadım.
R:Değil Miran. Kendini bu kadar yorma. Baksana ne hale gelmişsin bir kiraz bulacağım diye. Kavgaya girmeye ne gerek vardı. Hem zaten sabahki kadar çok çekmiyor artık canım.
Miran başını eğmiş, karısının isteğini yerine getirememenin utancıyla gözlerini kaçırıyordu. Bir anda aklına gelenle, hızla yerinden doğruldu. Gözleri parlayarak baktı karısına. Yüzünü ellerinin arasına aldı. Alnına öpücük kondurdu.
M:Buldum. Valla buldum. Kirazı buldum. Kirazı nereden bulacağımı buldum.
Karısını kollarının arasına aldı.
M:Buldum güzelim buldum.
umarım beğenirsiniz yeni bölüm cumartesi akşamı gelir inşallah görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
FanficÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.