Tüm ahali ellerine valizi almış, otelin kapısından giriş yapmıştı. Resepsiyona yaklaşırken, herkes kalacağı odayı konuşuyordu. Miran resepsiyona geçip anahtarları aldı. Aile fertlerine dönerken, anahtarları elinde çevirip duruyordu.
M:Evet şimdi anahtarlarınızı vereyim ben. Yenge siz üç yüz birde, baba siz bir karşısında üç yüz iki, aga siz yengemlerin yanında üç yüz üç, dede sen babamların yanı üç yüz dört, azat sen Fıratların yanı üç yüz beş, Gönül sen dedemin yanında üç yüz altı. Bunlarda anahtarlar.
HAN:Ee siz nerede kalıyorsunuz?
M:Biz mi? Biz şey canım. Aynı katta oda kalmamış ta…
HAN:Eee…
M:Biz altı yüz bir..
HAN:Biz üçüncü kat siz altıncı. Bak sen şu işe. Herkesi yan yana koyarken oda var, bir size kalmamış. Şansa bak sen.
M:Aşk olsun yenge. Ne demek istiyorsun sen bana?
HAN:Demek istemiyorum. Direkt diyorum. Resmen kaçmışsın bizden.
M:Tövbe de çarpılacaksın valla. Otelde yer kalmadıysa bana ne diyorsun?
C:Neyse hadi yerleşelim. Sonra doğru denize. Valla çok zaman oldu ben yüzmeyeli.
Y:Ahh hava da çok güzel valla. Ne iyi gelir.
R:Ay çok güzel olur valla. hadi odalara dağılalım, hazırlanıp yarım saat sonra burada buluşuruz.
M:Reyyan.
R:Efendim canım.
M:Biz seninle böyle konuşmamıştık.
F:Biz de böyle konuşmadık Yaren.
M:Ne demek deniz?
C:Olmaz deniz falan.
H:Şu yaştan sonra o kıyafetleri nasıl giyeceksiniz yav? Etmeyin.
M:Babam çok haklı. Hele sen Reyyan.
R:Ya ne demek hele ben? Neden geldik o zaman Antalya’ya? Siz denizde yüzerken, size bakan kızları izlemek için mi? Biz yüzemiyorsak sizde yüzemezsiniz.
HAN:Evet. Reyyan çok haklı. Biz yüzemiyorsak, sizde yüzemezsiniz o zaman.
F:Hayır ya. Ben keyfime mi bıraktım işi gücü geldim.
Y:Fırat dedim. Hayır ya.
Reyyan hızla kocasına döndü. Herkes kendi arasında tartışırken, ikisi de konuşmaya başladı.
R:Ben seni anladım kocam. Sen benim yüzmeme değil, mayo veya bikini giymeme karşısın ama unuttuğun bir şey var. Ben hamileyim. Yani istesem de giyemem.
M:Ben senin yüzmene neden karşı olayım karım. Sana yüzmeyi öğreten benim. Madem giyemem diyorsun. Tamam o zaman benim için sıkıntı yok. İsteyen istediği yere gitsin. Sen odaya çık o zaman ben bir suya dalıp geleyim güzelim.
R:Ama sende gidemezsin.
Miran’ın gülen yüzü anında asıldı.
M:Ama Reyyan.
R:Sus Miran. Çocuk gibi itiraz mı edeceksin yani? Hem balayımızı hatırlıyorsundur sanırım. Zaten öyle sadece şortla giremezdin. Yanında ben varken bakıyorlardı, şimdi düşünmek bile istemiyorum.
M:Tamam o zaman güzel bir fikrim var benim yavrum. Ben sana hamileler için deniz kıyafetleri var, onlardan birkaç tane alacağım. Senle ben havuzda yüzeceğiz. Ben havuzu bizim için kapattırırım. Olur mu?
R:Yalnız beşimiz olacağız yani.
M:Evet güzelim.
R:Haa tamam o zaman. Sıkıntı yok. Anlaştık.
M:Tamam hadi. Bizimkiler birbirini yiyedursun biz gidelim. Sen güzelce dinlen, ben de kıyafetleri alıp geleyim. Sonra onlar denize, biz havuza anlaştık mı?
R:Anlaştık orta yolcu kocam.
M:O ne demek kız?
R:Her zaman bir orta yolu buluyorsun demek.
M:Hadi biz kaçalım.
Tekrar birbirleriyle tartışan çiftlere döndü.
M:Gençler ve kendisini hala genç hissedenler, siz tartışmaya devam edin biz kaçıyoruz.
Y:Nereye kuzen? Siz girmeyecek misiniz denize?
M:Yok kuzen. Biz karımla birlikte girmemeye karar verdik.
Z:Aa. Kızım o zaman ne diye deniz kenarına geldik tatile?
R:Yok anne kalsın. Ben şurada iki adım atınca yoruluyorum, hiç kulaç atamam.
H:Ben bu işten hiçbir şey anlamadım.
M:Yav anlamayacak bir şey yok. Biz karımla denize girmeyeceğiz.
H:Sen sus. Hain damat.
Miran iki elini hızla birbirine vurdu.
M:Haydaa. Unutmuyor da ya.
H:Unutmam ben. Benim kızım Reyyan.
M:Hadi Reyyan gidelim biz. Beni evlattan bile saymıyor baksana. Gideyim de göz zevki bozulmasın.
Mirhan’ı kucağına almış, karısının elini tutuş asansöre doğru ilerlerken Reyyan kocasına yaklaştı. Kısık sesle konuşmaya başladı.
R:Miran anladığım şey için söylemedin değil mi havuz olayını?
M:Evet güzelim tam olarak o yüzden. Bu beleşçiler oraya da çöreklenir diye.
R:Sen var ya sen. Sen ne fenasın?
M:Bu kadar iltifat etme bana valla şımarırım.Umarım beğenirsiniz 🙏 yeni bölümde görüşmek üzere 🧡 yeni bölüm salı akşam gelir inşallah 🧡 😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
FanfictionÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.