M:Bana bak doktor. Eğer şaka yapıyorsan valla bak bu sefer kötü olur.
D:Yok valla şaka yapmıyorum. İkiz bebek gel...
Sözleri Miran'ın bir anda ayağa fırlayıp, etrafında dönmeye başlamasıyla yarım kaldı. Hızla karısının yanına geldi. yüzünü avuçlarının içine almış, yüzünün denk gelen her yerine öpücük konduruyordu.
M:Allah bee..İkiz geliyor ikizz..Aslan karım benim be. Kaplan karım benim be..
R:Miran d-dur.. Miran.. Ne aslanı kaplanı..Mi-Mirann...Miran dur başım döndü valla...Ya dur yanağım acıdı be adam..
M:Benim elimde mi kadın? İkiz geliyor be ikiz.
R:Tamam kocam duydum..Hadi sakinleş biraz.
M:Ben çok sakinim.
R:Fark ettim ben onu.
M:Hadi gidelim. Yavaşça kalk ama..
R:Kocam sen git. Ben doktora bir şey soracağım.
Miran kaşlarını çatıp doktora baktı.
M:Ne soracaksın ki sen buna?
R:Miran o bizim doktorumuz. Doğru konuşsana adamla.
M:Yoo ne münasebet? Kız dedim bak kızım olacak. İddiayı ben kazandım.
D:Hayır ben kazandım. Erkek de olacak.
M:Karım kim kazandı. Sen adaletlisindir. Ben kazandım değil mi?
R:Olay nasıl bana patladı ya?
M:Patlar sana.
R:İkiniz de kazandınız. Ama bana soracak olursan bizim doktor olmasında hiçbir sakınca yok.
M:Ama bu söylediğinle birlikte ben kaybetmiş oluyorum.
R:Olsun. Evlatların için kaybetmiş oluver. Ne olacak sanki? Hayırdır sen yoksa evlatların için bile geri adım atmaz mısın?
M:Yok can...
R:Anladım Miran ben seni. Sen beni sevmiyorsun artık.
M:Hayda o nereden çıktı güzelim? Sen benim seni ne kadar çok sevdiğimi bilmiyor musun?
R:Ben biliyorum biliyorum ama bildiğim gibi değilmiş baksana..
Dudaklarını büzüp başını eğdi iyice.
R:Sen beni artık sevmiyorsun. Tabi sende haklısın, bir doğum yaptım. Şimdi tekrar hamileyim, tekrar kilo alacağım. Beğenmiyorsun artık beni.
Miran şaşkınca karısına bakıyordu. Ağzı açık kalmıştı.
Miran İç Ses:Yandın oğlum Miran. Bir bebeğe hamileyken aklında dünyaca şey kuruyordu. Şimdi ikizlere hamile. Her şey iki katına çıkacak. Allah sana şimdiden yardımcı olsun.
Başını çevirip doktora baktığında, onunda şaşkın bakışlarla baktığını görünce hafifçe kendisini toparladı.
M:Güzelim balla hangi sözüm, hangi hareketim sana bunu düşündürdü anlamadım ama valla ben öyle demedim, yani dememişimdir. Özür dilerim güzelim.
Reyyan nemli bakışlarını kocasının üzerine dikti. Burnunu hafifçe çekip, gözlerini sildi.
R:Tamam özür dilemene gerek yok. Hadi sen çık geliyorum ben.
M:Tamam güzelim. Sen nasıl istersen? Ben seni dışarıda bekliyorum.
R:Tamam kocam.
Miran'ın kapıdan çıkmasıyla birlikte kendisine hala şaşkınca bakan doktora döndü.
R:Öyle bakmayı kesseniz artık. Kendimi kötü hissetmeye başlıyorum.
D:Yok ben özür dilerim. Evet sizi dinliyorum.
R:Ben teşekkür etmek istedim. Beni kırmadınız. Miran sizinle uğraşmasına rağmen, yıldızınız bir türlü barışmamasına rağmen doktorumuz olmayı kabul ettiniz.
D:Rica ederim. Sizi kırmak istemem. Bu atışmalar bana tatlı gelmeye başladı açıkçası. Hayatıma renk kattınız. Ne kadar birbirimizle uğraşırsak uğraşalım, ben açıkçası Miran beye imreniyorum. Herkesin harcı değildir, karısına bu kadar kıymet vermek, gözünden sakınmak. Siz iki evladınızın doktoru aynı olsun istemişsiniz ben kırar mıyım hiç?
R:Üç doktor bey, üç..
D:Evet doğru üç. Kendinize dikkat edin, zaten ne yapıp yapmamanız gerektiğini biliyorsunuz ama ben yine de söyleyeyim. Ağır kaldırmak, kendinizi yormak, strese girmek yasak. Sizin yanınızda gibi görünebilirim ama her şeyi Miran beye ispiyonlarım.
R:Tamam siz hiç merak etmeyin. Çok dikkat edeceğim. İyi günler size.
D:İyi günler. Görüşmek üzere.
Kapıdan çıktığı gibi karşısında asık suratlı kocasını gördü. Kendisi kocasına gülümseyerek bakarken, kocası asık suratını çevirmişti. Reyyan şaşkınca kaşlarını çatıp kocasının başını çevirdiği tarafa gitti.
R:Kocam..Sen bana küstün mü?
M:Yok canım..
R:Neden küstün?
M:Ben kim köpek sana küseyim. Haddime mi benim?
R:Asma suratını. Kadınsal birkaç şey sordum.
M:Beni neden yavru köpek gibi dışarıya attın? Senin bütün kadınlığını bilen ben değil miyim?
R:Asma ama suratını. Özür dilerim. Ben senin alınacağını düşünemedim valla. cahilliğime ver olmaz mı?..Bak hem ben hamileyim. Beni üzme.
M:Ha hamileliğini öne sürüyorsun yani. Biliyorsun sana kıyamayacağımı. Hinlik yapıyorsun.
R:Kim? Ben mi? Asla.
M:Aşk olsun sana.
Kocasının koluna girdi, omzuna hafif bir öpücük kondurdu. Miran hala asık suratıyla karısına bakıyordu.
R:Asma suratını artık. Valla bak bende asarım, bebeklerimizde asık suratlı olur. Sonra ömür boyu beni üzmenin vicdan azabını yaşarsın. Hem ben bugün bizi Şadoğlu konağına iftara davet ettirdim. Amacım bebeğimizin cinsiyetini söylemekti ama şimdi yengeme hava atmaya ne dersin?
M:Ne havasıymış o?
R:Ee skoru eşitledik. Bir hava atmayacak mıyız?
Miran kocaman gülümseyerek elini karısının karnına koydu.
M:O benim zaten aklımda. Bakalım ne olacak akşama.
umarım beğenirsiniz. dün bölüm gelemedi özür mahiyetinde. görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
FanfictionÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.