43-106

813 45 24
                                    

R:Yenge yetmez mi artık? Valla yoruldum.
HAN:Dur kız. Şu kınayı seçelim, sonra gecelik bakmaya gideceğiz.
R:Ne geceliği yenge? Var benim geceliğim. Hem de çok var.
HAN:Ondan eminim canım. O kadar ateş pijamayla olmuyor herhalde.
R:Yenge.
HAN:Aman tamam sustum. Sana da bir şey denmiyor. Şurada kız kıza konuşuyoruz. Zehra durmasana öyle, haklısın elticiğim, senin dediğin gibi olsun desene.
Z:Ben size yetişemiyorum, ne haliniz varsa görün.
R:Biz kıza kıza değiliz yenge. Yani tamam öyleyiz ama biriniz yengem, biriniz annem. Öyle olur olmadık şeyleri ortaya serip beni utandırıyorsun. Çok mu hoşuna gidiyor ben utanınca?
HAN:Doğruyu mu söyleyeyim?
R:Evet.
HAN:Valla seni utandırmak çok hoşuma gidiyor.
R:Of Allah’ım imdat ya imdat…Ben gidiyorum.
HAN:Hayır gidemezsin. Tamam şu kına olsun. Hadi gecelik bakmaya gidelim.
Reyyan ağzını açmış cevap verecekken telefonunun sesiyle ağzını geri kapattı. Eline aldığı telefonda kocasının ismini görünce hafif tebessümle, annesiyle yengesinin yanından uzaklaştı.
HAN:Peşimizden gel Reyyan.
R:Tamam yenge arkanızdayım… Miran kocacığım.
M:Ne yapıyorsun güzelim?
R:İmdat diye bağırıyorum. Duydun mu sesimi?
M:O yüzden aradım zaten…Ne oldu çıldırttı mı yengem yine?
R:Çıldırttı valla. İçim şişti.
Miran’ın gülmesi sesiyle dişlerini sıktı.
R:Gülme Miran gülme.
M:Tamam güzelim gülmüyorum. E neler aldınız? Ne alacaksınız?
R:Kına işini hallettik. Süsleme işi de tamam. Şimdi gecelik almaya gideceğiz.
M:Valla mı? Dur bende geliyorum.
R:Gelme Miran.
M:Niye ya?
R:Sen rahat durmazsın. Gelme.
HAN:Burası Reyyan gel. Çok güzel şeyler var burada.
M:Tamam o zaman bir dakikaya oradayım.
R:Ne? Bi-bir dakika mı?.. Miran… Miran..Alo Miran kime diyorum Miran?
M:Selamlar.
Z:Miran oğlum sen ne yapıyorsun burada?
HAN:Sen neden geldin? Kız Reyyan sen mi çağırdın?
R:Ben mi? Ben neden çağırayım yenge? Valla çağırmadım.
HAN:Yedim bende. Neyse hadi git. Biz alışveriş yapacağız.
M:Yapın yenge. Ben size mani olmam. Şöyle kenarda dururum.
HAN:Sen..Rahat duracaksın..Oğlum bari inandırıcı bir yalan söyle..Ya sabır ya Allah. Neyse gel Reyyan.
Üçü birden geceliklerin başına toplanmıştı. Birlikte bakarken Miran kenardan geceliklere bakmaya çalışıyordu.
Z:Bak bu güzelmiş. Ha kızım.
R:Güzelmiş an..
Miran’ın kaşlarını kaldırmasıyla sözleri yarım kaldı.
Z:O zaman bunu alalım.
HAN:Şu nasıl. Hem siyah hem de…
M:Bence çok güzel. Deminki neydi öyle. Bir şey belli olmuy..
Reyyan’ın kolunu vurmasıyla genzini temizleyip devam etti.
M:Bunun her renginden al bence. Böyle on, on beş tane falan al.
R:On, on beş. Ne yapacağım o kadar geceliği ben Miran.
M:Sen bir şey yapma be..
R:Mirhan mı ağlıyor?
Z:Çarşının ortasında ne Mirhan’ı kızım?
R:Benim uykusuzluktan kulaklarımda çınlıyor demek ki.
HAN:Eltim ne yapalım biliyor musun? Biz şu karşıda ki dükkana gidelim. Bunlarda karı koca hallettin gecelik işini. Yoksa bu Miran çıldırtacak beni. Zaten bizim seçtiklerimizi beğenmeyecekler, daha doğrusu beğenmeyecek.
M:Tamam olur.
R:Olmaz.
M:Olur olur.
R:Olmaz dedim Miran.
M:Olur dedim Reyyan. Sen karışma, sana mı alacağız. Siz gidin biz hallederiz valla.
Z:İyi tamam o zaman hadi gidelim. Sizde çok oyalanmayın kızım.
M:Tamam anneciğim senin hiç aklın kalmasın iki dakika da hallederiz biz.
HAN:Ondan ne şüphe zaten.
Handan ve Zehra dükkandan çıkınca Reyyan hemen lafa atladı. R:Kime alıyorsun acaba? Kim giyecek o gecelikleri?
M:Güzelim o gecelikler giymek için değil, kocaları gaza getirmek için alınır. Bu durumda senden çok kendim için almış oluyorum. Sen karışma.
Miran ellerini birbirine vurup, etrafa bakmaya başladı. İleride ki personele el uzattı.
M:Bize şu geceliklerden kırmızı, siyah ve beyazından birer tane, sonra…Şu dantelli olandan bir tane…Sonra..
R:Miran onlar çok açık.
M:Daha iyi işte.
R:Ya sabır…Şu nasıl Miran? Çok güzelmiş bak.
M:O olmaz Reyyan.
R:Niye ya?
M:Çok kapalı o.
R:Bu mu kapalı Miran?
Elinde ki geceliğe baktı. Şaşkınca gözlerini büyütüp, kaşlarını kaldırdı.
R:Bu gecelik kapalı mı? Gerçekten mi böyle düşünüyorsun?
M:Kapalı tabi. Baldırlarını kapatıyor. Sırtı da kapalı. Göğüs detayı güzelmiş aslında. Tut bakalım üzerine.
Reyyan’ın etrafına bakıp duvar tarafına geçmesi ve geceliği üzerine tutmasıyla, Miran ellerini öne doğru uzattı. İki tarafa hızla çekti ellerini.
M:Tamam alalım bunu. Olur, güzel olur.
R:Ne yaptın elinle de, fikrini değiştirdin?
M:Şöyle tutup çeksem kolay yırtılır mı diye test ettim. Güzel yırtılıyor. Alalım.
R:O nasıl bir alışveriş yöntemi yaa? Yırtmak için kıyafet mi alınır?
M:Neden öyle diyorsun güzelim? Düşün şimdi. Ortamda böyle mumlar falan var. Etrafta mis gibi aşk kokuyor. Sen, ben, aramızda ki tutku. Birbirimize yaklaşıp dudaklarımızı birleştiriyoruz. Sen beni göğsümden itiyorsun, benim sırtım duvara çarpıyor, dudaklarımdan hafif bir inleme kaçıyor. Sonra dudaklarımız tekrar birleşiyor. Böyle ateşli bir şekilde öpüşürken ben ellerimi beline yerleştiriyorum. Kendime yaklaştırıyorum. Tam bu anda dudaklarımızı çok hafif ayırıyoruz birbirinden, sonra ben ellerimi bu geceliğin göğüs bölgesine getirip, elbiseyi yırtıyorum. Aşkımızın, birbirimizin, tutkumuzun, ateşimizin etkisiyle bu gecelik odanın bir köşesinde yerine alırken, biz yatağa doğru gidiyoruz. Sonra ben hafiften senin üzer…

Ohoo Miran coştu. Yeni bölümde görüşmek üzere 🧡 kendinize iyi bakın 🤩 🥰

hercai 43 sonrasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin