43-137

618 50 30
                                    

Hemen kucağına kapıya doğru koştu, arkadan Mirhan'ın sesini duyunca arkasını döndü geri.

M:Hayda ben seni unuttum oğlum.

Reyyan'ı yatağa bıraktı. Hızla avluya çıktı. Bağırmaya başladı.

M:Baba, baba..Annee...Beş saattir bağırıyorum bir ses verin. Anne, anne...Yav Mirhan'a bakın. Bizim hastaneye gitmemiz lazım. Kime diyorum alooo.

Tekrar odaya koştu. Kimliğini, arabanın anahtarını aldı. Reyyan'ı kucağına aldı, kapıya doğru gitti. Aynı anda kapıdan giren annesi ve babasıyla derin bir on çekti içine.

Z:Reyyan kızımm..

H:Oğlum ne oldu?

Miran kapıdan çıkarken arkasından bağırdı.

M:Bana bir şey sormayın Allah için bilmiyorum. Bir anda bayıldı. Hastaneye gidiyoruz biz Mirhan size emanet.

Z:Bizde gelelim.

H:Dur dur Zehramm. Duymaz zaten seni, gitti çoktan. Mirhan'ın yanına gidelim hadi.

Z:Evladım yalnız kaldı.

H:Yav niye yalnız kalsın? Kocası yanında. Haber verir zaten. Hadi korkma Zehrammm.

Miran kapıdan çıkarken, Reyyan'ın ayılmaya başlamasıyla şükürler etmeye başladı.7

M:Allah'ım sana şükürler olsun Ya Rabbim. Reyyan güzelim. İyi misin?

R:İyiyim Miran. Korkma. Dönelim hadi.

M:Olmaz. O hastaneye gidilecek. Benim kalbim nasıl attı senin haberin var mı?

R:Ben iyiyim kocam.

M:Olmaz dedim. Sen benim kalbime indirmek mi istiyorsun? Benim içim hiç rahat değil.

R:Tamam aşkım sen nasıl istersen?

Beş on dakika sonra hastanenin kapısına geldiler. Miran hızla Reyyan'ın kapısını açıp, kucağına aldı karısını.

R:Miran yürürüm ben. Gerek yok.

M:Olmaz güzelim. Senin yürümen yasak.

R:Tamam canım.

Acilden giriş yapıp, nöbetçi doktorun odasına merakla girdiler.

D:Hoşgeldiniz Reyyan hanım ve Miran bey. Şikayetimiz ned..

M:Karımın midesi bulandı, banyoya koştu. Kan tahlili yaptıralım neden olmuş çıkar belki. Banyodan çıktıktan tam bir buçuk dakika sonra da küt diye düştü bayıldı. Düşerken eli karnındaydı, sanırım karnı da ağrıyor. Küçük bir serum takmak yeterli olur bence. Fazla ilaç vermeyelim yan etkisi olmasın. Bu arada damar yolunu açan hemşireler insanların canını az da olsa acıtıyor haberiniz olsun. Birde düşerken başının sol tarafını çok hafifçe vurdu. Tomografisini çekelim şiddetini tam olarak bilemeyiz.

Sözlerini bitirmesiyle karşısında kendisine şaşkınca bakan Reyyan'a ve doktora baktı.

M:Ne oldu?

R:Sen bunları nereden biliyorsun Miran? Madem neyim olduğunu biliyorsun, neden bu kadar acele ettirdin?

D:Ağzımdan aldınız Reyyan hanım. Siz benden çok yaşayacaksınız.

M:O karıma baktığında ışıldayan gözlerini, bir daha karıma çevirirsen karımın senden çok yaşayacağı kesin olur. Adam akıllı işini yapsın bir doktorda yaa. Reyyan neden bizim doktorlar hep cins çıkıyor?

Reyyan kaşlarını kaldırarak, hafif sert bir tonda adını andı kocasının.

R:Miran...Sen boşver doktoru. Nereden biliyorsun bu kadar şeyi? Boş zamanlarını doktor olarak mı değerlendirmeye karar verdin?

M:Sen hamile kaldığın günden beri düşü-nü-yo-rum...

Miran kocaman açılan gözleriyle Reyyan'ın karnına indirdi bakışlarını.

M:Reyyan benim aklıma bir şey geliyor. Olur mu acaba? S-sen hamile olmayasın.

R:Kocam benimde aklıma geldi ama bilmiyorum. Daha Mirhan çok küçük..

M:Ne güzel işte kardeş kardeş büyürler. İkisi bir anda aradan çıkar. Bizde kardeşlerine daha güzel konsantre oluruz.

R:Miran.

M:Doktor bey..Biz hamile olabiliriz.

D:Biz?

Gülümseyerek onayladı karısını.

M:Biz.

Sonradan doktorun imasını anladı.

M:Valla ben buradan sana bir dalarım, kim hamile kim değil teste gerek kalmadan anlaşılır. Allah Allah ben heyecandan ne yaptığımı biliyor muyum acaba? Yap şu testleri adamı delirtmeyin.

D:Tamam Miran bey sakin olun. Söylemişlerdi de inanmamıştım valla haklılarmış. Siz sakin olun, biz şu saatte Reyyan hanıma check up bile yaparız.

M:Valla mı? Çok iyi olur valla...Bak Reyyan gecenin bir yarısı check up kaptık, herkese nasip olmaz bu. Çeneme sağlık. Hadi başlayalım hemen.

Aradan iki saat geçmiş, tüm testler yapılmış, beş dakika sonra test sonuçlarını almaya gideceklerdi.

M:Reyyan ben çok heyecanlıyım. Düşünsene bir bebeğimiz daha olacak. Senden benden bir parça.

R:Miran hevesini kırmak istemiyorum ama olmayabilirim de. Hem Mirhan çok küçük. Daha çok erken.

Miran duyduğuyla yüzündeki gülümsemeyi anında sildi.

M:S-s-sen iste-miyor musun? İkimizden parça. İkimizin canı, evladımız. Ha-hamileysen aldırma...

R:Hayır, hayır tabi ki değil. Sakın aklına bile getirme. Ben evladıma, senin verdiğin cana nasıl kıyarım? Aldırmayacağız tabi ki. Ben sadece hamile olamayabilirim dedim. Hevesinin kırılmasını istemiyorum...Ama çok erken kocam. Mirhan biraz büyüsün. Hamileysem başım gözüm üstüne, bereketiyle gelir ama değilsem de biraz bekleyeceğiz. Tamam mı kocam? Mirhanımız için.

M:Tamam güzelim. Sen nasıl istersen? Ama sen bence hamilesin.

R:Gidip öğrenelim bakalım. Çıkmıştır test sonuçları.

Heyecanla ellerini birleştirdiler. Kalpleri gümbür gümbür atarak, doktorun odasına geldiler. Birbirlerinin ellerini öperek odaya girdiler.

M:Öncelikle karım nasıl? Kötü bir şey yok değil mi?

D:Merak etmeyin Miran bey. Sizin dediklerinizi de, kendi gerekli gördüğümüz testleri de yaptırdık. Kötü bir durum yok. Telaş etmeyin.

M:O zaman günün merak edilen sorusunu soruyorum. Karım hamile mi?

D:Bakalım test sonucu çıkmış mı?

Gözlerini kısıp ekrana baktı.

D:Evet çıkmış.

R – M:Allah'ım sen nasip et.

umarım beğenirsiniz yeni bölüm pazartesi akşamı gelir inşallah . yeni bölümde görüşmek üzere

hercai 43 sonrasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin