43-116

762 44 26
                                    

M:Reyyan sen nasıl bunları çağırırsın düğünümüze?

R:Miran ilk olarak senin kadar benimde düğünüm. İkinci olarak geçen gün Mirhan'la konuşmanı duydum. Ne kadar kızgında olsan, Esma hanımın yanında olmasını istedin. İçimizde hiçbir şey ukde kalmayacak unuttun mu? Ve son olarak her ne kadar ikisinin yüzünü bende görmek istemesem de seni onlar büyüttü. Bugün biz seninle bir olabiliyorsak, bunu onlara borçluyum. Kendime yapılanı görmezden gelemem ama senin için yaparım. Kocam için yaparım.

M:Reyyan olmaz.

R:Miran kocam istersen düğünden sonra görüşme, yüzlerine bakma. Ama düğünümüzde otursunlar kenarda. Yanımıza yaklaşmazlarsa bir problem olmaz. Düğünümüz burnumuzdan gelmesin lütfen.

M:Reyyan.

R:Lütfen Miran. Benim için.

M:Reyyan sen bu kadınlar için kocana hatır mı koyuyorsun?

R:Kocam için her şeyi yaparım ben. Görmeyi midemin kaldırmadığı insanların yüzüne bakarım. Senin için.

M:Ah güzel karım benim..Güzel kalpli karım..Meleğim benim.

R:Miran kocam. Ben bir Mirhan'a bakayım. Acıkmıştır o.

M:Tamam güzelim gidelim.

R:Sen kal burada. İkimiz birden kaybolmayalım. Sen babaan...yani Esma hanımları oturttur bir yere.

M:Reyyan neden ben?

R:Damat sensin çünkü. Hadi kocam, hadi aslan kocam.

M:Benim kazancım ne olacak?

R:Ne kazancı ya? Kendi düğünün, kendi misafirin. Bunun ne kazancı olacak?

M:Beni ilgilendirmez. Ben onları düğünümüze çağırmadım. Şimdi onlara yer bulmak için birkaç dakikam gidecek. Hayatımdan gidecek o iki dakikanın bedelini birisinin ödemesi lazım.

R:Sende beni seçtin.

M:Sokaktan geçen birisini mi seçseydim? Seni seçtim tabi.

R:Tamam kocam. Sen hallet gece bakarız.

M:Allah'ım senin ağzını yerim. Ne güzel konuşuyorsun sen öyle gece falan diye.

R:Miran nasıl konuşuyorsun, ağzını yerim falan diye.

M:Allah Allah sen geceli, gecelikli, öpüşmeli, sevişmeli konuş, ben ağzını yerim deyince bana laf et.

Reyyan şaşkınlıkla açtı gözlerini.

R:Nee?

M:Ne ne? Yalan mı? Sen demedin mi? Akşamı dört gözle bekliyorum. Kollarında olmanın hayalini kuruyorum. Seslerimiz birbirine karışsın demedin mi?

R:Sussana Miran. Birisi duyacak şimdi. Ben ne zaman öyle bir şey dedim. Ufak at bari de inanalım.

M:Birde bana yalancı diyorsun.

R:Yok canım estağfurullah.

M:Hadi sen git, bende Fırat'a söyleyeyim ayarlasın bir şeyler. Sonrada gelirsin, iki sallanır sonra konağımıza gideriz.

R:Mirhan?

M:Ben o işi halledeceğim.

R:Bazen düşünüyorum. Acaba bu yengem seni bilerek mi kovdu diye? Sana ayrı kalmak hiç yaram....Miran.

Miran'ın kaşlarını kaldırıp etrafa bakmasıyla gözlerini kısıp baktı kocasına.

M:Efendim canım. Söyle meleğim.

hercai 43 sonrasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin