43-60

1.2K 43 20
                                    

R:Hem sen şimdi onu bunu boşver de şu anlaşmanın detaylarını anlat bana.

M:Olmaz yavrum. O bebeğimle benim aramda.

R:Ya-yavrum derken. Bana mı dedin?

M:Sana dedim ya. Sen benim yavrumu taşıyorsun. Sende benim yavrum oluyorsun.

R:Ben senin karınım ne yavrusu? Yok sen en iyisi kızım de tam olsun.

M:Yok yavrum o öyle değil. Tonlama farkı var.. Şimdi şöyle bak hemen gösteriyorum. Bu yavrum; bebeğimize olan yavrum.

Karısının karnına elini koydu, sevmeye başladı.

M:Oy yavrum benim. Çen büyüyeceksin de benim kucağıma mı geleceksin? Çen benim yavrum mu olacaksın. Oy ben çana kurban olayım. Oy seni verene kurban olayım yavrum benim.

Miran bu sefer Reyyan'a döndü. Yüzünü iyice yüzüne yaklaştırıp arsız bir sırıtış yerleştirdi yüzüne. Gözleriyle baştan aşağı süzdü karısını.

M:Bak şimdi bu da sana yavrum. Off off hepsi senin mi yavrum? Off yavruya bak be. Yürüdüğün yol olayım, çiğne beni yavrum. Ağh ağh analar ne yavrular doğuruyor. Yavruya bak be yavruya. Yavrummmmm.

Miran kendisini kaybetti iyice. Gittikçe karısının üzerine geldi. Altına aldı en son. Reyyan hızla ellerini Miran'ın dudaklarına kapattı.

R:Mi-Miran. İyice sapıklaştın. Rotadan çıkıyorsun. Resmen kendi kendini tahrik ettin. Kalk üstümden eve gideceğiz.

Miran yataktan kalkan karısının ellerinden tutup tekrar yatağa yatırdı. Üzerine ağırlığını verdi.

M:Reyyan, Reyyan. Dediğin gibi oldu valla. Ben kendi kendimi tahrik ettim. Bir el at bana. Ben bu cümleleri kurarken, böyle olacağını planlamamıştım.

R:Planlamamışmış. Allah bilir kaç kişiye laf attın, maşallah şakır şakır döküldü dilinden.

Miran ellerini Reyyan'ın çamaşırına uzattı. Ama Reyyan eline vurup, geri çekmesini sağladı.

M:Reyyan.

R:Olmaz Miran. Kalk gidelim.

M:Gidemem diyorum Reyyan. Gözümde başka başka şeyler canlanıyor. Herkes anlar. Hadi güzelim. Biraz geç gidelim. Yardım et bana.

R:Of Miran of. Başımın belası mısın sen? Ben seninle uğraşamıyorum, senin yavrunla nasıl uğraşacağım? Gel buraya, bak bir kez. Başka olmayacak. Salyalarını ona göre akıt.

Miran aceleyle karısının çamaşırlarını çıkarırken cevap verdi karısına.

M:Tamam güzelim. Bir kez, üç kez, beş kez ne fark eder?

R:Ne üçü, ne beşi Miran? Bir diyorum, bir.

M:Tamam Reyyan. Dikkatimi dağıtıyorsun, işim var herhalde.

R:İş mi?

M:İş ya. En sevdiğim iş. İleride zaten yapamayacağız. Bırak şimdi keyfini çıkartayım.

R:İyi ne yapıyorsan yap? Karışmıyorum.

M:Aferin yavrum.

Harun – Yaren – Fırat

Yaren alışveriş yapmış, aheste aheste eve dönüyordu. Başı önde düşünceler içinde yürürken, başını kaldırınca karşısında ki Fırat'ı gördü. Henüz kendisini görmediğinin bilinciyle adımlarını Fırat'a yönlendirdi. Fırat karşısında gördüğü Yaren'le şaşkına döndü.

Y:Fırat.

Fırat hızla yan tarafına yöneldi geçmek için. Yaren tekrar önüne geçti.

F:Çekil önümden Yaren. Kocan falan görür amman ha.

Y:Fırat yapma ne olur? Bildiğin gibi değil yemin ederim. Beni zorla evlendirdiler. Ben istemedim evlenmeyi. Senden yardım istedim. Sen yardım etmedin bana.

F:Ne anlatıyorsun sen bana Yaren? Ben seni iyi tanıyorum. Sen başına gelenleri hak ettin. Hala uğraşıyorsun Reyyan'la, Miran'la. Çocukları olacak hala uğraşıyorsun. Hadi kızım hadi. Kocan bekler seni, kocanın yanına git.

Yaren gözlerinden yaşların akmasına mani olamadı.

Y:Fırat istemiyorum. Ben istemiyorum Harun'u. Hiç istemedim. Yardım et ne olur? Yardım et ne olur?

H:Sana kimse yardım edemez karıcığım.

Y:Ha-Harun.

H:Harun ya.

Harun, Yaren ve Fırat'ın yanına geldi. Yaren'in kolunu tuttu sıkıca.

H:Senin ne işin var elin adamının yanında. Sen beni katil mi etmek istiyorsun ha? Sen benim karımsın, ayağını denk alacaksın.

Fırat, Harun'un, Yaren'in kolunu tutan elini tuttu. Hırsla çekti.

F:Yavaş denk alsın. Sen hayırdır. Harun musun, nesin? Ayağını denk al. Kim olursa olsun, hiçbir kadına böyle davranamazsın.

H:Sanane lan. O benim karım. Benim dediğimi yapacak. Yürü Yaren, eve gidiyoruz.

Y:Harun ne olursun dur?

Fırat hırsla Harun'un boğazına sarıldı.

F:Bana bak. Ben şimdi senin dediğini öyle bir yapacağım, bir daha hiç unutamayacaksın. Beni zıvanadan çıkartma.

H:Haddini bil Fırat. O benim karım. Benim karım, seni ilgilendirmez. Bizim hayatımız seni ilgilendirmez. Sen kendi işine bak. Yürü Yaren. Sana soracağım ben evde.

Fırat yumruklarını sıkmış, öne doğru atılıyordu ki, Yaren durdurdu onu.

Y:Tamam Fırat. Ben teşekkür ederim yardımın için. Yürü gidelim Harun.

Gözlerinden akan yaşlarla arkasına dönüp baktı Fırat'a.

Yaren İç Ses:Herkes beni kötü olarak bilse bile, asıl beni görebilen tek sensin Fırat. Sana bir şey olmasına izin veremem. Özür dilerim, çok özür dilerim. Yaptıklarım için, yapacaklarım için çok özür dilerim. Ben kendime mani olamıyorum. Herkesten özür dileyemem ama herkes namına senden özür dilerim. Affet beni.

Konağa doğru yola çıktı, kollarını sıkıca tutan kocasıyla birlikte. Kaderini kabul etmiş halde. Elinden başka bir şey gelmez vaziyette.

umarım beğenirsiniz yeni bölümde görüşmek üzere hoşçakalın

hercai 43 sonrasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin