Reyyan hamileliğin keyfini yaşamaya çalışırken, zorlukları da yok değildi. Olur olmadık şeyleri canı çeker olmuştu. Mirhan da böyle değildi. Bu çocuk iyice dengesini bozmuştu. Gecenin bir yarısı uykusundan uyanmasını sebebi de yine aynıydı. bakışlarını yanında deliksiz uyuyan kocasına çevirdi. Kendisi hamileliği sebebiyle doğru düzgün uyuyamazken, kendisini hamile bırakan kocası asla uyuyamazdı. Uyandırma çabası içerisine girişti.
R:Miran, Miran kalk hadi...Miran..Uyansana be adam. Miran diyorum, kime diyorum? Alooo.
M:Hıhı..Bende seni seviyorum hayatım.
R:Hıı.
Şaşkınca açılan gözleri, hınzırca kısıldı. Madem kocası uykusunda sayıklıyordu, birkaç soru sorsa hiçbir zarar gelmezdi. Dudaklarını yüzüne yaklaştırdı hafifçe.
R:Mirann..
M:Hıı.
R:Uyuyor musun?
M:Hıı. Uyuyorum.
R:Mutlu musun hayatından?
M:Çok mutluyum Allah canımı almasın.
R:Karını seviyor musun?
Miran arkasını dönerken mırıldandı hafifçe.
M:Ne karısı?
R:Ne demek ne karısı? Beni tanıyor musun? Kimim ben?
M:Hıhı tanıyorum tabi..Her gün birlikte uyuyoruz güzelim.
R:Adım ne benim?
M:Hııı...Zilan..
R:Yolarım seni Miran. Zilan kim?
M:Bir de soruyor musun? Hem kocanı oyuna getir, ağzından laf almaya çalış, hem de kocanın kızımız için bulduğu isme kim o de? Hiç yakıştıramadım sana hatun.
Reyyan dip dibe duran yüzünü hemen uzaklaştırdı.
R:Sen uyumuyor muydun adam?
M:Uyuyordum hatun uyuyordum. Ama sen beni uyandırdın. Bir de sorguya çekiyor beni. Resmen uyuyan bedenimden yararlandın.
R:Ben senin bedeninden istediğim gibi yararlanırım. Sen benim kocamsın. Hadi kalk. Benim canım kıymalı pide çekiyor. Al da gel hadi.
M:Reyyan yavrum sabahın ikisi. Daha hava bile karanlık. Biraz sonra sahura kalkacağız. Bu saatte ben sana nereden bulayım kıymalı pid..
Reyyan'ın gözlerinde gördüğü buğulanmayla sözlerinden hemen pişman oldu.
M:Tamam tamam. Buğulanmasın gözlerin, bulurum ben sana pide.
Reyyan gülümseyerek kocasının yanaklarına bir öpücük kondurdu.
R:Tamam o zaman hadi git al gel. Acele et ama.
M:Tamam üzerimi değiştireyim. Giderim.
R:Git böyle bir şey olmaz.
Miran İç Ses:Hayda yine tutturdu. Yav ben pijamayla nasıl gideyim? Desem üzülür. Bir yolunu bul Mir..aha buldum.
Yüzüne bir gülümseme kondurarak, karısına döndü.
M:Ama güzelim ben böyle gidemem.
R:Nedenmiş o?
M:Çünkü pijama özel bir şey.
R:Neyi özel?
M:Beni pijamayla gören sadece sensin. Şimdi bu özelimizi millete neden açıyoruz? Nasıl ki sen benim aklımı başımdan alan gecelikleri, jartiyerleri sadece bana özel giyiyorsan bende pijamamı senin için giyiyorum sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
FanfictionÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.