43-139

624 47 21
                                    

M:Reyyan güzelim hazır mısınız?

R:Hazırız Miran. Şu bezi de koydum mu tamam.

M:Reyyan niye bu kadar uzun sürdü hazırlanmanız. Ne aldın sen bu kadar yanına?

R:Bir şey almadım Miran. Birkaç tane bez aldım, iki takım kıyafet aldım, bir mont aldım, yedek süt aldım.

M:Kadın iki dakika aşı olup geleceğiz. Sence de bu kadar çok şey gereksiz değil mi?

R:Aa ne alaka Miran? Değil gereksiz falan. Hepsi de lazım olabilecek şeyler bir kere.

M:Mesela.

R:Mesela..Kakası taşabilir o yüzden fazla bez aldım, yanına da zıbın.

M:İki takım kıyafet peki...

R:Ya yolda benzinimiz biterse ve yakınlarda benzinlik olmazsa, ya hava bozarsa, ya telefonun çekmediği bir yerde olursak ve telefon çekmezse, yardım gelmezse. Üşüsün mü oğlumuz? Bu ne düşüncesizlik acaba.

Miran kocaman açılmış gözleriyle baktı karısına.

M:Hay ben benim ağzıma sı..

R:Miran nasıl konuşuyorsun çocuğun yanında?

M:Ben ne kadar düşüncesiz bir babaymışım öyle.

R:Öylesin canım..Ya da hakkını yemeyeyim. Çoğu babaya göre düşüncelisin ama yine de bir Reyyan Şadoğlu kadar değil tabi.

M:Çok haklısın güzel karım. ben hemen bir valiz hazırlayıp geliyorum.

R:Ne valizi Miran?

M:Belli mi olur Reyyan? Bakarsın yoldayken karar değiştiririz, bir yerlere gideriz. Lazım olur.

R:Bende ciddi ciddi dinliyorum seni Miran. Dalga mı geçiyorsun benimle? Şakanın sırası mı şimdi? Şurada ciddi bir şey konuşuyoruz.

M:Asıl sen benimle dalga mı geçiyorsun Reyyan? Gitsek şimdiye kadar aşıyı olup dönmüştük. Alacağın yanına bir kimlik, bir puset.

R:Ya lazım olursa adam.

M:Kadın lazım olursa girer bir mağazaya alırız. Allah'a şükür kazanıyoruz. Oğluma iki kıyafet alamayacaksam neden çalışıyorum acaba? Hadi çıkalım artık.

R:Tamam Miran çıkalım.

M:Aldıklarını bırak kadın.

R:Miran..

M:Hadi bırak kadın. Bırak.

R:Tamam yaa.

M:Reyyan bir babama uğrasa mıydık acaba.

R:Odasından çıkmıyormuş zaten Miran. Gitsek de göremeyiz. Biraz kafasını dinlesin.

M:Bu seferde yanımızda olmadılar demesin.

R:Asıl yanına gidersek, sık boğaz edersek daha kötü olur.

M:Tamam güzelim. Sen bilirsin. Eğer kızarsa suçu senin üzerine atarım nasılsa.

R:Çok hainsin Miran.

M:Hadi yavrum acele git gel.

Beş Dakika Sonra

M:Reyyan yavrum neredesin? Üç saat oldu bir çanta bırakıp gelecektin.

R:Tamam ya geliyorum... Hatta geldim.

M:Sonunda güzelim sonunda.

R:Hadi adam geç kalacağız.

Arabanın arka koltuğuna Mirhan'ı yerleştirip ön koltuğa geçtiler.

R:Hadi Miran hızlı ol, valla geç kaldık.

Miran açılmış gözleriyle Reyyan'a baktı. Kendisine baktığını fark eden Reyyan, kaşlarını çatıp başını salladı iki yana.

R:Ne oldu kocam?

M:Reyyan biraz daha geç kalacağız yavrum.

R:Niye?

M:Benim iki dakika tuvalete gitmem lazım.

R:Şaka mı yapıyorsun Miran? Kaç saattir bana seslenirken neden girmedin? Ben seni beklemek zorunda mıyım?

M:Zorundasın tabi. Kocanım ben senin.

R:Benim kocam iki saatte çıkmıyor ama.

M:İki dakika ya iki dakika.

R:Hayır ya sen çıkmıyorsun, gitme..

M:Valla iki dakika.. Hemen geliyorum güzelim.

Kapıyı açıp çıkarken kolundan tuttu Miran'ı.

R:Ya hayır hastanede gidersin.

M:Ya iki dakikacık, ne olmuş yani? Ben doktorla konuşurum merak etme.

R:Adam adam gel buraya. Of ya of. Allah vere de yarım saatte çıksa.

On Beş Dakika Sonra

M:Bak geldim işte. Kocanın kalbini kırdığına değdi mi?

R:Ben kocamın kalbini kırmadım. Sessiz sakince on beş dakikadır bekliyorum burada.

M:Yok canım bir saat oldu.

R:Valla az kalmıştı. Hadi gidelim artık. Valla geç kaldık.

M:Ben şimdi iki dakikada yetiştiririm bizi.

Hastane

M:Merhabalar doktor bey. Nasılsınız?

D:İyiyim Miran bey. İyiyim de geç kaldınız sanki. Randevunuz on beş dakika önceydi.

Reyyan gözlerini devirerek Miran'a baktı.

R:Biz aslında tam zamanında yetişiyorduk ama son anda çok acil ve önemli bir işimiz çıktı o yüzden. Biraz geç kaldık.

M:Eee..Ne olacak şimdi?

D:Vall..

Doğumu Yaptıran Doktor:Aradan alıver. Miran bey yabancı değil. Hastane personeli oldu artık. Bizden daha fazla insan tanıyor hastanede.

M:Yine mi sen?

DD:Bende sizi özledim Miran bey.

M:Ben seni hiç özlemedim.

D:Siz pek anlaşamıyorsunuz sanırım.

DD:Miran beyle anlaşabilen pek yoktur. Eşinin doğumunu ben yaptırdım, şükür ettim kafa atmadı diye. Gerçi doğuma girmeden önce aramız iyi olmuştu ama o da numaraymış meğerse.

M:Çok az kalmıştı valla. Aslında benimle anlaşmak çok kolaydır.

DD:Evet öyle öyle.

M:Anlaşan anlaşıyor. Ben acil doktorunu çok sevdim. Herkes senin gibi benim damarıma basmıyor. Sen bana efendi gel, ben pamuk gibi davranırım sana. Ama nerede sende o anlayış.

DD:Neyse Miran bey sinirlenmeden ben gideyim.

M:Bence de.

DD:Görüşmek üzere Miran bey.

M:Hı hı.

Miran bakışlarını çevirdi.

M:Neyse hadi aşımızı yaptıralım hemen. Oğlumun sağlığı her şeyden önemli.

valla ben bu bölümden hiçbir şey anlamadım. ne yazdım nasıl yazdım anlamadım. bölüm için şimdiden özür dilerim. telafi etmeye çalışacağım inşallah. sanmıyorum ama umarım beğenirsiniz. yeni bölümde görüşmek üzere

hercai 43 sonrasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin