43-156

571 35 24
                                    

Reyyan hastanede pozitif sonucu alıp eve döndüğünde adeta kanat takmış uçuyordu. Koşarak oğlunu kucağına alıp, döndürmeye başladı.
R:Oğlum sen abi mi olacaksın şimdi? Sana kardeş mi geliyor he?
MR:Ka-des.
R:Evet oğlum kades. Senin o kades diyen ağzını yerim.
MR:Ba-ba..
R:Evet oğlum baba. Baba şimdi yok ama gelsin bir öğrensin havalara uçacak, havalara…Nasıl söylesek acaba. Düşünelim bir. Kardeş geliyor oğlum. Kardeş..
Aslan – Sultan
Sultan günlerdir Aslandan şüpheleniyordu. Gizli saklı telefonla konuşuyor, sabah erkenden çıkığ akşam geç geliyor, bazen hiç gelmiyordu. Yine avluda gizlice telefonla konuştuğunu duyunca sessizce yanına yaklaştı. Duvarın arkasına sindi.
A:Hazır mı herşey?
..
A:Güzel..Bebek malzemeleri de aldın mı?
..
A:Tamam aferin. İki gün sonra Fırat’la, Yaren’in düğünü var, o karmaşada alacağım.

A:Hayır ben tek başıma alırım. Zaten Reyyan kendisi de gelmek istiyor. Siz evin anahtarını bana getirin, Arabayı da anlaştığımız yere bırakın.
..
A:Tamam. Haber bekleyin benden.
Telefonu kapatıp, ellerini cebine koydu. Kendi kendine konuşmaya başladı.
A:Az kaldı Reyyan. Çok az bir zaman sonra oğlumuz, sen, ben… Çok güzel bir aile olacağız. Hele Mirhan bayılacak bana. Çok iyi anlaşacağız oğlumla. Göreceksin. Çok mutlu olacağız.
S:Oğlummm..
A:Anne. Senin ne işin var burada?
S:Bana mı hesap soruyorsun? Önce sen hesap ver. Hani kapanmıştı bu Reyyan meselesi. Evli barklı kadınla derdin ne senin oğlum?
A:Anne mutlu değil. O beni seviyor. Miran’ı değil. Kurtaracağım ben onu. Karışma bana.
S:Oğlum yapma. Bak bu işin sonu kötü.
A:Olmaz anne vazgeçmem.
S:Hakkımı helal etmem oğlum sana. Duydun mu beni?
A:Sen bilirsin anne. Ben Reyyandan vazgeçmem. Sende bana destek olsan.
S:Oğlum sen aklı selim düşünmüyorsun. Bana istemediğim şeyler yaptırma.
A:İstediğini yapmakta serbestsin anne. Ben Reyyan’ı alacağım..
Buda promosyon olsun🧡umarım beğenirsiniz 🙏 🙏 yeni bölümde görüşmek üzere 🧡

hercai 43 sonrasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin