Reyyan başını kaldırınca karşısından gelen kocasını görünce, hızla gözyaşlarını silip ayağa kalktı.
R:Miran geliyor, kapatalım konuyu.
Yaren gözlerini kurulayıp, Fırat'a doğru gitti.
M:Reyyan, Reyyan güzelim. İyi misin?
R:İyiyim Miran. Yok bir şey.
M:Ne demek yok bir şey? Neden ağladın o zaman? Neden gözyaşı döktü yine o gözler?
R:Valla bir şeyim yok. Biraz eskiye gittik ama çok dalmadık. Benim kocam var, çocuğum var dedim, geri döndüm.
M:Neden ağladın?
R:Lohusayım ben.
M:Yani. Ne oluyor lohusa olunca?
R:Sen hani hamilelikle alakalı dünya kadar kitap okumuştun? Hamilelikle alakalı her şeyi biliyordun?
M:Ben hamilelikle ilgili her şeyi biliyorum dedim. Sen lohusayım diyorsun Reyyan.
Y:Kız sen doğuralı iki ayı geçti. Lohusalık mı kaldı?
Yaren'in canını yakmadan kolunu vurdu.
R:Benim lohusalığım uzun sürdü Yaren. Kısa sürsün istiyorsan sen kendin doğur, senin ki kısa sürsün...
Bakışlarını tekrar kocasına çevirdi.
R:Ne diyordum ben?..Hıh..Hamilelikle alakalı her şeyi bilen insan, lohusalığı da bilir. Hamilelikte ki duygu değişimleri tam gaz devam. Hatta artarak devam.. Yani kocacığım canım sıkıldı ağladım... Çekemem mi diyorsun bana?
M:Şaka yapıyorum de.
R:Sen beni sevmiyorsun, anladım ben.
M:Her sıkıştığında bunu söyleme Reyyan. Sanki bilmiyorsun nasıl sevdiğimi?..Tamam dediğin gibi olsun. Ne yapalım çekeceğiz artık.
Y:Valla helal laf nasıl değiştirilir, senden ders almalıyım bence.
Reyyan gülümseyerek kocasının kolunun altına girdi.
R:Şimdi gelelim senin iddiana Miran bey.
M:Ne iddiası?
R:Ne dedin sen? Hamilelikle alakalı her şeyi biliyorum mu dedin?
M:Biliyorum tabi. Ben sorumluluk sahibi bir babayım.
Reyyan bakışlarını Yaren ve Fırat üzerinde gezdirip gözlerini Yaren de sabitledi.
R:Benim doğum videom telefonunda kayıtlı mı hala?
Y:Evet kayıtlı.
Elini Yaren'e uzattı. Avuçlarına konulan telefonu kendisine çevirip videoyu açtı. Arabada ki sahneye geldi.
R:Burayı iyice dinlemeni rica ediyorum kocacığım.
M:Ne gerek var şimdi videoya Reyyan? Boşver. Hiç açma.
R:Yok yok. Her şeyi biliyorsun nasıl olsa, değil mi?
M:Biliyorum güzelim de, gerek yok şimdi video falan. Gereksiz yani ondan dedim ben. Yoksa çokta şey değil.
R:Yok hayatım gerekli. Fırat sende dinle. Bak kardeşin nasıl her şeyi biliyor, sende öğren.
Çalıştırma düğmesine bastığı gibi ses yükselmeye başladı.
"R:Miran. Miran suyum geldi.
M:Ne oldu?
R:Suyum geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
FanfictionÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.