Miran yatağın kenarına oturmuş, karısını izliyordu.
M:Reyyan güzelim, hevesimi kursağımda bırakıyorsun ama. Ben sana o kadar çok yeme dedim. Bak miden ne hale geldi. İyi misin biraz daha?
R:İyiyim tabi Miran. İyice abarttın sende. Az bir şey midem bulandı sadece. Gayet iyiyim. Sen şimdi onu bunu boşver, ne yapıyoruz onu söyle? Ben gayet hazırım. Formumdayım.
Miran kollarını karısının beline doladı, kucağına çekti.
M:Formudasın demek.. Biraz önce ben şöyle bir internete baktım da. Resmen bebeğimiz sevişmemizden hoşlanıyormuş haberin var mı?
R:Hadi canım.
M:Valla bak... Hadi doğru muymuş deneyerek öğrenelim?
R:Öğrenelim bakalım. Biliyor musun benim öğrenciliğim çok güzeldir? Her şeyi hemen öğrenirim.
M:Hım. Gel bakalım. Şimdiye kadar neler öğrendin görelim bakalım.
Reyyan kocasının boynunu ellerinin arasına aldı. Dudaklarına öpücük kondurdu. Dakikalar saniye gibi gelirken, öpücükleri gittikçe ateşlendi. Kendilerinden geçmişlerdi. Ne kadar süre bu şekilde devam ettiler ikisi de farkına varamadı. Dilleri işin içine girince, Reyyan iyice kendisini kaybetmiş, kocasının kollarında kıvranmaya başlamıştı.
R:Miran..Miran.
M:Güzelim. İyi misin?
R:İyiyim, çok iyiyim. Daha da iyi olmak istiyorum. Bu senin elinde biliyorsun. Bekletme beni.
M:Reyyan ben -ben istiyorum.
R:Ne istiyorsun Miranım?
M:Seni istiyorum. Senin her şeyini istiyorum. Kalbini, aşkını, bedenini, tadını..
R:Ta-tadımı mı? Nasıl tadımı? Be-ben anlamadım.
M:Tadını ya... Ben sana anlatacağım sen uzan şöyle.
Reyyan kahkahalarını engelleyemiyordu. Yavaşça uzandı yatağa. Reyyan, Miran'ın tatlı eziyeti ile göklerde uçuyordu. Ellerini kocasının, bacaklarının arasında ki başına götürdü. Saçlarına asılmaya başladı, adını sayıklarken. Başını ellerinin arasına almış, yüzünün hizasına getirmişti. Bacaklarını beline sarmıştı kocasının. Uzaktan bakınca tek beden gibi duruyorlardı. Bacaklarını beline sarınca iyice açılmıştı elbisesi. Miran, dudakları karısının dudakları tarafından talan edilirken, ellerini indirdi bacaklarına. Okşamaya başladı bacaklarını. Bir müddet sonra Reyyan kocasını yana yatırıp, üzerine çıktı. Kocasının gözlerinin içine bakarak, elbisesinin eteklerine götürdü ellerini. Yavaşça sıyırdı yukarıya. Miran izlediği görüntüden gayet memnun, susamışçasına yutkundu. Reyyan üzerindeki kıyafeti özensizce bir kenara attı. Elleri hızla südyeninin kopçasına gitti. Kocasının gözlerinin içine bakarak çıkarttı. Kollarından sıyırıp, çıkarttı. Kocasının önünde sallayıp, elbisesinin yanına attı. Kocasının üzerine uzandı hafifçe, dudaklarına öpücük kondurdu. Miran gözlerini kapatmış, kendisini kaptırmaya hazırdı. Tekrar doğruldu kocasının üzerinde. Elleri bu sefer kocasının gömleğinin düğmelerine gitti. Her düğmeyi çözüşünden sonra bir öpücük kondurdu, çözdüğü yere.
Miran, Reyyan'ın yaptıklarıyla iyice tahrik olmuş. Sabırsızca bekliyordu. Elleri önce karısının göğüslerini, sonra kalçalarını buldu. Karısının altında kalan çamaşırı çıkartıp kenara attı. Reyyan'da kocasının kemerini çözmüş, çamaşırıyla birlikte çıkartıp atmıştı. Artık ikisi de bedenlerini kıyafetlerinden kurtarmış birbirlerini süzüyorlardı. Reyyan eline kocasının ihtişamını almış, dudaklarını yaklaştırmıştı. Miran ellerinden tutup durdurdu karısını.
M:Reyyan istemiyorsan yapma güzelim. Ben seni hiçbir şeye zorlamak istemiyorum.
Reyyan kısılmış gözleri ve ihtiraslı sesiyle yanıtladı kocasını.
R:İstiyorum Miran. İstiyorum. Ben senin beni zorlamayacağını biliyorum. İstemesem yapmazdım. Bende senin tadını istiyorum.
Sözlerini bitirip ellerinde ki, Miran'ın onu istediğinin en büyük kanıtına dudaklarını yaklaştırdı. Aradan geçen dakikalardan sonra. Yavaşça doğruldu kocasının üzerinde. Kendisini aşkla verdi kocasına. Kocasından alacaklarını sonuna kadar aldı. Kocasına verebileceklerini sonuna kadar verdi.
Reyyan içindeki titreşimin sebebini iyi biliyordu. Ellerini kocasının göğsüne bastırdı, tırnaklarını batırdı.
R:Miran be-ben... Miran..
M:Bende güzelim bende..
İkisi de aynı anda uçurumdan paraşütsüz atlamış ama yere tüy gibi hafifçe ayak basmışlardı. Kocasının üzerine yığıldı Reyyan.
R:Nasıl? Doğru muymuş?
M: Doğruymuş. Az bile söylemişler hatta. Muhteşemdin. Yoruldun mu?
Reyyan, Miran'ın göğsüne bir kez daha öpücük kondurdu. Gözleri yarı kapalı cevapladı kocasını.
R:Yoruldum valla. Ama özlemişim seni. Sanki çok uzun zamandır hiç birlikte olmamışız gibi hissettim. Sanki yıllarca senden ayrı kalmışım da yeni kavuşmuşum sana.
M:Ah güzelim ah. Duygularımın tercümanı oldun şu anda.
R:Öğrenciliğim nasıl ama?
M:Aferin. Otur. Yüz. Sınıf birincisi olarak seçtim seni.
Reyyan hızla doğruldu Miran'ın göğsünden. Miran şaşkınca baktı karısına. Gözleri dolmuştu hemen.
R:Miran.
M:Güzelim. Ne oldu şimdi?
R:Bu sınıf kaç kişilik.
bu da promosyon. yeni bölüm cumartesi akşamı gelir inşallah. yeni bölümde görüşmek üzere beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
FanfictionÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.