H:Oğlum aşk olsun kabak mı olduk şimdi biz?
M:Yok baba estağfurullah ama şimdi nasıl böyle oldu anlamadım ki? Biz burada karımla çekirdek çitliyorduk, konu nasıl bize geldi?
H:Sus konuştukça batıyorsun. Burada anneni dolduruşa getirmiş yengen, babanın üzerine geliyorlar, sen oturmuşsun karınla çekirdek çitliyorsun öyle mi?
M:Yok baba, yanlış anlamışsın sen beni. Ben baktım sen çok güzel idare ediyorsun, bende karışmayayım dedim.
H:Çok iyi etmişsin. Hain evlat seni.
M:Aşk olsun ama.
H:Sana da aferin Reyyan. Uyuyorsun kocan olacak şu adama.
R:Baba ne diyorsun Allah aşkına? Ne dedi şimdi benim kocam.
M:Kocası olacak adam mı? Oğluma ne oldu?
H:Şu anda sana kızgınım. An itibariyle oğlum değil, damadımsın.
M:Haydaa.
H:Sus hain damat.
Miran yanında oturan karısına çevirdi bakışlarını.
M:Sana da aşk olsun güzelim. Burada kocana üvey evlat muamelesi, pardon üveyde olsa evlat oluyor o zaman. Bildiğin dış kapının dış mandalı muamelesi yapıyorlar, sen öylece duruyorsun.
Reyyan kocasının kulaklarına doğru yaklaştı.
R:Miran sakin ol kocam. Gelsinler biz yan yana olduktan sonra ne olacak? Hem benim sana güvenim tam. Bu krizi fırsata çevirmesini bilirsin sen.
Miran bakışlarını etrafta gezdirdi.
M:Hee öyle diyorsun yani.
R:Diyorum. Hem gönülleri kalmasın, hem de bize heyecan olur.
M:Doğru diyorsun aslında.
R:Ben her zaman doğru derim.
Miran bakışlarını babasına çevirdi.
M:Ee ne zaman gidiyoruz?
Z:Hemen de ikna oldu..Maşallah..
M:Öyle söz konusu ailemse hemen ikna olurum ben. Kayınbabam kaynanamı hiç tatile götürmemiş, ben hayırlı damat olarak götürürüm.
HAN:Tabi canım bizde yedik.
R:Afiyet olsun o zaman.
H:O zaman hemen yer ayırtalım. Gidelim hemen. Ama öyle çok uzun olmasın. Bir hafta yeter.
M:Bence de çok uzatmaya gerek yok. Benim karım hamile. Hem ikizlere, doktor kontrolümüz falan var bizim.
HAN:Görüyorsunuz değil mi? Beş dakika önce karısıyla baş başa iki hafta gidiyordu, şimdi kontrolü bahane ediyor.
M:Tövbe de yenge. İftira çok kötü bir şeydir. Şu mübarek günde, hiç yakıştıramadım valla sana.
HAN:Bugün cuma değil ki.
M:Allahın mübarek günü sadece Cuma mı? Hemmen aklınıza Cuma gelsin zaten.
HAN:Valla seni tebrik ederim yengem.
M:Neden ki?
HAN:Çok güzel konu değiştiriyorsun.
M:Haa rica ederim canım ne demek..
HAN:Neyse tutma beni. Gidip valiz hazırlayalım biz.
Miran kaşlarını düşürerek baktı yengesine.
M:Siz de mi geleceksiniz?
C:Ne oldu aslanım? Gelmeyelim mi?
M:Yok amca. Onun için demedim ben. Yengem çocuğa şapka alsın diye dedim ben. Hani deniz kenarı olacak ya, güneş çarpmasın diye.
HAN:Sen hiç merak etme Mirancım. Yaren kız söyle kocana hazırlansın. Miran ağa tatil ısmarlıyor de.
A:O zaman Gönül’e söyleyelim o da gelsin. Kafası dağılır hem.
HAN:Ben şimdi bir dağılacağım. Toplayamayacak kimse.
A:Ne dedin anne?
HAN:Çağıralım tabi dedim. Eksik kalmasın.
Miran bakışlarını yanında oturan karısına çevirdi. Kısık sesle sitem etmeye başladı.
M:Reyyan bana bir şeyler oluyor. Bak gözlerim seğirmeye, çifter çifter görmeye başlıyor, başım dönüyor, midem bulanıyor, parmağım ağrıyor, omuzlarım ağrıyor, bacaklarım ağrıyor, sırtım ağrıyor..
Reyyan kocasına aynı sesle cevap vermeye başladı.
R:Miran sakinleş kocam. Dikkat çekiyoruz. Sakinleş..
M:Tüm Midyat’ı çağırdılar. Sokaktaki kedi, köpeğe varana kadar çağırdılar. Bak bana gerçekten bir şey olacak. Kalbim teklemeye başladı.
R:Nasıl diyelim şimdi gelmeyin diye? Aldık başımıza işi ne yapalım?
İki saniye sonra kocasının koluna vurdu hafifçe.
R:Tutamadın şu dilini Miran. Ne diye yumurtladın tatili?
M:Ne bileyim ben beleşe konacaklarını.
R:Tamam neyse. Sen sakin ol. Ben iyileştireceğim seni. Tamam mı kocam? Sen sakin ol.
M:Hıı…Hee…Tamam o zaman canım.
Bakışlarını aile fertlerine çevirdi.
M:Hadi gidelim o zaman. Siz valizleri hazırlayın, bizde karımla biraz hava alıp gelelim.
HAN:Tamam.
Dört Saat Sonra
Herkesin elinde çifter çifter valizler, Şadoğlu kapısının önünde bekliyorlardı. Erkekler içeride, kadınlar kapıda Miran ve Reyyan’ı bekliyordu. On dakika sonra ellerinde orta boy bir valizle geldiler. Herkes şaşkınca onlara bakarken, Reyyan ve Miran ne oldu dercesine gözlerini birbirlerine çevirdiler.
HAN:Ee..Siz hazırlanmamışsınız.
M:Hazırız canım. Otelde yer ayırttım. Bilet işini halledemedim, çünkü benim karım hamile olduğu için, ikizlere hamile olduğu için, uçağa binmesi sakıncalı. Bu yüzden arabayla gideceğiz.
HAN:Nereye gidiyoruz?
M:Antalya. Reyyan’la baktık. Çok güzel bir otel bulduk.
R:Miran iki büklüm arabayla kaç saat yol gideceğiz biz.
M:Güzelim sen hiç dert etme. Senin kocan onu da düşündü vee..
R:Vee..
M:Karavan kiraladım. Yata yata gideceğiz inşallah.
Reyyan hızla kocasının boynuna sarıldı.
R:Düşünceli kocam benim. Teşekkür ederim.
Karısının kulağına eğilip fısıldamaya başladı.
M:Başka türlü teşekkür edersin canım karım. Biz hele bir otele gidelim de.
HAN:Oğlum siz valiz hazırlamayacak mısınız? Ne yapıyorsanız artık dört saattir? Günahı boynunuza.
M:Ne günahı yav? Karım o benim.
HAN:Tövbe tövbe. Bak bize. Beş valiz hazırladık ayıptır söylemesi.
Reyyan başını kaldırdı. İşte bu anları seviyordu. Yengesini çatlatmaya bayılıyordu. Şimdi intikam vaktiydi. Basıldıklarında ettiği her laf için intikam vaktiydi. Yengesini en ince yerden vuracaktı. Kıskançlıktan.
R:Yok yenge. Biz tatillere giderken valiz hazırlamıyoruz. Bunda da sadece Mirhan’ın sevdiği bazı oyuncaklar var. Aslında Miran bunları da alma, yorulma dedi ama işte Mirhan sevdiği için aldım ben.
HAN:Ne giyeceksiniz kız? Tek kıyafetle mi geçiriyorsunuz? Gerçi Zehram duyuyor musun beni? Bunların kıyafete pek ihtiyacı olmaz ama neyse.
Handan’ın sözlerini bitirmesiyle birlikte, erkekler kapıya çıkmıştı.
R:Yok yenge o senin fesatlığın. Şimdi biz gitmeden, bizim gideceğimiz otel odasının dolabının içi kıyafetle dolmuştur zaten. Miran valizle uğraşmamı istemiyor. Yoruluyormuşum. Daha gitmeden alışveriş yapıp, odaya yerleştirtiyor kıyafetleri. Aklına gelebilecek herşey zaten beni bekliyor. Bende taşımakla uğraşmıyorum. Neyse biz karavana geçelim. Hadi çıkalım yola artık.
M:Hadi gidelim.
Onlar oğullarının elini tutmuş giderken arkalarında sinirle bakan üç erkek bıraktıklarının farkında değillerdi. Zehra, Handan ve Yaren kocalarına ters ters bakarken, üç erkeğinde dilinden aynı cümle döküldü.
H - C – F:Senin hiç ayarın yok Miran. Hiç ortan yok.Umarım beğenirsiniz 🙏 yeni bölümde görüşmek üzere 🧡 kendinize iyi bakın 🤩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
Hayran KurguÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.