43-185

482 38 8
                                    

Fırat – Miran Telefon Konuşması
M:Aga ne yapıyorsun?
F:Bir şey yapmıyorum aga. Yaren’le kavga ediyorum.
M:Neden ki?
F:Aldığı bikiniyi bir görsen. Ben girmemesini bekliyordum, girdiği yetmedi. Mayo bekliyordum, o da yetmedi bikini almış. Aldığı bikiniyi zaten söylemek bile istemiyorum.
M:Sen biraz dolmuşsun sanki aga.
F:Doldum tabi. Sen de tam zamanında aradın valla. teşekkür ediyorum, tam kavga etmeye başlıyorduk.
M:Hadi kaç gel, ben seni bir sakinleştireyim. Ben senin bir gazını alayım. Hadi gel.
F:Aga şimdi gelmeyeyim, senin de canını sıkmayım.
M:Biz kardeşiz. Sıkılacaksa canım senin için sıkılsın. Hadi gel. Resepsiyonda bekliyorum ben seni. Bir yerlere gidelim, bir şeyler içelim.
F:Aga valla benim kafam içmekle dağılmaz. Lütfen ısrar etme.
M:Sana iç diyen yok zaten aga. Bir de ısrar etmişim gibi konuşuyorsun. Kahve içelim, meyve suyu içelim, kola içelim. Aklında hep fesatlıkta. Hadi bekliyorum ben seni.
F:Tamam aga geliyorum.
Miran resepsiyona gidip, Fırat’ı beklemeye başladı. Birkaç dakika sonra karşısından gelen Fırat’la ayağa kalktı.
M:Gel kardeşim. Hoş geldin.
F:Çıldırttı aga beni. Anlamıyor daha doğrusu anlamak istemiyor. Ben onun kocasıyım ama sanki dış kapının mandalıymışım gibi davranıyor.
M:Neden?
F:Ben istediğim gibi giyinirim, bana karışamazsın demeye getiriyor.
M:Aga sadece kendi açından düşünme. Sana kıskanma diyemem. Bunu söylemem için, öncelikle benimde kıskanmamam gerekir. Kendim yapamadığım şeyi sana söyleyemem. Ama kavga etmekle bir şey olmaz. Çözüm bulmak zorundasın. Bu kadarcık bir problemde birbirinizi kırmayın. Deniz kenarına tatile geldik, neden geldik? Kenardan izlemeyecek, tabi ki girmek isteyecek. Haklı kadın. Ben senin için de söylemiyorum, onun içinde söylemiyorum. Sen kardeşimsen, o kuzenim.  Sen ben istediğim gibi girerim, karım bikini giyip, denize giremez diyemezsin. Bu sana yakışmaz. O girmiyorsa, sen de girmeyeceksin. Evlilik bunu gerektirir. Ne bileyim, kuytu köşe yerlerde girin, tut karının elinden birlikte girin. Çözüm bulmak isteyin yeter ki, illa ki bulunur bir yol. Biz Reyyan’la balayında neler yaptık bir bilsen, gülmekten yarılırdın. Ama sonuç itibariyle, birbirimize karşı anlayış gösterdik. O beni anladı. Ben onu anladım. Birlikte bir çözüm bulduk. Bunu siz bulacaksınız. Sorunlarla baş etmeyi öğrenmeniz lazım. Her seferinde araya birileri giremez.
F:Sağol valla aga. Rahatlattın beni. İyi geldi konuşmak.
M:Ee oğlum. Ben ki karımla bir kez bile kavga etmemişim. Evliliğimi garantiye almışım. Tecrübe konuşuyor burada.
F:Sizin evliliğiniz gibi bir evlilik nasip olsun inşallah.
M:İnşallah aga..Ama senin de elini taşın altına koyman gerekir.
F:Ne gibi mesela?
M:Evliliğin temel taşını alıp, avlunun ortasına koyacaksın.
F:Hıı.
M:Çocuk. Bir evliliği ayakta tutan, eşleri birbirine bağlayan, aradaki aşkı tutkuyu artıran şey. Çocuk evin neşesidir.
F:Ben istiyorum zaten aga. Ama Yare..
M:Yaren istiyor zaten aga. Unuttun mu nikah kıyılmadan önce, Reyyan “bakalım Fırat çocuk isteyecek mi” dediği için, evlilikten vazgeçiyordu. Yaren mi çocuk istemeyecek? Bak ben sana söyleyeyim. Sen şimdi kalk karının yanına git. “ben çocuk istiyorum” de.
F:Tamam kendimi şu anda çok hazır hissediyorum. Süper bir zamanlama. Ben gidiyorum. 
M:Lan dur. Ne diyeceksin? Nasıl diyeceksin?
F:Odaya gideceğim, kollarından tutacağım, gözlerinin içine bakıp, hadi çocuk yapalım diyeceğim. Zaman kaybetmeye gerek yok.
M:Bu şekilde mi diyeceksin?
F:Olmaz mı?
M:Yaren’e söyle. Ben şahitlik ederim.
F:Hangi konuda?
M:Boşanmanız konusunda. Sen böyle çocuk istediğini söyle, bu kız seni boşamazsa valla bir şeyden anlamıyordur. Yahu insan hödük olur ama bu kadar olmaz. Bak şimdi önce bir odaya git. Özür dilerim de, bir ortak yol bul. Karının gönlünü al. Şöyle güzel bir sürpriz yap, al karını yemeğe götür, ondan sonra senden bir parça istiyorum de. Lak diye hadi çocuk yapalım dersen, yürü git kimden yaparsan yap der.
F:Benim karım demez.
M:Yürü git, dediğin gibi yap, sonra da gel bana haber ver, söyledi mi söylemedi mi diye.
F:Reyyan der mi?
M:Ben öyle söylemem ki, benim karım öyle desin. Velhasıl diyeyim, git kimden yapıyorsan yap demez, karım beni eve almaz.. Benim karım kıskançtır aga, sinirle bile başka bir kadının yarım metre yakınına yaklaştırmaz beni. Yaren o kadar kıskanç değil. Anında boşar seni…Neyse hadi gidelim artık. Ben karımı ve çocuklarımı özledim. Tamı tamına, yirmi sekiz dakikadır uzak kaldım.
F:Sen şirkette nasıl ayrı kalıyorsun?
M:Günde on kez normal, beş kez görüntülü konuşuyoruz. Ancak idare ediyor bizi. Hadi gidelim.

Umarım beğenirsiniz 🙏 yeni bölümde görüşmek üzere 🧡 yeni bölüm salı akşam gelir inşallah 🧡 😍 beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum 🤩

hercai 43 sonrasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin