Aklına gelen fikirle. Miran'a döndü.
R:Miran. Gül'ü unuttuk telaşla. Kaldı konakta. Annemin sancıları tuttuğunda uyuyordu. Duyduysa korkmuştur şimdi. Al gel de görsün o da annemi.
M:Ama şimdi sen burada tek kalacaksın.. Kalk hadi o zaman birlikte gidelim.
H:Oğlum biz varız. Niye tek kalsın. Annesi burada, babası burada. Sen git kardeşini al gel, hadi oğlum.
M:Ama baba..
R:Miran hadi git al, hemen gel. Gitsen şimdiye çoktan gelmiştin.
Miran, Reyyan'a yaklaştı, sesini kıstı.
M:Sen neden beni göndermek istiyorsun söyle bakalım.
R:Yok Miran. Neden göndermeye çalışayım, sende yani. Kardeşimiz için dedim ben.
M:Reyyan.. Yemedim.
R:Tamam itiraf ediyorum. Git ve beni özle diye gönderiyorum. Maksadım seni heyecanlandırmak.
M:Valla mı, ciddi misin?
Reyyan, Miran'ın ciddiye aldığını görünce bıyık altından güldü.
R:Tabiki de değilim Miran. Aklın fikrin orada. Bir de çocuk istiyorsun. Çocuk olunca uzun bir müddet sahalardan uzak kalacaksın haberin var mı?
M:O neden?
R:Ben sana anlatacağım hadi git kardeşini al gel. Ben seni burada bekliyorum.
Arkasını dönüp koltuğu gösterdi.
R:Ben tam burada bekliyorum seni.
M:Ayrılma bir yere tamam mı?
R:Tamam sensiz adım atmam. Tamam mı?
M:Tamam o zaman gidiyorum ben. Ararım seni. Görüşürüz.
Miran gittikten bir, iki dakika sonra, Reyyan oturduğu yerden kalktı.
R:Bende bir lavaboya gideyim. Gelirim şimdi.
Reyyan hemen kadın doğum bölümüne gitti. Testi yaptırıp sonucunu iki saat sonra alacağını öğrendi. Hemen annesinin yanına geri döndü.
Reyyan içeriye girdikten yaklaşık iki saat sonra Miran ve Gül içeriye girdi.
G:Annemm.
Z:Oy kızım hoş geldin. Gördün mü kardeşini?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
FanfictionÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.