Miran Şadoğlu konağına geçerken, Yaren üst kata çıkmaya başladı. Yatak odasına gelip kapıyı çalmaya hazırlandı ki duyduğu sesle çalmasına gerek kalmadı. Reyyan’dan duyduğu acı dolu inleme sesleriyle hızla odaya girdi. Endişesi her halinden belli oluyordu.
Y:Re-Reyyan..Ne oluyor?
R:Y-Ya-Yaren..Doğ-Doğuruyorum…
Y:Nasıl ama ya? Daha iki gün var.
Reyyan’ın acı çeken yüzünü gerince iyice gerildi Yaren.
R:İki gün varsa söyleyeyim geri gitsin o zaman.
Y:Gider mi?
R:Git-gitmez mi? Benim çocuklarım çok zekidir. Anında döner arkasını.
Y:R-Reyyann. Dalga mı geçiyorsun benimle Reyyan bu halde.
R:Yaren kendini toparlar mısın? Ayıptır söylemesi doğuruyorum da.
Y:Tamam dur bekle geliyorum.
Koşarak yanına gitti. Arkasına birkaç yastıkla destek verip, ellerini cebine attı. Yanına almadığı telefonuyla sinirleri tepesine çıktı. Telaştan eli titremeye başladı.
Y:Re-Reyyan..Telefonu odada unutmuşum..Ben Miran’ı çağırıp geleyim. Bak ben geri gelene kadar sakın doğurma. Beni bekle. Valla konuşmam seninle.
R:Tamam bekliyorum.
Yaren’in odadan çıkmasıyla derin nefeslerle birlikte çığlıklar atmaya başladı.
R:Allah seni kahretmesin Yaren. Ahhhh. Neye tamam dedirttin sen bana? Çabuk ol..yoook yok ben bu sefer ölürüm. Mirhan uysal oğlum benim. Ahhhh. Canım Baran’ım kadir kıymetini bilemedim senin. Şu çocuklar doğ- ahhhhhh doğsun, seni lunaparka götüreceğim, kardeşlerin evde kalsın…Ahhhhhhh…. Ne istersen alacağım sana…..Ahhhh.. Doğacaksanız doğun… Allah’ım sen yardım et…Miran… Miran nerdesin sen? Ben burada doğuruyorum, sen hangi cehennemdesin. Ahhh…
Reyyan kendi derdiyle uğraşırken, yatakta iki büklüm olmuştu. Yaren telaşla kapılmış koşarak Miran’ın yanına gitmişti. Kapıdan içeriye girdiği gibi bağırmaya başladı.
Y:Doğuyor, doğuyor yetişin..
Fırat karısından duyduğuyla gözlerini kocaman açtı. Gözlerini bir Yaren’in karnında, bir gözlerinde gezdirdi.
F:Na-nasıl doğuruyorsun? Daha erken değil mi? Ben çok var diye düşünüyordum…Allah’ım ben ne yapacağım?
Yerinde durmadan, telaşla elini kolunu sallayarak söylediği cümlelerle Yaren ve Miran şaşkınca baktı Fırat’a.
M:Kardeşim sen yanlış anladın. Yaren doğuyor demedi, doğdu dedi. Çocuk içeride yatıyor, git de gör kızını.
F:Hı..
M:Diyorum ki doğuyor değil, do..ğ..d..uu.
Sonlara doğru idrak edebildiği gerçekle gözleri kocaman açıldı.
M:Re-Reyyan..
Y:Sizin neden jetonlarınız bu kadar köşeli?
M:Sus Yaren sus. Geç kaldım, birlikte doğuracaktık biz. Öldürecek valla beni.
Miran arkasına bakmadan yatak odasına doğru koşmaya başladı. Arkasında kalan Yaren ve Fırat arabayı hazırlama ve Şadoğullarına haber verme görevini üstlenivermişti. Telaşla kapıdan girdi. İki büklüm karısını görünce koşarak yanına gitti.
M:Re-Reyyan..Güzelim..
R:Neredesin sen adam?
M:B-buradayım güzelim geldim. İyi misin?
R:Biraz hafifledi ama suyum geldi..
Miran gözlerini kocaman açtı.
M:Nee? N-nasıl geldi? Ne zaman? Hani nerede?
R:Ne nerede?
M:Su..
Ellerini ileriye doğru uzattı.
R:Orada işte.
M:Yav orada ne işi var?
R:Neyin?
M:Suyun..
R:Miran ne diyorsun Allah aşkına…. Şuradan bir bardak su ver… Şimdi hastaneye gidince içemem. Zaten başıma ne geldiyse ondan geldi... Suya uzanıyordum o ara sancı geldi.
M:Sen suyu içmek için mi istedin?
R:Evet..Sen ne sandın?
M:Suyun geldi sandım. Öncekinde öyle oldu ya yanlış anlamıştım.
R:Tebrik ederim Miran. Yine yanlış anladın.
Reyyan başını iki yana sallamış, hafifçe gülümserken giren yeni bir sancıyla yerinde sıçradı. Çığlıkları tekrar göğe yükselirken, Miran karısını almış kucağına kapıya götürmek istiyordu.
R:Ben o suyu içmeden bu çocuğu doğurmam Miran.
M:Şimdi suyun sırası mı Reyyan? Senin hiç zaman kavramın yok.
R:Suyun sırası mı olur Miran? Susadım. Benim başıma o suyu içebilmek için neler geldi haberin var mı senin?..Yok tabi. Sen o ara dışarıda geziyordun.
M:Ne gezmesi Reyyan? Mirhan’ı götürüyordum.
R:Su istiyorum.
M:Tamam güzelim. Vereyim iç. Sonra da gidelim olur mu?
R:Tamam olur.
Miran, Reyyan’ı tekrar yatağa bırakıp komidinin üzerinde ki sürahiden suyu doldurdu. Reyyan kana kana bir bardak suyu içti.
R:Teşekkür ederim koc….Ahhhhh.
Sözlerini gelen yeni bir sancıyla yarıda kesti. Elini bacaklarının arasına götürdüğünde gördüğüyle birlikte bakışları sulandı.
R:Mi-Mİ-Miran s-suyum geldi.
M:Ta-tamam kadın. Sen sakin ol. Ben beş dakika içinde seni hastaneye yetiştireceğim. Sen sakin ol.
Bu sefer Mirhan’ın doğumunda ki gibi olmadı. Tam tersi oldu. Reyyan panikken, Miran kazandığı tecrübeyle daha sakindi. Sakin olması gerektiğini biliyordu. Önceki doğumda yaptığı panik yüzünden yanlış hastaneye gitmişlerdi. Yine aynı şeyin olmasını istemiyordu. Aylarca verdiği uğraşın sonucunu şimdi görüyordu. Kendisini sakinleştirmek için aldığı dersler işe yaramıştı.
Şadoğlu ailesi panikle ikilinin yanında olurken, Handan’ın amacı farklıydı. Elinde telefon her anı kayıt ediyordu. Hastaneye gelmeleri gerçekten de çok kısa bir zaman aldı. Karısını kucağına almış hastaneye giriş yaptığında, gözü etrafı taramaya başladı. Reyyan’ın bağırışları sıklaşırken, yavaşça sedyeye bıraktı karısını. Alnına derin bir öpücük kondurup, bakışlarını koşarak kendilerine doğru gelen doktora çevirdi.
M:Doktorcum nasılsın?
D:İyi valla. Hayırdır siz burada.
M:Ne olsun işte? Bizim ikizleri almaya geldik. Bir doğurup gideceğiz. Çok tutmayız seni. Ben doğuma giriyorum değil mi?
D:O nasıl söz, o nasıl soru? Duymamış olayım.. Tabi ki girmiyorsun.
Miran kaşlarını çattı hırsla.
M:Bana bak. Aramız hazır düzelmiş valla aramızla birlikte burnunu da bozarım. Ne demek girmeyeceksin?
Gözlerini acı çeken karısının gözlerine sabitledi.
M:Güzelim. Sen yarım saat daha doğurmadan durabilir misin? Biz başka hastaneye gidelim.
Reyyan derin nefeslerinin arasında konuşmaya başladı.
R:Ahh….Yok hiç sıkıntı değil adam…Iııııı…Senin gönlün olsun yeter…Ben bir ay daha…ahhhh..tutarım içimde….Offf…..Miran delirtme beni…
M:Tamam canım sen sakin ol. Demedim ben bir şey. Doktor delirtmesene benim karımı.
D:Bak yaptırmam doğumu..
M:Lann..
R:MİRANnnnnn.
M:Tamam doktorcuğum. Sen doğuma gir. Bende hazırlanıp sonradan gelirim.
D:Tamam anlaştık.
Eline son bir öpücük kondurup karısını doğuma uğurlarken, kendisi de hazırlanmak için hemşireyle birlikte gitmişti.
Sonunda beklenen an gelmişti. Karan ve Karmen Reyhan Şadoğlu yolculuklarını tamamlamıştı.Umarım beğenirsiniz 🙏 son 3 diyelim o zaman ⏱ yeni bölümde görüşmek üzere 🧡 yeni bölüm salı akşam gelir inşallah 🧡 görüşmek üzere 🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hercai 43 sonrası
FanficÖzel bölümler için yeni bir hikaye oluşturdum.. hercai 43.bölümden keşke böyle olsa dediğim şekilde devam ettim. hep okurdum birde yazayım dedim.