R:Ne yapıyorsun Miran?
M:Sana sarılmak için fırsat veriyorum. Şimdi bana istediğin kadar sarılıp, beni istediğin kadar öpebilirsin. Özgürsün hadi gel.
R:Miran saçmalama arabadayız. Dağın başında, ya birisi görürse.
M:Sen kendin diyorsun Reyyan, dağın başında kim görecek bizi. Anneannemden dönerken demiştin ya "çocuk 5 dakika yapalım hemen şimdi burada" diye, valla benim o zamandan beri aklımda araba. Hadi gel yapalım çocuğu.
R:Miran ben onu sana kızgınlığımdan demiştim. Ciddi değildim. Sen niye her şeyi ciddiye alıyorsun böyle?
M:Reyyan ne çok konuştun, gel hadi.
Kolundan tutup üzerine yatırdı.
R:Miran dur Mira...
Miran'ın dudaklarını sömürürcesine öpmeye başlaması ile yarım kaldı sözleri. Aklından ne araba kaldı, ne daha bugün basıldıkları, ne de birisinin görme ihtimali. Kendisini kaptırdı kocasına. Vakitleri sınırlıydı, bunun bilinciyle dudakları ahenkle dans ederken, elleri kocasının kemerinin tokasına gitti. Aynı anda kendi elbisesinin fermuarına giden kocasının ellerini hissedince ufak bir inleme kaçtı boğazından. Aceleyle kemerini çıkarttı. Pantolonun fermuarını açarken, kocasının canını yakması ile büyük bir inleme duydu kulakları.
M:Ahh Reyyan ne yapıyorsun?
R:Miran çok özür dilerim. Çok acıdı mı?
M:Acıdı tabi. Reyyan hazırım ben seni almaya, bu halde darbe aldı. Nasıl acıdı?
R:Ne yapsak ki? Nasıl geçecek? Ben çok özür dilerim.
Miran yüzüne, Reyyan'la evlendiğinden beri silinmeyen gülümsemeyi yerleştirdi. Karısını tekrar üzerine çekerken, vücudunu okşamayı ihmal etmiyordu.
M:Öpte geçsin.
Reyyan anında tekrar doğruldu. Ne diyordu bu adam.
R:Neyi öpeyim Miran. Saçmalama Allah'ını seversen, öpemem ben bir şeyi.
M:Niye ya karım değil misin? Yaparsın.
R:Oldu canım başka derdin.
M:Ne olmuş yapmadığın şey mi sanki?
R:Yapmadığım şey tabi Miran.
M:Nasıl yapmadın Reyyan? Her gün öpüyorsun ya.
R:Öpmedim Miran, ne zaman öptüm? Bana bak, sen bana ne yapıyorsun uyurken?
M:Ne yapacağım Reyyan? Ne bu naz niyaz anlamadım, hiç öpmedin sanki.
R:Öpmedim diyorum, öpmedim. En azından aklım başımdayken. Şu söylediklerinden sonra baya şüphelendim valla uyurken neler yaptığın konusunda.
M:Ya öptün. Daha şimdi öptün beni, sabah öptün. Bak izi bile var dudağımda, ısırmışsın.
R:Sen oradan mı bahsediyorsun? Aklım çıktı valla Miran. Öyle desene.
M:Ben ne dedim. Sen ne anladın ki?
R:Hiç canım ne anlayacağım. Bende onu anladım.
M:Yok yok sen başka bir şey anladın.
Reyyan'ın kızaran yüzünü görünce ne anladığını, anladı.
M:Yok artık Reyyan. Sen neler düşündün öyle.
R:Ya tamam utandırma.
M:Onun için daha erken güzelim. O günler de gelecek merak etme.
Reyyan, Miran'ın göğsüne vururken konuşmaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
FanfictionÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.