43-189

443 36 12
                                    

Reyyan vicdanıyla cebelleşerek Mirhan'ı Fırat'a vermişti. Ama vicdan azabının süresi, Fırat iyi geceler dileyip gidene kadardı. Kapının kapanmasının hemen ardından, arkasından sıkıca sarılan kocası vicdan azabını unutmasına sebep olmuştu. Onlar birbirlerine doydukları bir geceyi yaşarken, Fırat ve Yaren Mirhan'ı avutmaya çalışıyorlardı.

Y:Fırat kollarım koptu. Allah aşkına bir şey yap. Uyumuyor.

F:Ben ne yapayım Yaren?

Y:Ne bileyim?

F:Annesini özlemiş herhalde o. Ver bana ben götüreyim onlara.

Y:Hayatta olmaz. Ben bakarız dedim ya. Şimdi geri götürüp de Yaren bir çocuğa bile bakamamış dedirtmemem ben.

F:Uğraşma karıcığım. O bizi sevmedi. Gel inat etme çocuğu annesinden ayırmayalım.

Y:Olmaz dedim Fırat.

F:O zaman sana kolay gelsin. Ben yatıyorum.

Y:Hayır ya. Yatamazsın.

F:Banane. Ben mi dedim sana hemen kabul et diye. Etmeseydin kabul.

Y:Ya etmiş bulundum. Hem senin bana sözün var. Sabaha kadar uyumayacaktık bu gece.

F:Canım karım sen karıştırdın. Ben sana sabaha kadar uyumak yok derken, bunu kastetmemiştim. Benim hayallerim hain yengemle, hain agamın çocuğuna bakıcılık etmek değildi. Ben çocuk yapmak istiyordum. Çocuk bakıcılığı yapmak değil.

Y:Bir söz vardır kocacığım duymuşsundur. Hayallerr, hayatlarr. Hadi bir araba bulda gezdirelim. Çocuğa yiyecek falan alalım. Belki gönlü olur bize acır falan da uyur.

F:Ya uyumaz bu ya. Şunun gözlerine baksana Allah aşkına. Bunlar var ya bilerek yaptılar. Miran verdi bana gazı çocuk yap diye, sonra Mirhan'ı kilitledi bana.

Y:Niye yapsın öyle bir şeyi Fırat? Belli ki Reyyan gerçekten kötü oldu.

F:Ah benim saf karım ah. Sen bilmiyor musun bu Miran'ın ne kadar kindar olduğunu? O unutur mu hiç?

Y:Ne oldu ki?

F:Ama belli ki sen unutmuşsun. Hani bakıcı olayı vardı. Sence onu öyle bırakırlar mı? Onun intikamını alıyor bizden. Sende saf gibi hemen tamam dedin. Ben sana ne diyeyim bilmem ki? Sen hiç mi tanımadın kaç yıllık kuzenini.

Y:Benim kuzenime iftira atma durduk yere. Reyyan hinlik bilmezdi. Hep senin o agan yaptı. Huyunu suyunu değiştirdi benim kuzenimin. Yapmayacağı ne varsa hepsini yapar oldu.

F:Darısı benim başıma. İnşallah bende yakında senin huyunu suyunu değiştireceğim.

Y:Allah'ım ettiği duaya bak. Hadi arabayı ayarla. Öyle böyle küçük ağa bugün bizde.

Reyyan – Miran

Reyyan ve Miran birbirlerine sarılmış yorgunluklarını atarken birbirlerinin kokusunda, Miran kollarını okşadığı karısına çevirdi bakışlarını.

M:Bizimkiler ne yapıyordur acaba?

R:Aklıma getirmek istemiyorum.

M:Hep fesat düşünüyorsunuz bence. Onlara da alıştırma olmuş oluyor.

R:İnşallah.

M:Ee güzelim. Düşündün mü bizim ikizlere isim?

R:Evet düşündüm ama kararsız kaldım. Sen oğlumuza koy ismi ben ona göre ayarlayayım.

M:Diyorsun.

R:Evet. Var mı aklında bir şey?

M:Aslında oğlum olursa koymak istediğim bir isim vardı. Onu koyabiliriz.

R:Neymiş?

M:Karan.

R:Karan mı? Anlamı ne?

M:Kahraman yürekli demek.

R:Hmm babası gibi yani. Güzel sevdim ben.

M:Ee kızımız.

R:Karan'a en uygun isim. Kara desem, erkek ismi. Karay desem saçma, dalga geçerler. Karmen..

M:Karmen..

R:Karan ve Karmen Şadoğlu..

M:Güzel oldu bence.

R:Bence de..

M:Ama sanki eksik oldu.

R:Eksik mi? Ne eksiği?

M:Güzelim şimdi Mirhan'ın ismini koyarken dedin ki, senin ismini çağrıştırıyor o yüzden koyalım dedin. Şimdi bende senin ismini çağrıştıran bir isim koymak istiyorum kızımıza. İkinci bir isim.

R:Neymiş?

M:Hani bir şarkı var. Dağlar kızı Reyhan Reyhan Reyhan.

R:Reyhan.

M:Evet. Karmen Reyhan Şadoğlu. Nasıl oldu?

R:Uyumsuz oldu.

M:Hayır gayet uyumlu oldu. Bak Reyhan'ın sonu da anla bitiyor.

R:İyi tamam. O zaman isimlere karar verildi diyoruz.

M:Evet verildi. Karan Şadoğlu ve Karmen Reyhan Şadoğlu.

R:Adlarıyla yaşasınlar inşallah. Hepsinin de güzel günlerini görelim.

M:Amin güzelim amin...

Karısının üzerine doğru eğilirken tekrar konuşmaya başladı Miran.

M:Ee çocuklarımızın isimlerini de koyduk.

R:Ee. Yani.

M:Yanisi bunu kutlamaya ne dersin?

R:Hayır derim. Kaç saat oldu Miran? Yoruldum ben artık. Sen benim ikizlere hamile olduğumu unuttun sanırım.

M:Yok canım ne unutması. Her an aklımda.

R:Aklında olduğunu biraz da belli edersen çok mutlu olurum valla.

M:Aşk olsun. Ben belli edemiyor muyum?

R:Pek belli olmuyor valla. Sen daha çok ilk kez baba olacakmışsın da bunun heyecanıyla çocuk yapıyormuşsun gibi oluyor.

M:Canım karım. Lafta sokarmış kocasına.

R:Her zaman...

umarım beğenirsiniz. yeni bölümde görüşmek üzere. 

hercai 43 sonrasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin