R:Çok acır mı?
D:Çok acımaz ama onun canı şimdi daha tatlı. Ee annesiyle babası da yanında olursa, daha da nazlanır.
M:Nasıl yani bizi tanıyor mu?
D:Sizi değil ama sesinizi tanır artık. Tanıdık seslere tepki verir. Artık dik durmaya başlar. Vücuduna daha fazla hakim olabilir. Siz sakin olacaksınız ki o da sakin olsun.
R:Tamam. İnşallah. Yine de canını çok acıtmayın çok ağlamasın.
D:Merak etmeyin. Elim çok hafiftir. Siz Mirhan'ın üzerini çıkartın, ben iğneyi hazırlayayım.
R:Ya Miran iğne diyor.
Miran şaşkınca baktı Reyyan'a. Gülerek döndü doktora.
M:O telaş yaptı. Kusuruna bakmayın.
Doktor gülümseyerek odadan çıktı. Reyyan Mirhan'ın üzerini çıkartmaya başladı. Miran hemen dibine girdi.
M:Kadın çocuk aşı olacak. Şurup versiyonu yok onun, iğneyle olacak tabi. Neden bu kadar panik yaptın?
R:Sen neden panik yapmadın?
M:Ben panik yaparsam, seni düşünemiyorum.
R:Aşk olsun Miran. Ben panik miyim? Ben oğlumu düşünüyorum.
M:Yok karım panik değilsin ama söz konusu Mirhan olunca işler karışıyor.
Mirhan'ı soymayı bitirince doktor odaya girdi.
D:Evet hazır mıyız?
M:Hazırız hazırız.
R:Hazırız bir an önce yapalım da.
Mirhan koluna değen soğuklukla yüzünü hafif büzüştürdü. Reyyan Mirhan'ı tutarken, Miran oğlunun çıkarttığı seslerle gözlerini kapatıp arkasını döndü.
M:Hani elin hafifti? Nasıl ağlıyor oğlum? Çok acıdı valla. Ben bile hissettim.
R:Miran.
M:Ne Miran? Bende doktoru sevdim diyordum, oğlumun canını yaktı.
D:Miran bey daha aşıyı yapmadım.
Miran hızla doktora döndü.
M:Ne?
D:Sizin küçük ağa biraz fazla nazlı çıktı. Daha aşıyı olmadı. Dayanamayacaksanız dışarıya çıkın isterseniz.
M:Yok yok. Ben oğlumun yanında olacağım.
D:Tamam o zaman yapıyorum.
Doktor iğneyi yaklaştırırken Miran'a döndü.
D:Miran bey şu bizim doktorla ne alıp vermediğiniz var? Doğumda bazı olaylar olmuş sanırım. Birde siz anlatın merak ettim.
M:Bak yine hatırlattılar o lavuğu. Hiç sevmedim. Yüzüne de söyledim. Doktor taktı ban..
Miran'ın sözlerini kesen Mirhan'ın ağlama sesi duyuldu. Gözyaşları yanaklarından süzülürken, doktor doğruldu.
D:Eveeet bitti.
M:Bitti mi? Sayılmaz ama ya. Ben oğlumun elini tutacaktım.
D:Arkanızı dönmüştünüz. O nasıl el tutmak? Neyse hadi tutun, bakın ağlıyor. Annesi yanında, babası da olsun.
M:Oğlum. Oğlum ağlama ama öyle her şeye ağlanmaz.
R:Küçücük vücuduna iğne girdi be adam. Ağlar tabi.
M:Allah'ım şuna bak nasıl içini çeke çeke ağlıyor. O kadar çok mu acımış.
R:Acıdı demek ki. Şişşt tamam oğlum.
M:Ver annesi ben deneyeyim birde belki susar.
Zor bela Mirhan'ı susturdular. Miran'ın yol kenarında durmasıyla Reyyan şaşkınca baktı.
R:Nereye Miran? Miran diyorum. Ses versene be adam.
Miran birkaç dakika sonra elinde birkaç oyuncakla döndü.
R:Miran onlar ne? Evde dünya kadar var.
M:Biliyorum Reyyan ama şimdi gönlü olsun diye aldım. Sesleri duyunca belki dikkati dağılır..Haydi fazla oyalanmayalım. Doktor kolu soğukta kalmasın dedi.
R:Ne soğuğu Miran? Sıcaktan pişme noktasına geliyoruz.
M:Olsun yine de kalmasın soğukta. Hem senin biraz önce panikten elin ayağın titremiyor muydu? Şimdi ne oldu da böyle sakin oldun?
R:Ben anneyim. Her anıma göre ruh halim var. Hadi gidelim artık.
Konağa gelmeleriyle birlikte odalarına geçtiler. Akşama kadar Mirhan'la ilgilendiler. Yatağa uzanmış, ortalarına Mirhan'ı almışlardı. Eliyle koluyla oynamaya başladılar.
M:Allah'ım ben senin o minnacık parmaklarını yerim. O parmaklarını ısırırım.
R:Yavaş ısırın Miran bey. O bir ağa, minik ama ağa, valla okur canınıza.
Miran kaşlarını kaldırıp, alt dudağını ısırdı.
M:Ha bak onu doğru dedin. Okur canıma.
R:Ha şunu bileydin. Bende yardım ederim artık.
M:Vay hain vay. Senin önceliğin her zaman benim. Sonradan çıkma Mirhan değil.
R:Sonradan çıkma diyorsun birde. Bu sonradan çıkma için benim başımın etini az mı yedin sen? Şimdi sanki sen istemedin de ben zorla hamile kalmışım gibi davranıyorsun. Evladın o senin. Şunun tatlılığına bak. Nasıl atıyorsun pabucunu dama? Hem sen daha birini çekemiyorsun. İkinciyi, üçüncüyü hatta dördüncüyü istiyorsun. Nasıl olacak o iş?
M:Çok güzel olacak. Ben senden biraz uzak kalacağım ama senle benim ortak yapımımız bir sürü çocuğumuz olacak. Allah'ım aklım hayalim almıyor. Bir zamanlar mucizeydi, şimdi gerçek oldu çok şükür.
R:Daha erken dedim Miran ısrar etme. Şimdilik bu küçük ağayla idare et. Şunun tatlılığına baksana. Ohhh yerim ben onu. Sevdiğim gibi kokuyor aynı.
Reyyan Mirhan'a yaklaşıp, kokusunu içine çekerek derin derin öpücük kondurdu alnına. Hissettiğiyle birlikte kaşları çatıldı. Dudakları tekrar alnıyla buluştu. Gözlerinde korku yer edinirken Miran'ın gözlerine baktı. Sevdiği kadının gözlerinden anlardı bir terslik olduğunu, kaşlarını hızla çattı.
M:Ne oldu?
R:Miran, Mirhan'ın ateşi var.
umarım beğenirsiniz. yeni bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
Hayran KurguÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.