43-20

1.5K 51 29
                                    

Kocası ağlıyordu ama neden? Sadece şaka yapıyordu. Çok mu ileri gitmişti acaba.

R:Kocam ne oldu? Neden ağlıyorsun?

M:Çok mu yaktım canını? Reyyan ben çok özür dilerim. Ben- ben farkında değildim. Reyyan valla istemeyeceğim bir daha birlikte olmak falan. Ben senin canının bir damla acısına dayanamam.

İç Ses Reyyan: Yapmasaydım keşke şaka falan. Benim yüzümden ağlıyor.

Diye kendisine kızmaya başladı Reyyan. Kocasının gözyaşlarına öpücük kondurdu.

R:Kocam valla şaka yaptım. Keşke yapmasaydım. Ağlama ne olur. Canım hiç acımadı benim. Yani şu anda tatlı bir sızı var ama canım acıdığı için olduğunu hiç sanmıyorum. Ben çok iyiyim.

M:Beni avutmaya çalışma ne olur? Sen böyle yapınca ben daha da yerin dibine giriyorum.

R:Canım yalan söylemiyorum, seni avutmuyorum. Acımadı hiç canım çok kibardın, hiç merak etme.

M:İspat isterim.

R:İspat mı? Ne ispatı?

M:Canının acımadığını ispatla bana.

R:Nasıl olacakmış o.

M:Çok basit. Mini bir özete ne dersin? Hani iki saat öncesinin.

R:Hani sen bir daha birlikte olmak istemiyordun. Ben mi yanlış hatırlıyorum.

M:Sen yanlış hatırlıyorsun. Ben asla öyle bir şey söylemem. Hem artık sen bana gelmeseydin, kaçıracaktım artık seni. Sapık gibi sürekli seni izliyordum gizli gizli.

R:Hadi canım. Sen beni mi izliyordun? Hiç fark etmedim.

M:Etmezsin tabi güzelim. Tenhadan tenhadan dikizliyordum seni.

R:Bak sen.

M:Hadi gel özete başlayalım.

R:Özet bitti Miran. Hatta bölüm bitti. Haftaya yeni bölümde görüşürüz artık.

M:Reyyan ne diyorsun Allah'ını seversen?

R:Ne diyeceğim Miran, gelemem diyorum. Hadi kalk gidelim. Yokluğum fark edilmiştir şimdiye, zaten ortalık karışık. Kıyamet kopacak valla.

M:Reyyan artık göndermem seni. Senin yerin benim yanım, yeter artık. Bir daha benden ayrılmak yok.

R:Benden senden uzağa gitmek istemiyorum ama herkes bizi boşandı sanıyor Miran. Ne diyeceğim de geleceğim.

M:Sen hiç merak etme güzelim ben bulacağım bir yolunu. Hadi sen gel.

Reyyan kıyafetini giydi, ayağa kalktı. Miran'ın kıyafetlerini topluyordu etraftan. Bir yandan da Miran'a laf yetiştiriyordu.

R:Gelemem Miran, asıl sen gel hadi gidiyoruz.

Miran ellerini başının üzerinde birleştirdi tembelce. Karısını baştan aşağı süzdü.

M:Nereye gidiyoruz?

R:Ömrümüzün sonuna kadar burada kalmayacağız herhalde Miran.

Genleşirken sözlerini söylemeye devam etti.

M:Kalalım valla. Bana uyar.

R:Mirann.

M: Biraz dinleneyim de öyle gidelim o zaman. Çok yorgunum, kolum kalmıyor valla.

Reyyan başına dikildi kolundan çekmeye başladı.

R:Hadi kalk kocam. Ne istersen yaparım ama kalk hadi.

hercai 43 sonrasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin