Zamanın nasıl geçtiği anlaşılmıyordu. Şimdi beş aylık hamileydi. Aldığı kilolarla başı dertteydi. Kilo almak istemiyor, fakat yemekten de geri kalamıyordu. Beş aylık hamile birisine göre karnı birazcık daha büyüktü. Ee bebekleri ikizdi, ağırlığından, aşermesine, davranışlarından, hareketlerine kadar ikiz olduğunu belli ediyordu. Mirhan da olduğundan daha fazla alıngan tavırlar sergiliyordu. Bu yüzden Miran artık ona karışamıyordu. Çünkü nasılsın desen ağlıyordu. Yine de her şeye rağmen hem Miran, hem de Reyyan hamileliğin tadını çıkartıyordu. Gecenin bir yarısında uykusundan uyanmasının sebebi yeni bir aşermeydi. Kocasının üzerine doğru eğilip dudaklarına öpücük kondurmaya başladı. Öpücükler arşa çıkarken, gülümseyerek gözlerini açtı Miran. Elleri anında karısının beline sarılırken, karısına karşılık vermeye başlamıştı. Dakikalar sonra zorla ayrıldı karısından.
M:Güzelim dur. Ne yapıyorsun gece gece?
R:Aşerdim Miran. Seni uyandırmaya çalışıyorum.
M:Yine ne aşerdin Reyyan? Gece gece yine ne buldun acaba çok merak ettim. Hindistan'dan Hindistan cevizi mi, Şam'dan şam tatlısı mı?
Reyyan ağlamaya başlayınca yerinde doğruldu.
M:Tamam güzelim ağlama. Uyku mahmurluğuyla dedim ben. Valla farkında değilim bile ne dediğimin. Sen benim uyku mallığıma ver. Hep uykudan oldu bunlar. Yoksa sana canım feda benim, Hindistan nedir sanki? 4118 km. Beş dakika da gider gelirim.
R:Birde hamile halimle dalga mı geçiyorsun benimle?
M:Geçmiyorum güzel karım benim. Gerekirse gider alır gelirim diyorum. Sen iste yeter ki. Ne aşerdin?
R:Utanıyorum.
M:Utanma güzelim söyle. Kocasından utanır mı insan hiç?
R:Dalga geçersin ama..
M:Ne isteyeceksin kız? Bu kadar çekindin. Ne aşerdin?
R:Seni..
Miran gözlerini kocaman açıp baktı karısına.
M:Nee?
R:Ne demek ne? Ne olmuş yani?
M:Kadın kudurdun mu gece gece? Ne gördün sen rüyanda?
R:Ya Miran dalga geçme.
M:Bak zaten şu zıpçıktılar yüzünden sana el süremiyorum. Sinirliyim. Üzerime gelme lütfen.
R:Allah Allah laflara bak hele. O küçük zıpçıktı olsun diye, yapmadığın kalmadı senin. Haplarımı bile değiştirdin sen. Şimdi kime, neyin lafını yapıyorsun sen?
Miran alt dudağını dişlerinin arasında alırken, hafifçe dudağını ısırdı.
M:Sen biliyor muydun onu? Nasıl anladın?
R:Biliyordum tabi ki. Daha ilk anda fark ettim. Sen kiminle eğleştiğinin farkında değilsin. Ben Reyyan Şadoğluyum heheyyt. Kendine gel.
M:Kızmadın mı?
R:Arkamdan iş çevirdiğin için kızdım ama sonuç itibariyle bende çocuk istiyordum. O yüzden sesimi çıkartmadım. Bu bilgiyi kendime sakladım ki, zamanı geldiğinde yüzüne vurabileyim.
M:Teşekkür ederim bu ince düşüncen için.
R:Rica ederim. Neyse biz konumuza dönelim.
M:Dönmeyelim güzelim. Ben sana ne dedim? Sen hamilesin dedim, ameliyatlısın dedim. Sana el süremem dedim. Neden beni zor durumda bırakıyorsun sen? Zaten zor duruyorum.
R:Aşk olsun Miran. Tamam sen benim istediğimi yapma. İkizlerden birisinin alnının orta yerinde doğum izi olurda, büyüyünce bu neden oldu diye, gözleri dolmuş şekilde bana sorarlarsa. Babanız yüzünden oldu derim.
M:Duygu sömürüsü yapıyorsun ama şu anda.
R:Olabilir. Ben hamileyim. Yaparım.
M:Birde tehdit ediyorsun beni.
R:Huyum kurumasın. Yaparım arada öyle şeyler.
M:Of kadın of. Canın acıyacak ama.
R:Acımaz benim canım.
M:Tamam yarın yaparız.
R:Ya Miran.
M:Ne ya Miran? Güzelim ne kadar istediğimi tahmin bile edemezsin. Ama uykum varken benim halimi en iyi sen bilirsin. Sana gereken değeri vermezsem kahrolurum. O yüzden sabah yapalım.
R:Bir de başım ağrıyor de, tam olsun.
M:Reyyann..
R:Tamam tamam. Ben seni anladım. Sen beni artık sev..
M:Sakın bitirme o cümleyi valla bozuşuruz. Bir elimi yüzümü yıkayayım geleyim olur mu?
R:Tamam kocacığım, ben seni bekliyorum.
Miran'ın ayaklarını sürükleyerek, banyoya doğru gitmesiyle kendisiyle başbaşa kaldı.
R:Ayy acaba çok mu abarttım? Adamın uykusu var belli ki...Aman canım uyumasın ne yapayım?..Ama yazık yaa..Amann Reyyan, sanki sen istedin...Başka kim istedi acaba...Adam yorgunum uykum var diyor...Ne yapayım canım oda o kadar yakışıklı olmasaydı...Off Reyyan ikizlere hamile kalmak sana hiç yaramadı. İyice bencil oldun. Adam yorgun. Bırak uyusun, hoş zaten benimde uykum var. En iyisi uyumak.
Reyyan kendisiyle cebelleşirken, Miran banyoda elini yüzünü yıkamış, kendisine gelmiş. Hevesle birkaç dakika sonrasını bekler olmuştu. Ayna da yüzünü süzerken kendi kendisine konuşamaya başladı..
M:Oğlum Miran yaşadın valla. Sen istedin bir göz, Allah verdi iki göz..Bayılıyorum ben bu çocuklara valla. Nasılda anlıyorlar babalarının halinden. Canım evlatlarım doğunca, en güzel abur cuburları alacağım size.
Heyecanla ve büyük bir hevesle yatak odasına gittiğinde, gördüğü manzarayla donup kaldı.
Miran İç Ses:Nasıl yani? Uyudun mu? Ama ben heveslendim..
Yatağa karısının yanına yaklaştı. Omzuna elini koyup hafifçe uyandırmaya çalıştı.
M:Reyyan.. Güzelim.. Geldim ben..
R:Hıı..Miran ben vazgeçtim..Uykum var benim. Hadi sende uyu..
Miran hızla yatakta doğrulup karısının üzerine çıktı.
M:Dalga mı geçiyorsun Reyyan sen benimle? Uslu uslu uyuyan adamı ve malum kuşunu uyandır, sonra benim uykum geldi de. Oldu canım başka. Uçtu benim kuş uçtu. Kalk çabuk sevişeceğiz.
R:Miran valla uykum var benim. Başka zaman yaparız..
M:Tamam sen uyu, ben işimi görürüm.
R:O nasıl olacakmış? Sen iş görürken ben nasıl uyuyacağım?
M:Ben karışmam Reyyan. Nasıl uyuyacağın beni ilgilendirmez. Ben bu gece sevişmeden yatmam.
Miran karısının boynuna gömülürken, gecenin uzun süreceği ayların özleminden belli oluyordu.
umarım beğenirsiniz. yeni bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
FanfictionÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.