F:Aga senden intikam falan almama gerek kalmadı. Hazır ol, Reyyan senin canını okuyacak.
Y:Haklısın Reyyan. Her zaman arkandayım ben senin. Canına oku onun. Parçala kızım, parçala.
M:Getirmeyin gaza.
Bakışlarını karısına çevirdi.
M:Karım yapma Allah aşkına. Gazlarına gelme şu ikisinin. Hay dilim kopaydı da konuşmayaydım. Valla ağzımdan kaçtı?
R:Hepte kız isimleri kaçıyor ağzından ne hikmetse? Benim ağzımdan nedense hiç Ahmet, Mehmet, Hikmet kaçmıyor ama. Hoş kaçsa bile, sen kaçtığı o deliğe geri sokarsın.
M:Güzelim ama yanlış anlıyorsun sen beni.
R:Sema kim?
M:Valla yok öyle birisi. Öyle bir an gaza gelip söyledim ben. Boş bulundum.
R:Sus Miran sus. Yanlış falan anlamıyorum ben seni. Konuşma benimle.
M:Nasıl konuşma ya? Seninle konuşmazsam kiminle konuşacağım ben?
R:Sus Miran. Bak benim sinirlerim geliyor.
M:Ağzımdan bir anda çıkan bir cümle. Benim senden başkasını gözüm görür mü? Ben senin isminden başka, kadın ismi biliyor muyum?
R:Bilmiyorsun sanıyordum ama maşallah, şu dudaklarından Reyyan haricinde her isim çıkıyor. Resmen alfabende R harfi yok.
M:Sen, benim seni nasıl sevdiğimi bilmiyor musun?
R:Odanın anahtarını ver Miran. Ben odaya çıkıyorum.
M:Güzelim yapma Allah aşkına. Bak yine senin hormonların devreye girdi. Sen uyma ona.
R:Yok Miran. Sen yanlış anladın. Benim hormonlarımda hiçbir sıkıntı yok. Şu anda hormonlarım gayet devredışı. Herşeyi benim hormonlarıma atma. Şu anda gayet sinirliyim. Anahtarı ver Miran.
Bakışlarını bu kez yengesine çevirdi.
M:Beğendin mi yaptığını yenge?
HAN:Aa ben ne yaptım be?
M:Sırası mıydı Sema’nın?
Reyyan hızla ellerini birbirine vurdu.
R:Hala Sema diyor ya?
HAN:Sırası mı olur Sema’nın? Güzel isim “Sema güzel torunum gel buraya”. Bak ne kadar yakıştı.
Miran parmağını Yaren ve Fırat’a çevirdi tekrar.
M:Aha gelmeye niyeti olmayan torununun anası babası. Onların başına çök. Karan Şadoğlu ve Karmen Reyhan Şadoğlu..Bir kaç ay sonra kucağımızda olacaklar?
HAN – Z – H – N – C – A – G:Amin inşallah.
R:Araya kaynatmaya çalışma Miran. Anahtarı ver.
M:Ne yapacaksın ki?
R:Uyuyacağım. Yorgunum, sinirliyim, gerginim, kocam tarafından aldatıldım, çocuklarımla ortada kaldım.
M:Kocan seni kapının önüne de attı mı?
R:Bir o kaldı zaten.
M:Reyyan yapma güzelim.
R:Anahtarı alayım.
Miran dudaklarını büzüp, anahtarı uzattı karısına.
M:Bende geleyim mi?
R:Gel.
Hemen bir gülümseme doldu yüzüne.
M:Valla mı?
R:Valla. Hadi gel.
İleri de ki oğluna ellerini uzattı.
R:Hadi gel oğlum, gidelim biz. Baban olacak adam da gelir arkamızdan.
Miran son anda duyduğu cümleyle birlikte, başının belada olduğunu anlamıştı. Odaya gidince nasılsa alırım gönlünü diye düşündü. Asansörle üst kara çıkmaları çok vakitlerini almadı. Kapının önüne geldiklerinde Reyyan kapıyı açıp içeriye girdi. Arkasından içeriye giren Miran’a çevirdi, sen burada bekle biraz.
M:N-neden ki?
R:Bekle sen ben anlatacağım. Mirhan’ı tut iki dakika. Ben geliyorum hemen.
M:Korkmalı mıyım güzel karım, birtanem, aşkım, hayatım?
Reyyan odaya gitti. Miran açık kapıdan karısını görmeye çalışıyordu.
M:Oğlum sence bizim başımıza ne gelecek?
MR:Anne..
M:O anne bizim canımıza okuyacak.
MR:Biji..
M:Doğru..Sende haklısın. Senin tuzun kuru tabi oğlum. Olacaklar bana olacak. Ama kaşındım ben, valla kaşındım.
MR:Baba..
M:Oyy babasının kuzusu, yakışıklısı. Bir sen benim yanımdasın zaten.
Miran oğluyla konuşurken, Reyyan’nın ayak seslerini duyunca başını kaldırdı. Karşısında elinde küçük bir çantayla birlikte karısı yanına yaklaşıyordu.
M:R-Reyyan yapma Allah aşkına.
R:Kapıda bekletmemden anlamalıydın.
M:Güzelim ben senden ayrı yatamam.
R:Yatarsın. Artık denizin yanında şezlongda mı yatarsın, yukarıda ki helikopter pistinde mi ona sen karar ver? Bir müddet bu odadan içeriye giremezsin. Gel oğlum.
Mirhan’ın elinden tuttu. Mirhan birkaç adım attıktan sonra annesinin elini bırakıp duvara tutunup, içeriye doğru yürümeye başladı.
M:Gi-gitmiyorum.
R:O zaman yatacağın yer belli oldu.
M:N-Neresi?
R:Bu kapının önü.
Hızla kapıyı Miran’ın yüzüne kapattı. Kapıya yaslanıp derin bir nefes aldı.
R:Eh Miran ben sana ne diyeyim? Sen neden bu kadar üzüyorsun beni? Ben seni eve odaya almayayım da aklın başına gelsin senin.
İleriden kendisine doğru adımlamaya başlayan oğluna çevirdi bu kez bakışlarını.
R:Oğlum kusura bakma artık. Senin doğum günün araya kaynayacak sanırım. Keşke kutlasaydık da, ondan sonra kovsaydım babanı. Zamanlama da hata oldu. Bilemedim ben.Umarım beğenirsiniz 🙏 yeni bölümde görüşmek üzere 🧡 kendinize iyi bakın 🤩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
FanfictionÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.